Go-Za
TET Linesman Finland
No niin, menin sitten tämmösen hankkimaan!!??
Ainoa virhe jonka minä tein oli että luulin 2008 mallien olevan jo kaikkien ABS malleja. Enkä sitten tutkinut niitä jarrulevyjen ympärillä olevia ABS-kehiä (tai niiden puuttumista)... Tyhmä minä!
Mutta se tärkein! Ajaminen maistuu taas helkutin hyvältä, mutkissa on taas tunnelmaa ja fiilistä! Ja vaikka pyörä onkin ruma niin kyllä siihenkin silmä tottuu...
Radallakin tuli jo käytyä (.ORG! Summermeeting, Alastaro) ja ehkä vähän kaipasin niitä +50 heppaa jotka edellisessä pyörässä hyrräsivät, mutta en paljoo!
Millasia kokemuksia muilla???
Tai mitä itse sanoin keväällä??Loistava peli !
Sellaiselle joka ei tiedä mitä se tahtoo. Otetaan pikkupala kaikkea, laitetaan se purkkiin, ravistellaan ja kas, ulos putoaa juuri moinen everybody-sekametelisoppa jolla pärjää kaikkialla ja joka ei ole loistava millään osa-alueella. Tuo mieleen intin ruoat. "Ei sitä teille tehdäkkään herkutteluun stna, vaan siksi että pystytte etenemään taas tämänkin päivän!"
Tosin puhuttiin uusimmasta 2013 mallista, mutta ihan saman näköinen se oli 5 vuotta sitten.On se vieläkin ruma... Varsinkin noi laukut tuolla takana! Voi Jessus...
Ainoa virhe jonka minä tein oli että luulin 2008 mallien olevan jo kaikkien ABS malleja. Enkä sitten tutkinut niitä jarrulevyjen ympärillä olevia ABS-kehiä (tai niiden puuttumista)... Tyhmä minä!
Mutta se tärkein! Ajaminen maistuu taas helkutin hyvältä, mutkissa on taas tunnelmaa ja fiilistä! Ja vaikka pyörä onkin ruma niin kyllä siihenkin silmä tottuu...
Radallakin tuli jo käytyä (.ORG! Summermeeting, Alastaro) ja ehkä vähän kaipasin niitä +50 heppaa jotka edellisessä pyörässä hyrräsivät, mutta en paljoo!
Millasia kokemuksia muilla???
,
)