Tiger 1200?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jskanerva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siunakkoon, pittääkö sen olla noin ruma . . tai siis miks nää matkaenduro- tai allround-kastia mitä onkin, niin miks ne kaikki pitää olla ku jostain tähtien sodasta, ihme "trendi" lähes kaikissa tän tyypin pyörissä
No kauheus on tietysti katsojan silmässä  
biggrin.gif

Voi mahoton....
Listalla on nyt sitten tämä ja crosstourer.....
Meinasin kyllä odottaa että nuo ihka uudet pelit on senverran käyny maantietä läpi että lastentaudit on korjattu 2013 malleissa....

Mutta niinhän minä oon ennenkin "meinannu odottaa"
baaa.gif

-k-
singledero.gif

Voi mahoton....
Listalla on nyt sitten tämä ja crosstourer.....
Meinasin kyllä odottaa että nuo ihka uudet pelit on senverran käyny maantietä läpi että lastentaudit on korjattu 2013 malleissa....

Mutta niinhän minä oon ennenkin "meinannu odottaa"  
baaa.gif

-k-
singledero.gif
Mie vain ostin heti 2007 uuden Tigerin, eikä ole lastentauteja ollu, (eikä aikuistenkaan)
Crosstoureria tai muutakaan Japsia en ajattelekaan, makuasia jne

Miks niissä pitää olla toi "nokka" - ruma ku helvetti, tätyykö bemarista kaikki apinoida??

Miks niissä pitää olla toi "nokka" - ruma ku helvetti, tätyykö bemarista kaikki apinoida??
Ei tuo "nokka" ole BMW:n keksintö se oli jo aiemmin, esim Suzuki DR Big 750 tai 800  
cool.gif

Voisi kait verrata autoissa ns Spoileriin, ei kait se plagiaatiota ole eri merkkien välillä
cool.gif

Edit: onhan noita muitakin kun vain muistais...

toi uus kone ja kardaaniveto oli näkyvissä jo siinä uudessa matkamallissa.

mä toivon niin paljon, että sama kone ja kardaani tulis speed tripleen...

mmm... 160+hp 100+nm 1200cc Speed Triple, niin saatta meikäläinenkin olla mopokaupan ovea nykimässä  
smile_org.gif

Ei ainakaan vaihtokuume hellitä, näkis vielä hinnat, niin voisi ainakin tilapäisesti lämpö laskea
cool.gif

Explorer
Paino/teho on parempi kuin nykyisessä Tigerissä,
Explorer: kg/bhp = 1,92
Tiger 1050: 2.1
siihen vielä isompi vääntö suunnilleen samoilla kieroksilla, niin pitäisi olla melkonen peli, jos ajoominaisuudet yhtä hyvät kuin 1050:ssä

On ne vaan painavia ja tuo taitaa olla kevyemmästä päästä. Uuden Honda Crosstourerin painokin oli lähellä 300 kg:a, Kawan 1000 Versyksestä en pikaisesti painoa huomannut ja eikös se Jammun Tenerekin ole märkänä jotain 280 kg. Taitaapi olla Gessubemari kohta höyhensarjalainen.

Joo, painavia ovat Triumphi 259 kg, 30 kg enämpi kuin GS.
Vaan taitaa kuitenkin olla kevyempi kuin GSA

Joo, painavia ovat Triumphi 259 kg, 30 kg enämpi kuin GS.
Vaan taitaa kuitenkin olla kevyempi kuin GSA

Nå vastaanpa vahingossa, Tiger Explorer Moto Seinäjoella oli hinta: 19 900,00 + toimituskulut, paljonko lienee nuo kulut
Vaan enpä ole Suomesta pyörää tulossa hakemaankaan.
Löysin Blocket:ista hinnan SEK 140 000, ja 1050 SEK130 000, onkohan tosiaan noin pieni ero, silloin on vaikia olla Exploreria ottamatta jos vaihtaa haluaa...21/1 - 22/1 on ensi-esittely Triumph Center Stockholmissa, sielläpä se hinta viimeistään selviää.
Ei perkele, tämä tähän kuumeeseen auta....

Viimeksi muokattu:
Toi olis varmaan oiva peli jos siitä sais sen 50kg pois ja pinnavanteet, lieneekö sitä XC:tä tulossa perään?

Mielenkiintoinen pyörä. Itellä ollu aina jokin kipinä noihin allroad pyöriin monikäyttöisyyden takia. Olis kiva jokus poiketa soratiellekkin, kun oon niin utelias uusien teiden suhteen. Seuraavaks vois tosissaan harkita jotain tuollaista.:thumbup:

Toi olis varmaan oiva peli jos siitä sais sen 50kg pois ja pinnavanteet, lieneekö sitä XC:tä tulossa perään?

Minä en ole vielä oikein tajunnut sitä pinnojen tärkeyttä.
Meneekö ne useinkin soikiaksi nuo vanteet, jotta pitää tienpäällä alkaa pinnoja kiristelemään??

Back