Tiikeriin kaatumaraudat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ST1050

New member
Nyt tarttis vähän apua kaveri. Kaverilla on Trumpan Tiger (vm. 06). Hän meinaa laittaa ko. pyörään kaatumaraudat. Onko kenelläkään kuvaa Tigeristä, jossa on kaatumaraudat kiinni niin ei tarvitse kaverin ostaa "sikaa säkissä". Kiitos avusta jo etukäteen...
wink.gif

Kiitos kuvista!!! Eiköhän nuo kaverille riitä. Sanoi vaan, että riskit noilla soraränneissä kasvaa niin suuriksi, että ihme on jos Tigeri ei sinne jonakin päivänä kuuppaa??
omg.gif

itse ostin oulusta stormin kaupasta raudat ihan hyvät eikä maksaneet kuin jotain 140

Jack Lilleyt,
Thunderbike,
Touratech,

Aiheesta on ollut jotain juttua täällä aiemminkin. Eri tiger foorumeilla maailmalla on enemmän kuvia aiheesta...

Itsellä jacklilleyt (suojaavat ainakin paikalta kaaduttaessa :P).
Kävin tuolla Jacklilleyn sivuilla (kiitos linkistä). Oletko itse tilannut tavaraa tuolta Englannista. Itse huomasin siellä omaan Trumppaan huggerin ym. roinaa. Voiko sieltä ostaa ja mitä maksaa rahti yms. ?
Vai onko jotain muita hyviä nettikauppoja joista löytyy esim. St sprinttiin huggereita ja tailkittejä?

Lilleyltä olen tilannut paljonkin, mm. täälläkin foorumilla ollut muutamaan otteeseen kimppatilaus sinne. Rahdit on melko kalliit jos tilaa vähänkin enemmän painavaa/tilaavievää tavaraa. Sen takia ollut noita kimppatilauksia. Ja niin, tietty sen takia että yleensä sieltä tulee ne tavarat viikossa eikä niin kuin Suomessa saa kuulla: "tilaustavaraa, menee n viikkoa"..

Heh, viimeiseksi tilaukseksi jäi alla oleva (hukkeri ja kahvat):

--clip--
Date: Wednesday, March 02, 2005 - Time: 14:56

Customer Order
--------------
1. [JL709015] '99 on i.e. Tiger rear hugger, NWS @ £ 80 X 1
2. [A9638001] 99> heated handlebar grips @ £ 129.99 X 1

Total: £ 209.99
--/clip--

Tämän + postikulut (5kg lupasivat toimittaa jenkkeihin 35£ maksulla, joten ajattelin tuleehan se suomeen halvemmalla...)

No, toisin kävi, alla ote visalaskusta:
--cut--
XXXXXXXXXXX 08.03 GBP 298,11 JACK LILLEY/ASHFORD COMMO
--/cut--

Eli 80£... Lupasivat ensikerralla antaa 10% alennusta kun mainitsen Kathyn nimen ja viittaan tähän caseen (halvemmalla olis saanut kun olis lentänyt ryanairilla eestaas ja poiminut kamat sieltä kyytiin :P). Well, kimppatilauksessa kulut jyvitetään...

Huggerin voi myös tilata suoraan
NWS:ltä.

Lisäksi Triumphin omista kamoista kannattaa käydä kyseleen ja tinkaan pakallisesta merkkiliikkeestä, esim. itse ostin tankkilaukun helsingissä olevasta liikkeestä ja maksoin euroissa sen mikä on J-L:ssä hinta punnissa (oliko 126€ tms).

Turvallisia kilsoja tiikerillä
smile_org.gif
eiku, sulla olikin ST.

Edit: ...

Lilleyltä olen tilannut paljonkin, mm. täälläkin foorumilla ollut muutamaan otteeseen kimppatilaus sinne. Rahdit on melko kalliit jos tilaa vähänkin enemmän painavaa/tilaavievää tavaraa. Sen takia ollut noita kimppatilauksia. Ja niin, tietty sen takia että yleensä sieltä tulee ne tavarat viikossa eikä niin kuin Suomessa saa kuulla: "tilaustavaraa, menee n viikkoa"..
No pitänee pitää silmät auki täällä jos tulee kimppatilaus niin mä voisin ostaa huggerin tuohon ST:hen. En ainakaan vielä ole törmännyt ko. tuotteeseen Suomen varaosatarvikemyyjillä??

Saakos tigeriin kunnon pohjapanssaria? thunderbiken yhessä tekeleessä on osittain mutta silti jää pakopiiput vähän arasti tyrkylle...

Hmm, luulin touratechin myöskin tarjoavan... Thunderbiken pohjapanssari suojaa kyllä alta tulevilta iskuilta... Jää nähtävästi oman näpertelyn varaan suojauksen lisääminen sivuille.

Back