• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tikkariletka 9.5. klo 17:00 lännen kautta Pakilaan kahville

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Knaku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Knaku

Kouluttajan retale
MotOrg ry
Jaahas. Ois 9.5. vapaapäivä, joten polkastaan tikkariletkat käyntiin (käsittääkseni ei vielä ole ollut?).

Lähtö Mankin ST1:ltä maanantaina 9.5. klo 17:00. Reitin pituus noin 92 km, ja mutkat päättyy Kirkkonummen keskustaan kaksi tuntia myöhemmin (noin). Googlen mukaan kestää 1h49min ja siihen pienet tauot päälle. Siitä on helppo jatkaa mutkailua vaikka Porkkalanniemelle, jos ajo vaan maistuu. Veturi siirtyy lyhyintä ja nopeinta reittiä (eli Kehä III, motari ja kehä I) turpakäräjille Pakilan Teboilille, johon luonnollisesti kaikki ovat tervetulleita. Reitin varrella ei tästä syystä kahvitella.

Mennään tikkarivauhtia eli hyvin sopii aloitteleville kuskeille. Jos vauhti matkalla alkaa puuduttamaan, niin yleisön pyynnöstä voidaan vauhtia hieman kiristää. Mutta ketään ei jätetä, vaan risteykset merkataan eikä todellakaan katsota pahalla jos jotakuta joudutaan odottamaan. Tän pitää olla kaikille sopiva reissu.:thumbup:

Hyviä mutkia tarjolla maltillisella vauhdilla, eli nyt vaan mukaan letkalle. Kaikki muistaa kerrata nuo letkaohjeet, jotta tietää miten risteykset merkataan ja mitä tarkoittaa, jos veturin jalat ei pysy tapeilla vaan osoittelee mihin sattuu...😛

Kelivaraus luonnollisesti, eli sateella tai heti sateen jälkeen ei ajella, että saadaan nautiskella.

Tästä nämä lähtee. Reippaasti mukaan !

Näillä näkymin mukanamapukamana! Enää puuttuu letka välistä! 😛 :cruising:

Loistavaa. Kyllä näillä keleillä meille saadaan väliinkin muutama mopo.

Mä laitan sulle reittipiirroksen s-postilla, kun en vielä ole jaksanut tuota navia viritellä. Tuttuja reittejä mennään.

:pissed: Ärrrhhh, tääkin jää ajamatta duunivuoron takia. Oispa eläkkeellä ni pääsis harrastaa😛 Letkeitä kilsoja:thumbup:

Katoppas. Nyt vasta huomasin, että täällä on toinenkin tikkari. onneks tuli eri viikolle:grin:
Mä en pääse letkaan, kun on just samana päivänä menoja.

Katoppas. Nyt vasta huomasin, että täällä on toinenkin tikkari. onneks tuli eri viikolle:grin:
Mä en pääse letkaan, kun on just samana päivänä menoja.

Ja tääkin onnistuu vain tuon vapaapäivän johdosta. Voi olla jatkossa sama periaate, eli vedän letkaa jos oon vapaalla, eikä kotona asiaa vastusteta huutoa kovempaa 😛 Mutta koitetaan nyt saada muutamia retkiä järkättyä ennen kun taas lumi tulee maahan.

Jossain vaiheessa täytyy miettiä sitä turpakäräjien reissua tuonne Fifth Avenuelle syömään, ja mahdollisesti saunomaan. Viikonloppureissu väkisinkin, mutta ei saa syödä touringin osallistujia... Selvitellään :jpstyle:

Noo jospa tuota mahdollisesti osallistuis.

Ja tääkin onnistuu vain tuon vapaapäivän johdosta. Voi olla jatkossa sama periaate, eli vedän letkaa jos oon vapaalla, eikä kotona asiaa vastusteta huutoa kovempaa 😛 Mutta koitetaan nyt saada muutamia retkiä järkättyä ennen kun taas lumi tulee maahan.

Jossain vaiheessa täytyy miettiä sitä turpakäräjien reissua tuonne Fifth Avenuelle syömään, ja mahdollisesti saunomaan. Viikonloppureissu väkisinkin, mutta ei saa syödä touringin osallistujia... Selvitellään :jpstyle:

Mun mielestä Tikkarit viikonloppuna ok. Hesanhitaat onkin sitten liian lähellä Tourinkia.

Saatan sittenkin keretä jos vaan 2 tuntiamenee :jpstyle:

Eiköhän me saada se tuohon 2 tuntiin puristettua, vaikka lyhyet tauotkin pidetään. Kunhan kaikki ovat valmiina liikkeellelähtöön 17:00 eikä tule eksymisiä, että joudutaan pitkään odottelemaan. Todennäköisyys on pieni. :thumbup:

Eiköhän tän osalta voida todeta, kelien puolesta tää on GO !

17:00 letka nytkähtää liikkeelle, joten olethan ajoissa, että ehdit tankkaamaan sekä mopon että kuskin. :thumbup:

Kiitos. Toivottavasti olet taas pikaisesti mopon päällä, ja menossa mukana. Näitä tikkariletkoja tai ainakin Hesan hitaita maltillisempia järjestetään kyllä. :thumbup:

Mihin letka päättyy? Venäläisen kentän iso parkkis kirkon kohdalla, drive in kioskin vieres? Voisin tulla morjestaa ja leijuu "kipsikädellä", tai no eihän tää oo ees kipsi😀

Mut sentää oranssin värinen ja kuuluu kesän pääväreihin:grin:
Ilmeisesti 'bout 19 aikoihi?

Back