• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tikkurilassa jo ajetaan...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 954
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

954

New member
Toisilla (ainakin supermoto) tyypeillä näyttää kevät/kesä jo alkaneen tikkurilan suunnalla, tuli vaan tänään vastaan joku kaveri  
sport05.gif
, suitsuke tais olla... jees, hieno homma, kevät tulee!!!!  
062802jumpie_prv.gif

Pari päivää sitten tuli pari kaveria vastaan mönkijöillä Asolassa, on siinä herkkua pestä maantiesuolan paskat pois vehkeistä ja pyörästä.

Juu ei kiitos ole vielä hinku tohon p...kelen suolapuuron joukkoon. Kotilokin on niin paskanen, että voi vaan kuvitella miltä ajovermeet ja mopo näyttäis kymmenen kilsan jälkeen.
crazy.gif

Samalla "kaarella" kehä 3 ja kirkkonummella eilen päristeli vastaan enskakuski nastat rapisten
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

joo kyllä alkaa v***taan tuo sohjop*ska ja paljas asfaltti mutta silti paikottain on ihan lunta ja jäätä. jos sitä vielä viikon noilla nastoilla ajelis ja sitten laittais supermoto rinkulaa alle ja varovasti ajelis
thumbs-up.gif
pyörä on kyllä aika kurassa mutta voi sen pestä sitten kun tiet kuivaa
tounge.gif

Teiskossa ajellaan myös.

Piti oikein hieraista silmiään, kun vastaan tuli oudon näköiset valot.

Lähemmäs kun päästiin niin sieltä tuli sivuvaunullinen pyörä vastaan... Tämä siis tapahtui 25.2.2006 noin kello 17:00. Pakkasta taisi olla -2. Tie oli kuiva ja keli aurinkoinen...

Piti kunnioituksesta nostaa räpylää vaikka kotilolla liikkeellä itse olinkin...

Kyllä olin kade....

062802jumpie_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

Ai niin tienumero oli 338.

Kyllähän jo ajetaan. Kilpaa ainakin. Rämsöössä Vesilahdessa oli tänään Mansen masinistien ajot. Siellä oli moottoripyöriä ja sivuvaunullisia moottoripyöriä, sekä iso määrä mopoja kisoittelemassa keskenään
smile_org.gif
.

Tais joku ajaa kuopiossa tänään pillurallia torin ympäri mönkijällä ja joku vanhempi sivuvaunupelikin tuli vastaan
062802moto_prv.gif

Tänään ei ollut kovin kaukana ,että en olisi taluttanut mökiltä pyörää päätielle ja ponnistanut.tie täysin kuiva ja aurinko paistoi täydeltä terältä.noh,eihän mua oikeesti edes huvita koeajaa uutta mopoani..
veryangry.gif

Ajellaanhan nyt vielä vaan kaikessa rauhassa mönkijällä... eikä tuu ees kylmä!
biggrin.gif

Back