• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tilaatko LOUIS:ilta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slave1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Slave1

New member
Elikkäs; jos tilaat jotakin kamaa louisilta niin voisin liittyä mukaan. Itse tilaan niin "vähän" tai siis halppis osaa että postikulut on suhteessa sen verran että ei kannattais yksin tilata. Mieluiten Oulusta niin voin käydä hakemassa osat kotiin, ettei kotimaassa tuu poistikuluja.

Ilmoittele!

UP!

jarrupalat vain pitäisi tilata, täällä maksaa 28 ekee, siellä alle 15
062802jumpie_prv.gif

Heh, siinä vaan on semmoinen homma, että täällä suomessakin noi postimaksut maksaa. Ideaalitilannehan ois että vois paikanpäältä hakea, eli tässä tapauksessa Oulun ympärillä. Mut tulee se silti halvemmaksi ku ostaa kalliista, kalliista isänmaasta.

Mut ilmoitelkaa kun tilailette, palat rupee kohta loppuun!

Minä saattaisin olla innostunut tuolta tilaamaan tänne Ouluun asti jotakin pientä, pitää vaan kurkata lompakkoon vielä ennen päätöksentekoa... Ja tietenkin neuvotella hallituksen kanssa kaikkien osien tarpeellisuudesta.
wink.gif

Heh, siinä vaan on semmoinen homma, että täällä suomessakin noi postimaksut maksaa. Ideaalitilannehan ois että vois paikanpäältä hakea, eli tässä tapauksessa Oulun ympärillä. Mut tulee se silti halvemmaksi ku ostaa kalliista, kalliista isänmaasta.

Mut ilmoitelkaa kun tilailette, palat rupee kohta loppuun!
Oon muuten sattumoisin tulossa ouluun ensi viikoksi lomailemaan, eli jos tilaus saadaan ensi viikoksi, niin voin tulla mukaan. En vain löytänyt sintteripaloja tuolta sivuilta
sad_orig.gif

Raisiossa firma nimeltä Biker Point toimittaa tavaraa Louis:lta.
Tavara mitä tilaa täytyy maksaa etukäteen ja ko. firma tekee
tilauksen joka maanantai. Hinnat ovat katalogin hinnat
smile_org.gif

Ottakaa huomioon että jokku suomenliikkeet jokka tilaa louis:ilta ni nostaa hintaa niitten top angebot tuotteiden kohalla.

minä voisin jotain pikkuhilpettä tilatakkin kun kerran oulussa asustelen, vai onko tilaus jo lähtenyt?

Onko jollain kokemuksia Louisin toimitusajoista?

Itse tilasin alesta Dainesen nahkapuvun. Tilauksen laitoin sisään 20.8.05 ja tänään 29.8.05 tuli maili, että ovat postittaneet sen. Meinasi mennä hermot, siis ei vaan yksinkertaisesti voi mennä yli viikkoa siinä että saa yhden paketin postiin!!!

crazy.gif
ghostface.gif
mad.gif

Kuinkahan kauan paketti mahtaa tulla Suomeen, Louisin kaveri houri jotain epämääräistä 4-10 päivää kun kyselin maililla. Mailiin tuli kyllä vastaus tunnissa. Kunpa vain lähettämössä olisi yhtä nopeaa palvelua.

Edit: Tänään 2.9.05 tuli paketti kotiin. Kamat oli sitä mitä pitikin. Ihan jees homma kunhan se paketti olisi vain saatu Louisilla nopeammin postiin. Dainesen Mako 2-osaisen nahkapuvun tilasin ja pitihän sitä vielä illalla hieman ajossa kokeilla. Hieman ahtaan tuntuinen etenkin housuista reisien kohdalta mutta luotetaan siihen että se nahka venyy käytössä niin kuin kaikki mainostavat (kokeilin toki koon ennen tilaamista täällä Suomessa ensin). Sinänsä aika mainio tunne ajaa kunnon nahkavermeillä kun tähän asti on ollut vain goret käytössä. Kyllä se vain niin on että tuommoinen tiukempi kyykkypyörä on parhaimmillaan kun nahkavermeissä pääsee fiilistelemään. Goret rennommat päällä ja varmaan touringissa tulee niitä käytettyä jatkossakin. Nahat sitten aina radalle ja muuhun hieman lyhyempään reissaamiseen hyvällä kelillä.

Onko jollain kokemuksia Louisin toimitusajoista?

Itse tilasin alesta Dainesen nahkapuvun. Tilauksen laitoin sisään 20.8.05 ja tänään 29.8.05 tuli maili, että ovat postittaneet sen. Meinasi mennä hermot, siis ei vaan yksinkertaisesti voi mennä yli viikkoa siinä että saa yhden paketin postiin!!!

crazy.gif
ghostface.gif
mad.gif

Kuinkahan kauan paketti mahtaa tulla Suomeen, Louisin kaveri houri jotain epämääräistä 4-10 päivää kun kyselin maililla. Mailiin tuli kyllä vastaus tunnissa. Kunpa vain lähettämössä olisi yhtä nopeaa palvelua.
Tilasin yömyöhään 19.8. Louisilta (nahkatakin, nahkahousut ja goretex-housut +muuta sälää). Ostokset maksoin luottokortilla ja 24.8. tuli ilmoitus, että tavarat on postitettu.
Aamupäivällä 30.8. olivat tavarat levällään eteisen lattialla. Minulla aikaa siis kului vajaa 11 päivää kaikenkaikkiaan, josta rahtaukseen kului 6 päivää.

Mikäli et ole vielä saanut tavaroitasi niin uskoisin, että huomenna tai viimeistään ensi viikon alussa paketti on kotiovellasi.

EDIT:
Dainesea tilasin minäkin ja nyt huomasin, että ovat pudottaneet hintoja entisestään.
eek.gif

Omia kokojakin tietty vielä jäljellä, PRKL! Ja mää kun luulin saavani halvalla. Nyt saa sit tietty sikahalvalla. Niin tyypillistä! Ihme etteivät jaa noita ilmaiseksi...
mad.gif
033102ass_1_prv.gif
tounge.gif

Back