Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo pistä automaattiohjaus päälle. Soiva peli. Toivottavasti kuski kumminkin ohjaa.Sellai normi värityksellä löyty nopeiten, joten sen sitten kelpuutin!!! Ei kai sillä värillä ole niin paljoa väliäJa eiköhän se 749 kuutiota riittäne aivan hyvin tänne suomen radoille? Saattaapi olla monasti nopeempikin kuin kiloset!!!![]()
Ostitko KuhmonLaatukoneesta ?Vaihdoin K1:sen K6:seen ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen (ajokokemusta tuosta 4500km). Hyvä peli kaikin puolin, varsinkin radalla. Eihän se mikään matkalehmä ole, mutta sehän on kaikilla tiedossa, jotka tuollaisen pyörän laittaa. Ajoasento on vähän tiukempi kuin 1000 K6:sessa, mikä oli minulle hieman yllätys. Mutta hyvä peli kaikin puolin ja sain mitä tilasin. Ja onhan toki pyörän ulkonäkö on myös plussaa (http://www.moilala.com/kuva6). Eiköhän tuolla paranneta viime vuoden kierrosaikoja ja varttimailin aikaa - Hope so.![]()
Edit: Onnex olkoon hyvästä valinnasta.![]()
Jep, Sepoltahan minä tuon ostin.Ostitko KuhmonLaatukoneesta ?Vaihdoin K1:sen K6:seen ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen (ajokokemusta tuosta 4500km). Hyvä peli kaikin puolin, varsinkin radalla. Eihän se mikään matkalehmä ole, mutta sehän on kaikilla tiedossa, jotka tuollaisen pyörän laittaa. Ajoasento on vähän tiukempi kuin 1000 K6:sessa, mikä oli minulle hieman yllätys. Mutta hyvä peli kaikin puolin ja sain mitä tilasin. Ja onhan toki pyörän ulkonäkö on myös plussaa (http://www.moilala.com/kuva6). Eiköhän tuolla paranneta viime vuoden kierrosaikoja ja varttimailin aikaa - Hope so.![]()
Edit: Onnex olkoon hyvästä valinnasta.![]()
Ostin myös omani viimevuonna Sepolta. Ovat näköjään innostuneet laittamaan mainostarroja pyöriin... Onnea hienosta pyörästä !Jep, Sepoltahan minä tuon ostin.Ostitko KuhmonLaatukoneesta ?
Itse olen käyttänyt pyörän kynäruiskumaalarilla kuin myös teippauksessa pientä diiliä vastaan.Ostin myös omani viimevuonna Sepolta. Ovat näköjään innostuneet laittamaan mainostarroja pyöriin... Onnea hienosta pyörästä !Jep, Sepoltahan minä tuon ostin.Ostitko KuhmonLaatukoneesta ?
Kiitss valaisevasta kommentista! Huomenna pitäs pyörän olla ajossa, jos vaan saadaan tullattua!!!Ihan mukava pyörä. Reilu 4000 km olen tuollaisella ajellut, joukossa muutama ratapäivä sekä yksi jokkiskisa.
Radalla pirun ketterä (vertailukohtana 929 Blade), ja kallistusvaroja piisaa. Luistokytkin on jees (vallankin jos kääntää vaihdekaavion ja lyö kolmosen lopussa kakkosen sisään raakana) pienemmälle vaihtaessa. Orkkisohjausiskari on radalle löysähkö, ravistelee jonkin verran Motoparkin bussipysäkin ulostulossa.![]()
Ruiskunohjaus on todella tarkka, kunhan kierroksia on yli 6000 rundia. Pikkukierroksillakin toimii ihan ok, mutta yläalueella tarkkuus on hemmetin hyvä! Voimaa koneessa on hyvin, kunhan malttaa kierrättää kunnolla. Tosin kyllä normiajossa pärjää ilman jatkuvaa vaihtamistakin. Radalla poistuu niin, että ihan kaikilla kilosilla ei ohi mennä teholla.
Matka-ajoon pyörä ei nyt varsinaisesti mikään ykkönen ole (Bike-lehtimäinen kommentti). Pisin yhdellä istumalla ajamani pätkä on Tuupakan Bike Worldista Juvan ABC:lle. Mikkelin kohdalla alkoi hanuri hiukan puutumaan, hiukka sen jälkeen alkoi polttoaineen valokin vilkkua. Normiajossa kulutus on jotain 5,5 litraa sataselle, radalla janoisuus riippuu lähinnä kuskista. Ahvenisto ysin pintaan, Motopark 11-12. Ajoasento on tosiaan mukavampi radalla kuin kaupungissa tai touringajossa.
Ja pyörähän on nätti kuin sika pienenä!
P.S. Pyörässä flekti käynnistyy 104-106 asteen tietämillä, ettei tarvitse aloittaa topiccia jäähdytysnesteen lämpötilasta![]()
Kertoilen kokemuksia kunhan vaan saan sen uuden ihanan ajoon!!!Ei varmasti huono valinta...Näin nykyisenä SV-miehenä olisi mielenkiintoista kuulla kommentteja SV versus K6 gixeri sitten kunhan pääset tositoimiin uuden pyörän kanssa. Itsellä tod.näk joko 750 gixerin ja Hayabusan väliltä on valittava jos/kun joskus raaskin SV:stä luopuaJos ratahommista innostuu enemmän niin valintahan on melko selkeä...![]()
Varmaankin kulutusta tarkoitti eli 9 litraa/100kmKiitss valaisevasta kommentista! Huomenna pitäs pyörän olla ajossa, jos vaan saadaan tullattua!!!Ihan mukava pyörä. Reilu 4000 km olen tuollaisella ajellut, joukossa muutama ratapäivä sekä yksi jokkiskisa.
Radalla pirun ketterä (vertailukohtana 929 Blade), ja kallistusvaroja piisaa. Luistokytkin on jees (vallankin jos kääntää vaihdekaavion ja lyö kolmosen lopussa kakkosen sisään raakana) pienemmälle vaihtaessa. Orkkisohjausiskari on radalle löysähkö, ravistelee jonkin verran Motoparkin bussipysäkin ulostulossa.![]()
Ruiskunohjaus on todella tarkka, kunhan kierroksia on yli 6000 rundia. Pikkukierroksillakin toimii ihan ok, mutta yläalueella tarkkuus on hemmetin hyvä! Voimaa koneessa on hyvin, kunhan malttaa kierrättää kunnolla. Tosin kyllä normiajossa pärjää ilman jatkuvaa vaihtamistakin. Radalla poistuu niin, että ihan kaikilla kilosilla ei ohi mennä teholla.
Matka-ajoon pyörä ei nyt varsinaisesti mikään ykkönen ole (Bike-lehtimäinen kommentti). Pisin yhdellä istumalla ajamani pätkä on Tuupakan Bike Worldista Juvan ABC:lle. Mikkelin kohdalla alkoi hanuri hiukan puutumaan, hiukka sen jälkeen alkoi polttoaineen valokin vilkkua. Normiajossa kulutus on jotain 5,5 litraa sataselle, radalla janoisuus riippuu lähinnä kuskista. Ahvenisto ysin pintaan, Motopark 11-12. Ajoasento on tosiaan mukavampi radalla kuin kaupungissa tai touringajossa.
Ja pyörähän on nätti kuin sika pienenä!
P.S. Pyörässä flekti käynnistyy 104-106 asteen tietämillä, ettei tarvitse aloittaa topiccia jäähdytysnesteen lämpötilasta![]()
Mitä tarkoitit sillä, että Ahvenistolla meni ysin pintaan!?
Vähän jäi hämäämään, kun SV:llä enkka on 1min 38,7sek...
Tosin aika on otettu DVD:ltä normi sekkarilla!
Ja siitä flekstistä.... Käynnistyi SV:kin vasta 104 asteessa, joten tiedossa on!!!
Kiitos nyt kuitenkin hyvästä kommentista!!!!
Huomenna toivottavasti![]()
Joo ja toivottavasti mä saan kortin ja pääsen sitä ens viikolla tyypittämään!Kiitss valaisevasta kommentista! Huomenna pitäs pyörän olla ajossa, jos vaan saadaan tullattua!!!Ihan mukava pyörä. Reilu 4000 km olen tuollaisella ajellut, joukossa muutama ratapäivä sekä yksi jokkiskisa.
Radalla pirun ketterä (vertailukohtana 929 Blade), ja kallistusvaroja piisaa. Luistokytkin on jees (vallankin jos kääntää vaihdekaavion ja lyö kolmosen lopussa kakkosen sisään raakana) pienemmälle vaihtaessa. Orkkisohjausiskari on radalle löysähkö, ravistelee jonkin verran Motoparkin bussipysäkin ulostulossa.![]()
Ruiskunohjaus on todella tarkka, kunhan kierroksia on yli 6000 rundia. Pikkukierroksillakin toimii ihan ok, mutta yläalueella tarkkuus on hemmetin hyvä! Voimaa koneessa on hyvin, kunhan malttaa kierrättää kunnolla. Tosin kyllä normiajossa pärjää ilman jatkuvaa vaihtamistakin. Radalla poistuu niin, että ihan kaikilla kilosilla ei ohi mennä teholla.
Matka-ajoon pyörä ei nyt varsinaisesti mikään ykkönen ole (Bike-lehtimäinen kommentti). Pisin yhdellä istumalla ajamani pätkä on Tuupakan Bike Worldista Juvan ABC:lle. Mikkelin kohdalla alkoi hanuri hiukan puutumaan, hiukka sen jälkeen alkoi polttoaineen valokin vilkkua. Normiajossa kulutus on jotain 5,5 litraa sataselle, radalla janoisuus riippuu lähinnä kuskista. Ahvenisto ysin pintaan, Motopark 11-12. Ajoasento on tosiaan mukavampi radalla kuin kaupungissa tai touringajossa.
Ja pyörähän on nätti kuin sika pienenä!
P.S. Pyörässä flekti käynnistyy 104-106 asteen tietämillä, ettei tarvitse aloittaa topiccia jäähdytysnesteen lämpötilasta![]()
Mitä tarkoitit sillä, että Ahvenistolla meni ysin pintaan!?
Vähän jäi hämäämään, kun SV:llä enkka on 1min 38,7sek...
Tosin aika on otettu DVD:ltä normi sekkarilla!
Ja siitä flekstistä.... Käynnistyi SV:kin vasta 104 asteessa, joten tiedossa on!!!
Kiitos nyt kuitenkin hyvästä kommentista!!!!
Huomenna toivottavasti![]()
Katotaan niitä tyyppejä sit kunhan olen saanu sisäänajon rullattua...Joo ja toivottavasti mä saan kortin ja pääsen sitä ens viikolla tyypittämään!
Niin missä on surkea vääntö?SURKEA VÄÄNTÖ!