• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tilattu gsx 750 r

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MarkuSV
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MarkuSV

New member
Elikkäs ilmoitellaan nyt tänne, että SV löysi uuden kodin ja gixeri pitäisi olla ajossa 7.7. jos kaikki menee hyvin!!!

Olisi ihan jees kuulla kokemuksia ko pyörästä, kun itsellä ei niitä liiemmälti viellä ole!!!
 
Onneks olkoon, hienon pelin löysit!  
062802jumpie_prv.gif


Vaikka ehkö vähän pienen..  
033102bebe_1_prv.gif


EDIT: tuleekos muuten minkä värisenä?
 
Sellai normi värityksellä löyty nopeiten, joten sen sitten kelpuutin!!! Ei kai sillä värillä ole niin paljoa väliä
confused_orig.gif
Ja eiköhän se 749 kuutiota riittäne aivan hyvin tänne suomen radoille? Saattaapi olla monasti nopeempikin kuin kiloset!!!
 
Ihan mukava pyörä. Reilu 4000 km olen tuollaisella ajellut, joukossa muutama ratapäivä sekä yksi jokkiskisa.

Radalla pirun ketterä (vertailukohtana 929 Blade), ja kallistusvaroja piisaa. Luistokytkin on jees (vallankin jos kääntää vaihdekaavion ja lyö kolmosen lopussa kakkosen sisään raakana
withstupid.gif
) pienemmälle vaihtaessa. Orkkisohjausiskari on radalle löysähkö, ravistelee jonkin verran Motoparkin bussipysäkin ulostulossa.

Ruiskunohjaus on todella tarkka, kunhan kierroksia on yli 6000 rundia. Pikkukierroksillakin toimii ihan ok, mutta yläalueella tarkkuus on hemmetin hyvä! Voimaa koneessa on hyvin, kunhan malttaa kierrättää kunnolla. Tosin kyllä normiajossa pärjää ilman jatkuvaa vaihtamistakin. Radalla poistuu niin, että ihan kaikilla kilosilla ei ohi mennä teholla.

Matka-ajoon pyörä ei nyt varsinaisesti mikään ykkönen ole (Bike-lehtimäinen kommentti). Pisin yhdellä istumalla ajamani pätkä on Tuupakan Bike Worldista Juvan ABC:lle. Mikkelin kohdalla alkoi hanuri hiukan puutumaan, hiukka sen jälkeen alkoi polttoaineen valokin vilkkua. Normiajossa kulutus on jotain 5,5 litraa sataselle, radalla janoisuus riippuu lähinnä kuskista. Ahvenisto ysin pintaan, Motopark 11-12. Ajoasento on tosiaan mukavampi radalla kuin kaupungissa tai touringajossa.

Ja pyörähän on nätti kuin sika pienenä!

P.S. Pyörässä flekti käynnistyy 104-106 asteen tietämillä, ettei tarvitse aloittaa topiccia jäähdytysnesteen lämpötilasta
wink.gif
 
Vaihdoin K1:sen K6:seen ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen (ajokokemusta tuosta 4500km). Hyvä peli kaikin puolin, varsinkin radalla. Eihän se mikään matkalehmä ole, mutta sehän on kaikilla tiedossa, jotka tuollaisen pyörän laittaa. Ajoasento on vähän tiukempi kuin 1000 K6:sessa, mikä oli minulle hieman yllätys. Mutta hyvä peli kaikin puolin ja sain mitä tilasin. Ja onhan toki pyörän ulkonäkö on myös plussaa (http://www.moilala.com/kuva6). Eiköhän tuolla paranneta viime vuoden kierrosaikoja ja varttimailin aikaa - Hope so.  
thumbs-up.gif


Edit: Onnex olkoon hyvästä valinnasta.
smile_org.gif
 
Sellai normi värityksellä löyty nopeiten, joten sen sitten kelpuutin!!! Ei kai sillä värillä ole niin paljoa väliä
confused_orig.gif
Ja eiköhän se 749 kuutiota riittäne aivan hyvin tänne suomen radoille? Saattaapi olla monasti nopeempikin kuin kiloset!!!
Joo pistä automaattiohjaus päälle. Soiva peli. Toivottavasti kuski kumminkin ohjaa.
wink.gif
 
Vaihdoin K1:sen K6:seen ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen (ajokokemusta tuosta 4500km). Hyvä peli kaikin puolin, varsinkin radalla. Eihän se mikään matkalehmä ole, mutta sehän on kaikilla tiedossa, jotka tuollaisen pyörän laittaa. Ajoasento on vähän tiukempi kuin 1000 K6:sessa, mikä oli minulle hieman yllätys. Mutta hyvä peli kaikin puolin ja sain mitä tilasin. Ja onhan toki pyörän ulkonäkö on myös plussaa (http://www.moilala.com/kuva6). Eiköhän tuolla paranneta viime vuoden kierrosaikoja ja varttimailin aikaa - Hope so.  
thumbs-up.gif


Edit: Onnex olkoon hyvästä valinnasta.  
smile_org.gif
Ostitko KuhmonLaatukoneesta ?
 
Ei varmasti huono valinta...Näin nykyisenä SV-miehenä olisi mielenkiintoista kuulla kommentteja SV versus K6 gixeri sitten kunhan pääset tositoimiin uuden pyörän kanssa. Itsellä tod.näk joko 750 gixerin ja Hayabusan väliltä on valittava jos/kun joskus raaskin SV:stä luopua
tounge.gif
Jos ratahommista innostuu enemmän niin valintahan on melko selkeä...
 
Vaihdoin K1:sen K6:seen ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen (ajokokemusta tuosta 4500km). Hyvä peli kaikin puolin, varsinkin radalla. Eihän se mikään matkalehmä ole, mutta sehän on kaikilla tiedossa, jotka tuollaisen pyörän laittaa. Ajoasento on vähän tiukempi kuin 1000 K6:sessa, mikä oli minulle hieman yllätys. Mutta hyvä peli kaikin puolin ja sain mitä tilasin. Ja onhan toki pyörän ulkonäkö on myös plussaa (http://www.moilala.com/kuva6). Eiköhän tuolla paranneta viime vuoden kierrosaikoja ja varttimailin aikaa - Hope so.  
thumbs-up.gif


Edit: Onnex olkoon hyvästä valinnasta.  
smile_org.gif
Ostitko KuhmonLaatukoneesta ?
Jep, Sepoltahan minä tuon ostin.
 
Ostin myös omani viimevuonna Sepolta. Ovat näköjään innostuneet laittamaan mainostarroja pyöriin... Onnea hienosta pyörästä !
Itse olen käyttänyt pyörän kynäruiskumaalarilla kuin myös teippauksessa pientä diiliä vastaan.
 
Ihan mukava pyörä. Reilu 4000 km olen tuollaisella ajellut, joukossa muutama ratapäivä sekä yksi jokkiskisa.

Radalla pirun ketterä (vertailukohtana 929 Blade), ja kallistusvaroja piisaa. Luistokytkin on jees (vallankin jos kääntää vaihdekaavion ja lyö kolmosen lopussa kakkosen sisään raakana
withstupid.gif
) pienemmälle vaihtaessa. Orkkisohjausiskari on radalle löysähkö, ravistelee jonkin verran Motoparkin bussipysäkin ulostulossa.

Ruiskunohjaus on todella tarkka, kunhan kierroksia on yli 6000 rundia. Pikkukierroksillakin toimii ihan ok, mutta yläalueella tarkkuus on hemmetin hyvä! Voimaa koneessa on hyvin, kunhan malttaa kierrättää kunnolla. Tosin kyllä normiajossa pärjää ilman jatkuvaa vaihtamistakin. Radalla poistuu niin, että ihan kaikilla kilosilla ei ohi mennä teholla.

Matka-ajoon pyörä ei nyt varsinaisesti mikään ykkönen ole (Bike-lehtimäinen kommentti). Pisin yhdellä istumalla ajamani pätkä on Tuupakan Bike Worldista Juvan ABC:lle. Mikkelin kohdalla alkoi hanuri hiukan puutumaan, hiukka sen jälkeen alkoi polttoaineen valokin vilkkua. Normiajossa kulutus on jotain 5,5 litraa sataselle, radalla janoisuus riippuu lähinnä kuskista. Ahvenisto ysin pintaan, Motopark 11-12. Ajoasento on tosiaan mukavampi radalla kuin kaupungissa tai touringajossa.

Ja pyörähän on nätti kuin sika pienenä!

P.S. Pyörässä flekti käynnistyy 104-106 asteen tietämillä, ettei tarvitse aloittaa topiccia jäähdytysnesteen lämpötilasta
wink.gif
Kiitss valaisevasta kommentista! Huomenna pitäs pyörän olla ajossa, jos vaan saadaan tullattua!!!
Mitä tarkoitit sillä, että Ahvenistolla meni ysin pintaan!?
Vähän jäi hämäämään, kun SV:llä enkka on 1min 38,7sek...
Tosin aika on otettu DVD:ltä normi sekkarilla!
Ja siitä flekstistä.... Käynnistyi SV:kin vasta 104 asteessa, joten tiedossa on!!!
Kiitos nyt kuitenkin hyvästä kommentista!!!!
Huomenna toivottavasti
062802moto_prv.gif
 
Ei varmasti huono valinta...Näin nykyisenä SV-miehenä olisi mielenkiintoista kuulla kommentteja SV versus K6 gixeri sitten kunhan pääset tositoimiin uuden pyörän kanssa. Itsellä tod.näk joko 750 gixerin ja Hayabusan väliltä on valittava jos/kun joskus raaskin SV:stä luopua
tounge.gif
Jos ratahommista innostuu enemmän niin valintahan on melko selkeä...
Kertoilen kokemuksia kunhan vaan saan sen uuden ihanan ajoon!!!
 
Ihan mukava pyörä. Reilu 4000 km olen tuollaisella ajellut, joukossa muutama ratapäivä sekä yksi jokkiskisa.

Radalla pirun ketterä (vertailukohtana 929 Blade), ja kallistusvaroja piisaa. Luistokytkin on jees (vallankin jos kääntää vaihdekaavion ja lyö kolmosen lopussa kakkosen sisään raakana
withstupid.gif
) pienemmälle vaihtaessa. Orkkisohjausiskari on radalle löysähkö, ravistelee jonkin verran Motoparkin bussipysäkin ulostulossa.

Ruiskunohjaus on todella tarkka, kunhan kierroksia on yli 6000 rundia. Pikkukierroksillakin toimii ihan ok, mutta yläalueella tarkkuus on hemmetin hyvä! Voimaa koneessa on hyvin, kunhan malttaa kierrättää kunnolla. Tosin kyllä normiajossa pärjää ilman jatkuvaa vaihtamistakin. Radalla poistuu niin, että ihan kaikilla kilosilla ei ohi mennä teholla.

Matka-ajoon pyörä ei nyt varsinaisesti mikään ykkönen ole (Bike-lehtimäinen kommentti). Pisin yhdellä istumalla ajamani pätkä on Tuupakan Bike Worldista Juvan ABC:lle. Mikkelin kohdalla alkoi hanuri hiukan puutumaan, hiukka sen jälkeen alkoi polttoaineen valokin vilkkua. Normiajossa kulutus on jotain 5,5 litraa sataselle, radalla janoisuus riippuu lähinnä kuskista. Ahvenisto ysin pintaan, Motopark 11-12. Ajoasento on tosiaan mukavampi radalla kuin kaupungissa tai touringajossa.

Ja pyörähän on nätti kuin sika pienenä!

P.S. Pyörässä flekti käynnistyy 104-106 asteen tietämillä, ettei tarvitse aloittaa topiccia jäähdytysnesteen lämpötilasta
wink.gif
Kiitss valaisevasta kommentista! Huomenna pitäs pyörän olla ajossa, jos vaan saadaan tullattua!!!
Mitä tarkoitit sillä, että Ahvenistolla meni ysin pintaan!?
Vähän jäi hämäämään, kun SV:llä enkka on 1min 38,7sek...
Tosin aika on otettu DVD:ltä normi sekkarilla!
Ja siitä flekstistä.... Käynnistyi SV:kin vasta 104 asteessa, joten tiedossa on!!!
Kiitos nyt kuitenkin hyvästä kommentista!!!!
Huomenna toivottavasti
062802moto_prv.gif
Varmaankin kulutusta tarkoitti eli 9 litraa/100km
idea3.gif
 
Ihan mukava pyörä. Reilu 4000 km olen tuollaisella ajellut, joukossa muutama ratapäivä sekä yksi jokkiskisa.

Radalla pirun ketterä (vertailukohtana 929 Blade), ja kallistusvaroja piisaa. Luistokytkin on jees (vallankin jos kääntää vaihdekaavion ja lyö kolmosen lopussa kakkosen sisään raakana
withstupid.gif
) pienemmälle vaihtaessa. Orkkisohjausiskari on radalle löysähkö, ravistelee jonkin verran Motoparkin bussipysäkin ulostulossa.

Ruiskunohjaus on todella tarkka, kunhan kierroksia on yli 6000 rundia. Pikkukierroksillakin toimii ihan ok, mutta yläalueella tarkkuus on hemmetin hyvä! Voimaa koneessa on hyvin, kunhan malttaa kierrättää kunnolla. Tosin kyllä normiajossa pärjää ilman jatkuvaa vaihtamistakin. Radalla poistuu niin, että ihan kaikilla kilosilla ei ohi mennä teholla.

Matka-ajoon pyörä ei nyt varsinaisesti mikään ykkönen ole (Bike-lehtimäinen kommentti). Pisin yhdellä istumalla ajamani pätkä on Tuupakan Bike Worldista Juvan ABC:lle. Mikkelin kohdalla alkoi hanuri hiukan puutumaan, hiukka sen jälkeen alkoi polttoaineen valokin vilkkua. Normiajossa kulutus on jotain 5,5 litraa sataselle, radalla janoisuus riippuu lähinnä kuskista. Ahvenisto ysin pintaan, Motopark 11-12. Ajoasento on tosiaan mukavampi radalla kuin kaupungissa tai touringajossa.

Ja pyörähän on nätti kuin sika pienenä!

P.S. Pyörässä flekti käynnistyy 104-106 asteen tietämillä, ettei tarvitse aloittaa topiccia jäähdytysnesteen lämpötilasta
wink.gif
Kiitss valaisevasta kommentista! Huomenna pitäs pyörän olla ajossa, jos vaan saadaan tullattua!!!
Mitä tarkoitit sillä, että Ahvenistolla meni ysin pintaan!?
Vähän jäi hämäämään, kun SV:llä enkka on 1min 38,7sek...
Tosin aika on otettu DVD:ltä normi sekkarilla!
Ja siitä flekstistä.... Käynnistyi SV:kin vasta 104 asteessa, joten tiedossa on!!!
Kiitos nyt kuitenkin hyvästä kommentista!!!!
Huomenna toivottavasti  
062802moto_prv.gif
Joo ja toivottavasti mä saan kortin ja pääsen sitä ens viikolla tyypittämään!
 
Back
Ylös