Oliko kyseessä rikkonaisen korjaus vai ennakoitu huoltotoimenpide?
Jos kyseessä on ennakolta tilattu työ, niin sitä ei aloiteta ennen kuin kaikki osat on hyllyssä.
Tai ainakin hyviin tapoihin kuuluu toimia niin.
Joskus käy niin, että osa X on loppu keskusvarastolta ja pahimmillaan toimitusaika on tuntematon, kun edes alihankkija ei tiedä, milloin Luigi tulee takaisin sorvin ääreen.
Autopuolella on tapana koluta muiden jälleenmyyjien varastot ja jos se ei auta, niin siitten kolutaa naapurimaan varastot. Näin kun toimitaan, niin yleensä osa löytyy, ellei kyseessä ole joku ultraharvinainen osa.
Merkkiorganisaatio on vähän heikossa asemassa, että aika iso kynnys on lähteä koluamaan "kilpailijan" varastoja, ellei sitten asiakas toimita itse sopivaa osaa.