• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tilaus FC-Motolta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piisiepe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

piisiepe

New member
Onko kukaan tilannut täältä FC-MOTO.com. Kestääkö toimitus mikä aikaa ja onko tullut tavara perille.

FC-Motosta löydät tietoa aikaisemmista threadeista...käytä vaikka hakua...

Mutta, itse olen tilannut FC-Motosta kaksi kypärää, ja molempien toimitus on onnistunut kiitettävästi. - Itse asiassa toinen potta tulee tänään tai huomenna ovelle!
Aikaisemman Schuberthin toimitus kesti 6 vrk, kun olin valinnut etumaksutavan, ja seurasin päivittäin FC-Moton ja UPS:n toimitusseurantaa. Visalla tilaamisesta ei ole mulla kokemusta...

Tilasin sunnuntai iltana Suupertin. Eilen illalla tuli Mail että lähtenyt ja laskutettu pois. Maksoin Visalla.
==> tuntuu pelittävän hyvin (koputtaa puuta koska itse kypärää en ole vielä nähnyt) !

Oman käsityksen mukaan näihin käsittelyaikoihin vaikutta se, että löytyykö tavara oikeasti varastosta. Jos löytyy, homma pelaa. Jos ei löydy, sitten saattaa ongelmat alkaa ja toimitusajat olla hyvinkin pitkiä. Hienoa olisi kun näkisi netissä varastotilanteen (kuten eräillä rengastoimittajilla näkyy).

sport05.gif

homma toimii kohtuullisesti jos tavaraa on heillä?kelailet vähän alemmas tätä osiota niin löydät risuja/ruusuja fc-motosta n:300viestin verran.

Tilasin, tosin kaverille, mutta sanotaan näin, kun mun Visaa vingutettiin ja kypärä sekä paita tuli puolessatoista viikossa kaverille duuniin, ihan niinkuin oli haluttukin. Hyvin siis toimii!

Oman käsityksen mukaan näihin käsittelyaikoihin vaikutta se, että löytyykö tavara oikeasti varastosta. Jos löytyy, homma pelaa. Jos ei löydy, sitten saattaa ongelmat alkaa ja toimitusajat olla hyvinkin pitkiä. Hienoa olisi kun näkisi netissä varastotilanteen (kuten eräillä rengastoimittajilla näkyy).

sport05.gif
Tätä varastosaldon näkyvyyttä voisikin tässä hieman jossitella..

Voisin olettaa, että he ovat harkinneet sen näyttämistä, mutta todenneet, että kauppa käy näinkin. Ehkä kauppa käy jopa paremmin näin? Sillä asiakkaat ei jätä tilausta tekemättä kun huomaavat, ettei tuotetta ole hyllyssä.

Toki asiakkaan kannalta olisi kiva tietää onko tuotetta heti. Mutta myyjälle tärkeää on tuloksen tekeminen.

Firma on kuitenkin ilmeisesti melkoisen suuri, joten tilauksia tulee vauhdilla. Mutta pistä heille parannusehdotus asiasta?

Nonniin. Posti toi tänään klo 11 Suubertin kotiovelle (ennakoitu saapumisaika 11.2.08 tilattu 4.2.08).
Posti, koska meillä päin ei kulje UPS kuljetukset. Ei voi muutakuin kiittää asianosaisia. Homma toimi just niinku oli mainostettu.

Sama vika rahikaisella eli Su iltana 3.2. tilasin ja 8.2 perjantaina UPSin tyttö kiikutti kotiovelle.
==> perfecto !

Onko kukaan tilannut tuolta VISA Electronilla, eli ns. debit-kortilla?

Tilasin nimittäin Electronilla ja syötin kortin tiedot ihan VISA:na, tilauksen pistin sunnuntaina(10. päivä) ja tietojen mukaan tilaus on "In Process". Voikohan tuosta tulla jotain ongelmia, kun tuon systeemin kanssa ei ole tule mitään reaaliaikaista tunnistusta, joka monilla sivustoilla on. Tuossahan siis vain syötetään kortin tiedot. On ensimmäinen kerta, kun kortin tiedot syötetään vain suoraan johonkin tekstikenttään, vaikka usein olenkin netistä tilaillut.

Back