Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
?? Voitko ystävällisesti laittaa privaviestin kun nimmarista en osaa etsiä mistä on kysymys.En ole ihan varma että onko ihan otsikon mukainen aihe mutta läheltä ainakin liippaa.
Eli onkos shoppi.fi vielä hengissä kun olen jo muutamaan kertaan kysyny mahdollisia toimitusaikoja tilaukselle joka on kohta ollu sisässä kaksi kuukautta. Kuukauden aikana ei ole kuulunut mitään vaikka pari kertaa olen sähköpostilla kyselly mahdollista toimitusaikaa. Tuli kuitenkin pariin kertaan ekan kuukauden aikana ilmotusta että toimitus viivästyy mutta mutta sen jälkiin ei mitään. Alkaa oleen jo kohtuuton aika tää pari kuukautta odotella yhtä elokuvaa.
Pahoittelumme, että ilmoitusta noudettavissa olevasta tavarasta ei ollut tullut perille.No kyllästyin odottamaan vastausta s-postiin ja tänne, soitin sitten sinne päin ja osat ovat noutovalmiina. Tarkkuutta ilmoituksiin!
Otappa vaikka luurilla sinne yhteyttä : Shoppi.fi - yhteystiedotEli onkos shoppi.fi vielä hengissä kun olen jo muutamaan kertaan kysyny mahdollisia toimitusaikoja tilaukselle joka on kohta ollu sisässä kaksi kuukautta.
Joo eli kyse ei oo tästä reliatecista vaan tuosta shopista. Pahoittelut väärään topickiin sotkeutumisesta.Otappa vaikka luurilla sinne yhteyttä : Shoppi.fi - yhteystiedotEli onkos shoppi.fi vielä hengissä kun olen jo muutamaan kertaan kysyny mahdollisia toimitusaikoja tilaukselle joka on kohta ollu sisässä kaksi kuukautta.
Shoppi.fi on siis täysin eri asia kuin Reliatec (Org Webshop), jonka osiossa tämä kysymys siis nyt on. Shoppi.fi:n henkilökunta ei lue foorumia.
Pahoitteluni mutta jälleen kerran pyydän privaan tai meiliin viestiä omalla nimellä tai sitten soitto: 09-477 87 275 kun nimimerkillä ei asiaa pysty hoitamaan koska ei tiedä kenen tilausta tai mitä tarrraa tarkalleen ottaen pitäisi etsiä.Tein tilauksen yhdestä tarrasta toukokuun puolivälissä webshopiin ja maksoin samana päivänä. Kun kysyin asiasta pari viikkoa takaperin, ei mitään kuulunut takaisin. Odottelen edelleen tarraani tulevaksi, missä lienee... Paljosta ei ole onneksi rahallisesti kyse, vaivaiset 15e, mutta hatuttaa silti. Jos olisin tän tiennyt, niin olisin jättänyt tilaamatta ja tehnyt itse.![]()
Kestipä yli lääkärin määräämän ajan tämä vastaukseni, kun en ollut tätä topikkia huomannut taas käydä läpi.Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että kauan menee tilaushetkestä siihen että tavara tulee postiin, noin keskimäärin?