Tilaus juuttunut OrgWebshopissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siikki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Siikki

New member
Heipähei. Olisin vaan kysynyt onko mun öljynsuodattimet ja ilmanputsari missäpäin? Ei ole näyttänyt edenneen ainakaan kaupan seurannan mukaan minnekkään. Olisi kiva saaha viikonlopuksi suodattimet.
withstupid.gif

Niin ja Tilausnumero on 200802101
Kiitos!

No kyllästyin odottamaan vastausta s-postiin ja tänne, soitin sitten sinne päin ja osat ovat noutovalmiina. Tarkkuutta ilmoituksiin!

En ole ihan varma että onko ihan otsikon mukainen aihe mutta läheltä ainakin liippaa.
Eli onkos shoppi.fi vielä hengissä kun olen jo muutamaan kertaan kysyny mahdollisia toimitusaikoja tilaukselle joka on kohta ollu sisässä kaksi kuukautta. Kuukauden aikana ei ole kuulunut mitään vaikka pari kertaa olen sähköpostilla kyselly mahdollista toimitusaikaa. Tuli kuitenkin pariin kertaan ekan kuukauden aikana ilmotusta että toimitus viivästyy mutta mutta sen jälkiin ei mitään. Alkaa oleen jo kohtuuton aika tää pari kuukautta odotella yhtä elokuvaa.

En ole ihan varma että onko ihan otsikon mukainen aihe mutta läheltä ainakin liippaa.
Eli onkos shoppi.fi vielä hengissä kun olen jo muutamaan kertaan kysyny mahdollisia toimitusaikoja tilaukselle joka on kohta ollu sisässä kaksi kuukautta. Kuukauden aikana ei ole kuulunut mitään vaikka pari kertaa olen sähköpostilla kyselly mahdollista toimitusaikaa. Tuli kuitenkin pariin kertaan ekan kuukauden aikana ilmotusta että toimitus viivästyy mutta mutta sen jälkiin ei mitään. Alkaa oleen jo kohtuuton aika tää pari kuukautta odotella yhtä elokuvaa.
?? Voitko ystävällisesti laittaa privaviestin kun nimmarista en osaa etsiä mistä on kysymys.

Tarkoitatko siis todellakin meidän shoppia? Elokuvia meillä on todella vähän myynnissä ja jälkitoimituksessa ei näy yhtään ainutta..

t. Pekka
PS. voi myös soittaa 0400-441677

No kyllästyin odottamaan vastausta s-postiin ja tänne, soitin sitten sinne päin ja osat ovat noutovalmiina. Tarkkuutta ilmoituksiin!
Pahoittelumme, että ilmoitusta noudettavissa olevasta tavarasta ei ollut tullut perille.

Vähintään kerran viikossa käymme kuitenkin läpi kaikki toimitettavissa olevat, mikäli noutajaa ei ala kuulua ilmoituksesta huolimatta.

t. Pekka

Eli onkos shoppi.fi vielä hengissä kun olen jo muutamaan kertaan kysyny mahdollisia toimitusaikoja tilaukselle joka on kohta ollu sisässä kaksi kuukautta.
Otappa vaikka luurilla sinne yhteyttä : Shoppi.fi - yhteystiedot

Shoppi.fi on siis täysin eri asia kuin Reliatec (Org Webshop), jonka osiossa tämä kysymys siis nyt on. Shoppi.fi:n henkilökunta ei lue foorumia.
Joo eli kyse ei oo tästä reliatecista vaan tuosta shopista. Pahoittelut väärään topickiin sotkeutumisesta.

Pakko se on jo soitella tuonne shoppiin päin kun kun eivät sähköposteihin vastaa.

Tein tilauksen yhdestä tarrasta toukokuun puolivälissä webshopiin ja maksoin samana päivänä. Kun kysyin asiasta pari viikkoa takaperin, ei mitään kuulunut takaisin. Odottelen edelleen tarraani tulevaksi, missä lienee... Paljosta ei ole onneksi rahallisesti kyse, vaivaiset 15e, mutta hatuttaa silti. Jos olisin tän tiennyt, niin olisin jättänyt tilaamatta ja tehnyt itse.
veryangry.gif

Tein tilauksen yhdestä tarrasta toukokuun puolivälissä webshopiin ja maksoin samana päivänä. Kun kysyin asiasta pari viikkoa takaperin, ei mitään kuulunut takaisin. Odottelen edelleen tarraani tulevaksi, missä lienee... Paljosta ei ole onneksi rahallisesti kyse, vaivaiset 15e, mutta hatuttaa silti. Jos olisin tän tiennyt, niin olisin jättänyt tilaamatta ja tehnyt itse.  
veryangry.gif
Pahoitteluni mutta jälleen kerran pyydän privaan tai meiliin viestiä omalla nimellä tai sitten soitto: 09-477 87 275 kun nimimerkillä ei asiaa pysty hoitamaan koska ei tiedä kenen tilausta tai mitä tarrraa tarkalleen ottaen pitäisi etsiä.

Tarroja on kyllä varastossa ja jos rahakin on pitänyt tulla niin pitäisi olla jo tarrakin sinulla.. Ja onhan nyt taas kyse Reliatecin shopista eikä shoppi.fi kaupasta. Me ei nähdä shoppi.fi tilauksia vaan se on eri firma.

t. Spagu

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että kauan menee tilaushetkestä siihen että tavara tulee postiin, noin keskimäärin?

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että kauan menee tilaushetkestä siihen että tavara tulee postiin, noin keskimäärin?
Kestipä yli lääkärin määräämän ajan tämä vastaukseni, kun en ollut tätä topikkia huomannut taas käydä läpi.

Toimitusaika varastotuotteille on yleensä muutama arkipäivä, joka aika toki vaihtelee hiukan sen mukaan koska maksu on vahvistettu ja kuinka paljon jonossa tilauksia on sillä hetkellä.

Tilaustuotteilla riippuu toimitusaika hyvinkin paljon siitä, onko tavaraa ko. tukkurilla vai meneekö tehdastilaukseksi.

Tukkureilta hyllystä löytyvä tavara tulee yleensä n. viikossa sesonkiaikaan koska tavaroita tilataan n. pari kertaa viikossa.

t. Spagu

Back