• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

tk-racingproducts.de

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Zeis

New member
Onko ketään saanut mitään yhteyttä tuonne hetkeen?
Tilaus + rahaa sisässä ja ollut kovin hiljaista viime viikot...

Mulla on käsitys että siellä on 1 ihminen joka sitä hommaa pyörittää, eli katkokset palvelussa ei ois mitenkään yllättäviä. Tiedä sitten tarkemmin. Hyvin on yleensä palvelu pelannut.

Hieno pulju, meikäläiselle ei mitään vastausta kun on rahaa sisässä, mutta kun muutama tuttu kysellyt hintoja tilausta varten niin postia kyllä kolahtaa päivän sisällä.

Pitää vielä ensi viikolla lähettää postia ja yrittää edelleen soitella ennenkuin alkaa viemään asiaa eteenpäin.

Tähän astihan kaikki ovat tuntuneet olleen kovin tyytyväisiä ja homma on toiminut, sillä juuri uskalsinkin maksaa osan tilauksesta etukäteen... Tyhmyydestä sakotetaan, kaikki kannattaisi todellakin kierrättää Visan kautta.

Jippii, pitkällisen odottelun jäljiltä homma puikoissa.
Eli loppu hyvin kaikki hyvin

Hyvä kuulla, itsellänikin oli pari viikkoa sähköposti-pimentoa tuolta, ja sitten tulikin jo tavarat kotiin.

Jippii, pitkällisen odottelun jäljiltä homma puikoissa.
Eli loppu hyvin kaikki hyvin
Ja paskat, taas katteettomia lupauksia vain...
Hillot olleet sisässä jo useamman kuukauden, viimeksi kun uhkaili poliisilla niin luvattiin että paketti lähtenyt/lähtee samantien...

Eipä ole mitään postissa saapunut eikä yhteydenottopyyntöihinkään enää vastailla.

Kait tätä täytyy sitten lähteä selvittelemään eri kautta, toivoa että rahat saisi joskus takaisin ja tehdä tilaus jonnekin aivan muualle.

Että voin "suositella" kyseistä puljua ihan varauksetta...

Mulle tuli tänään katteet postissa.
Tanjalle oli käynyt "pikku" vahinko pyörällä, ja nytkin hän joutui kirjoittamaan vasemmalla kädellä.

Oma paketti oli tarkoitus tulla cash in delivery periaatteella, mutta Tanja laittoi paketin postissa ja tilitiedot perään, koska ei viitsinyt tehdä vasurilla isoa paperisotaa.

Omasta puolesta voin suositella kyseistä liikettä.

Jake

Kamppeet saapuivat eilen paikalliseen postiin, reilut kolme kuukautta tilauksen jälkeen (rahat saman aikaa sisässä).

Selityksiä oli monenlaisia ja useamman viikon hiljaisuuttakin monessa kohtaa.

Kamat sentään tulivat, mutta taitaa olla viimeinen tilaus omalta osalta kyseisessä putiikissa.

Paska paikka, ei kannata tilata mitään.
biggrin.gif

Tilasin poskisuojat -05 636:een kuukausi sitten, ja maksoin tilisiirtona, kun niille ei visa kelvannut, mut eipä oo suojia näkyny. Viikon välein olen kysellyt mailitse, ett missä viipyy, yhteen mailiin on tullut vastaus.

Pistin nyt mailia ett haluun peruuttaa tilauksen ja rahat takasin, saapa nähä tapahtuuko mitään.

*ittu ikään enää taaskaan tilaa mitään etukäteen maksamalla. Jos ei ko puljuun visa kelpaa, niin vaihan puljuu. Tulee aina kerran viidessä vuodessa erehdyttyä kokeilemaan onnea ton suoran maksun kanssa.

Tilasin suoraan Sebimoto Germanylta aka Blaha Racingilta. Tulivat kolmessa viikossa tilauksesta kotiovelle (yksi osa oli kahden viikon toimitusajalla, ei ollut varastossa). Tanjan vastaus hintatiedusteluunkin kesti sen verran kauan, että olin jo saanut Blahalta kamat kotiin ennemmin.

Vai on minulla kohtalon tovereita.

withstupid.gif

Viranomaisten kautta haettu tavaraa tai rahoja viime toukokuusta lähtien. Olen jo luopunut toivosta
sad_orig.gif

Joo, eipä siitä lafkasta oo kuulunu mitn. Kaippa se on poskisuojat pistettävä oppirahojen piikkiin.
nixweiss.gif

Paljos sulla meni?

Eihän mulla menny ku 600€ !! Kolmetuhattakuussataa mummoooo, mua ei kyllä huvita mikään!
Tänään tuli Saksasta Euroopan kuluttajaviranomaisilta viesti, että luovuttavat, kun ei kyseinen liikkeenharjoittaja ota uskoakseen. Nyt sitten harkinassa civil justice prosessi, mutta voipi olla liian vaikeaa ja/tai kallista. Toisaalta voisihan sitä ajatella tekevänsä palveluksen muille motoristiystäville yrittämällä lopettaa tuollaisen rikollisen toiminnan
mad.gif

Joskus kauan sitten homma toimi, mutta sitten jotain tapahtui. Meilläkin on firmana jäänyt osia tavaroista tulematta. Yhteistyömme loppui välittömästi.

Back