Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No kyllä tääkin oli oikein mukava syyspäivän ulkoilupäivä. En myöhästynyt kuin 3,5 tuntia takaisintulon kanssa. Ei kertakaikkiaan pystynyt lähtemään aikaisemmin.Enskerralla sit oikein kunnon lenkki![]()
Lopetuskahvit:
katso liitettä 5097
Treen miehellä ei näköjään ollut kiire takas. Kertooko jotain paikan houkuttelevuudesta vai sikäläisistä mutkapätkistä?
Oisit tullu kahville vaan jos on 3,5 tuntia myöhässä niin vartti lisää ei tunnu enää missään. Joutuu ulkoruokintaan kumminkin😀
Hohhooo… 13 tuntia siihen meni! 835 kilsaa suunnilleen ja meni "pimiä-jutaamiseks" toi loppupätkä.Kiitos vaan järjettömän mutkaisesta reitistä!
Ookko keksinyt hyvää reittiä Treen ja Turun välille? Mun pitäis olla uudelleenkoulutusleirillä ens viikko hervannassa ja meinaan karata sieltä välillä. Lempäälä-Narva-Punkalaidun-Alastaro-Oripää lienee yks vaihtoehto mistä ei tule hirveesti lisää matkaa mut onks muita vinkkejä?
Pitihän sitä nyt tulla kattomaan lähtijät kerran itse ei päässyt tällä kertaa, olen sentään pariin letkaan jo kerinnyt tällä kaudella.Tate ja Jasu, on siinä kans aatanan pervot. Ite en pystyis tulemaan lähtöpaikalle kääntämään puukkoa omassa haavassa jos en pysty lähtemään reissuun. Äijät ne tulee sunnuntai aamulla kukonlaulun aikaa Lietoon saakka pelkästään aamukahvelle (ainakin Tate) ja katsomaan kun muut urhot lähtee matkaan kohti tuntematonta.

Pitihän sitä nyt tulla kattomaan lähtijät kerran itse ei päässyt tällä kertaa, olen sentään pariin letkaan jo kerinnyt tällä kaudella.
Ja pitäis sinunkin jo muistaa Norjan reissulta ettei tuo aika ole tosiaan minun aamukahvin aikataulu, kyllä ensimmäinen kaffeekattaus oli jo ennen kuutta aamusta![]()
eka kertalainen joka oli mukana ,käski kiitää veturia ja muita mukana oliota .tuumas vaan et tais tulla omia nopeus ennätyksiä mm museotiellämut meinas et tulis toisenkin kerran
kiitos viellä markolle ja muille