• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TM goes to the orange side of the force toinen otto 14.9.14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukavan kokoinen letka lähti liikkeelle.
Sunnuntai%2014.9%202014%20003.jpg

Olihan reissu kiitoksi ajokavereille:thumbup:. Erityis kiitos jmh:lle navin lainaamisesta, ei eksytty kertaakaan.
Tampereen vip vieraalle:respect:
Hyvin toi kotari taittuu. Hiukan ton kaasun ja moottorijarrun kanssa oon hukassa, mutta muuten rupee istumaan.
Enskerralla sit oikein kunnon lenkki:jpstyle:

Kiitos vaan mahtavasta 500km pyrähdyksestä veturille ja kaikille osallistujille! Yhdeksänkö meitä taisi olla...
Sitkein meistä tuli Tampereelta asti 🙂

Lähtöpaikalla ihmetellään mustia petoja

Tauolla

Tutussa lossijonossa

Suurkiitokset letkailusta! Oli se taas kivaa pitkästä pitkästä aikaa :jippikaijee:

Yllättävän vähän oli ajo hukassa, mitä nyt heti kotoa lähtiessä meinasi perä lähteä alta, oikein spektaakkelimainen lähtö letkailuun. Ja propsit tamperelaiselle, mulle riitti jo tää noin 550km 🙂

Kiitokset mukavasta 500km mutkittelusta :jippikaijee: Hyvät mutkat oli löytynyt! Pakko oli karata kotiin rouvan ja pikkuisen luo eikä kiertää Paimion kautta.

Kiitoksia taas kaikille osallistujille ja Markolle sopivan mittaisesta lenkistä! :peukutpystyyn:
Alkaa pikkuhiljaa tulemaan sinuiksi ton Kotarin kanssa! 🙂

Ruokatauko:
SAM_0021.jpg

Tyhjennyspysähdys ennen Fagervikin mutkia:
SAM_0023.jpg

Kahvilla ennen U-käännöstä:
SAM_0027.jpg

Taas tankkaamassa:
SAM_0031.jpg

Lopetuskahvit:
SAM_0042.jpg

Enskerralla sit oikein kunnon lenkki:jpstyle:
No kyllä tääkin oli oikein mukava syyspäivän ulkoilupäivä. En myöhästynyt kuin 3,5 tuntia takaisintulon kanssa. Ei kertakaikkiaan pystynyt lähtemään aikaisemmin.
Tate ja Jasu, on siinä kans aatanan pervot. Ite en pystyis tulemaan lähtöpaikalle kääntämään puukkoa omassa haavassa jos en pysty lähtemään reissuun. Äijät ne tulee sunnuntai aamulla kukonlaulun aikaa Lietoon saakka pelkästään aamukahvelle (ainakin Tate) ja katsomaan kun muut urhot lähtee matkaan kohti tuntematonta.

Treen miehellä ei näköjään ollut kiire takas. Kertooko jotain paikan houkuttelevuudesta vai sikäläisistä mutkapätkistä?

Oisit tullu kahville vaan jos on 3,5 tuntia myöhässä niin vartti lisää ei tunnu enää missään. Joutuu ulkoruokintaan kumminkin😀

Hohhooo… 13 tuntia siihen meni! 835 kilsaa suunnilleen ja meni "pimiä-jutaamiseks" toi loppupätkä. :orgmp2: Kiitos vaan järjettömän mutkaisesta reitistä!

Oisit tullu kahville vaan jos on 3,5 tuntia myöhässä niin vartti lisää ei tunnu enää missään. Joutuu ulkoruokintaan kumminkin😀

No ei olis kieltämättä tuntunut, mut nyt on jotain häikkää jossain. Ei tullut suukopua lainkaan. Rouva paistoi sitävastoin pihvin ihan vaan vain ja ainoastaan mulle heti kun tulin kotiin. Oli sen verran reilulla päällä että oli jättänyt punaviiniäkin. Ja sain ruokailla ruokasalissa. Oon vieläkin ihmeissäni että mitä täällä tapahtuu. Anyway, pääasia että kausi jatkuu....

Hohhooo… 13 tuntia siihen meni! 835 kilsaa suunnilleen ja meni "pimiä-jutaamiseks" toi loppupätkä. :orgmp2: Kiitos vaan järjettömän mutkaisesta reitistä!

Nyt on tääkin avatar ja naama yhdistetty. Ton on hienoo että käydään naapurinkin letkoissa. Ookko keksinyt hyvää reittiä Treen ja Turun välille? Mun pitäis olla uudelleenkoulutusleirillä ens viikko hervannassa ja meinaan karata sieltä välillä. Lempäälä-Narva-Punkalaidun-Alastaro-Oripää lienee yks vaihtoehto mistä ei tule hirveesti lisää matkaa mut onks muita vinkkejä?

kiitos markolle ja muille matkailioille olipa hieno 500km reissu ja jasulle kans kiitos eilisen 500 km reissusta nyt tietää taas et on ajellu mutkia .mut tampereen kaveri vetää yheltistumiselta saman:respect:

Ookko keksinyt hyvää reittiä Treen ja Turun välille? Mun pitäis olla uudelleenkoulutusleirillä ens viikko hervannassa ja meinaan karata sieltä välillä. Lempäälä-Narva-Punkalaidun-Alastaro-Oripää lienee yks vaihtoehto mistä ei tule hirveesti lisää matkaa mut onks muita vinkkejä?

No ei oikeastaan. Sastamalasta kannattaa mennä Punkalaitumelle. Makee tie. Oripäästä lähtee suoraan etelään Turuntie, ihan mukava perusmutkatie.

Ehkä nyt ainakin toi Lempäälä-Vesilahti-Ramsöö ja sieltä isoatietä kunnes Sastamala-Punkalaidun-Humppilaanpäin (Taikayöntie)…

Hervannasta voi luovia Kangasalalle josta Valkeakoskelle, mistä Toijalaan-Urjalaan -Punkalaidun.

Tate ja Jasu, on siinä kans aatanan pervot. Ite en pystyis tulemaan lähtöpaikalle kääntämään puukkoa omassa haavassa jos en pysty lähtemään reissuun. Äijät ne tulee sunnuntai aamulla kukonlaulun aikaa Lietoon saakka pelkästään aamukahvelle (ainakin Tate) ja katsomaan kun muut urhot lähtee matkaan kohti tuntematonta.
Pitihän sitä nyt tulla kattomaan lähtijät kerran itse ei päässyt tällä kertaa, olen sentään pariin letkaan jo kerinnyt tällä kaudella.
Ja pitäis sinunkin jo muistaa Norjan reissulta ettei tuo aika ole tosiaan minun aamukahvin aikataulu, kyllä ensimmäinen kaffeekattaus oli jo ennen kuutta aamusta :;):

eka kertalainen joka oli mukana ,käski kiitää veturia ja muita mukana oliota .tuumas vaan et tais tulla omia nopeus ennätyksiä mm museotiellä :thumbsup: mut meinas et tulis toisenkin kerran :jippikaijee: kiitos viellä markolle ja muille

Pitihän sitä nyt tulla kattomaan lähtijät kerran itse ei päässyt tällä kertaa, olen sentään pariin letkaan jo kerinnyt tällä kaudella.
Ja pitäis sinunkin jo muistaa Norjan reissulta ettei tuo aika ole tosiaan minun aamukahvin aikataulu, kyllä ensimmäinen kaffeekattaus oli jo ennen kuutta aamusta :;):

Totta molemmat mut en kehannut kirjoittaa ett sää olit päiväkahviseuraa hakemassa.

eka kertalainen joka oli mukana ,käski kiitää veturia ja muita mukana oliota .tuumas vaan et tais tulla omia nopeus ennätyksiä mm museotiellä :thumbsup: mut meinas et tulis toisenkin kerran :jippikaijee: kiitos viellä markolle ja muille

Kiva että kelpas. Ja toivota terve tulleeks uudestaankin.

Back