TM vielä on kesää jäljellä 3.10.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
TM vielä on kesää jäljellä 3.10.2015

Vieläkö saataisiin letka aikaiseksi. Ajellaan kelin mukaan ja ennen pimeää kotiin.

Startti Tammisillan ABC Paimiossa klo10.30

P.S Näyttää keli lauantaina aika muikeelta:jippikaijee:

Oli tarkoitus muutenkin mennä kolmen pyörän voimin ajelemaan lauantaina, joten koitetaan aikastaa lähtöä niin että ehditään mukaan tähän. :thumbup:

Ellei tule mitään viime hetken yllätyksiä, niin mäkin oon mukana jonoa jarruttamassa ainakin muutaman tunnin.

( :jippikaijee: )

Oli tarkoitus muutenkin mennä kolmen pyörän voimin ajelemaan lauantaina, joten koitetaan aikastaa lähtöä niin että ehditään mukaan tähän. :thumbup:

Nämä meidän lähdöt ei ole niin justiinsa. Jos meinaa mennä kiireeksi niin laittakaa viestiä tänne, niin venaillaan.:)

Näyttäisi tulevan kirkas ja viileä keli huomiselle:jippikaijee: Arskat ja lämpimästi vaatetta mukaan niin ei tule kylmä.

Reitti vaihtoehtoja on kaksi joten pidetään huutoäänestys lähtöpaikalla. Ja mikä parasta kummatkin on lyhennettävissä että pidennettävissä tarpeen mukaan:;):

Kiitokset mutkista Markolle ja muille hyvästä ajoseurasta vaikka karkasin heti ekalla tauolla.
Tosi hieno keli oli ja minusta osa oli ylipukeutunut kylmään :grin:
Tänään olikin rivinelkkujen ylivoimaa kun noita 2 pyttysiä oli vähemmän letkassa, mukavasti oli uusiakin letkailijoita mukana :thumbup:
Lauantai%203.10%202015%20001.jpg

Viimeksi muokattu:
Veturi kiittää ja kumartaa. Kivaa oli ja lennokkaita mutkia oli riittävästi.
Ensikertaan:WAZAAP:

Sitä oli Tate taas hypännyt sinkkuletkaan kesken kaiken :) Komea letka meni tästä meidän ohi just kun olin tien varressa kotarin ketjuja rassaamassa. Oliks noi ne Taten enkelit:D Mulla jäi Markon mutkat tänään väliin kun oli omat miniletkat ;)

Sitä oli Tate taas hypännyt sinkkuletkaan kesken kaiken :) Komea letka meni tästä meidän ohi just kun olin tien varressa kotarin ketjuja rassaamassa. Oliks noi ne Taten enkelit:D Mulla jäi Markon mutkat tänään väliin kun oli omat miniletkat ;)
Vai sellainen meno sillä olikin.:p

Juu noi yksityistiet on pahoja kun jää heti kiinni :;):
Reippaasti sinulla hanska nousi kottaraisen vierestä.

Juotat niille vaan enskerralla vinkkua ni ei jäljelle montaa sinkkua.
Äijä jäi vähän niin kuin kiinni housut jalassa:)-

kiitoksia kans veturille ,johan oli mutkat ja hypyt ,nyt vasta rupee kivut helppaa kun otti pari panacodia ,ps tossa jasussa on näämä tollainen runoolinenkin puoli:D

Kiitokset täältäkin, oli taas kiva lauantainen sunnuntaiajelu hienossa kelissä ja seurassa.

Seuraavaan kertaan!

Back