• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Todella yllättävä tapahtuma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimmies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jimmies

New member
Tojota-mies päätti järjestää liikenteessä yllättävän tilanteen kehä I:llä, pari kilometriä ajeltuaan veti tosiaan liinat kiinni ja pudotti vauhtinsa puoleen 80 kympistä. Ilmeisesti säikähti edessä ajanutta Pösöä, jonka jarruvalot oli palanu jo muutaman kilometrin (jotain vikaa..).

Ite en ollut päässyt vasemmalle kaistalle kun toinen tojota-mies ajeli kuolleessa kulmassa koko sen saman matkan kuin toinenkin tojota.

No vetäsin jarrukahvasta todella rivakasti (=alitajuisesti) tunsin kuinka etupyörä meni lukkoon, jostain syystä tajusin hellittää, mutta etupyörä lukituksen jälkeen heittelehti muutaman kerran puolelta toiselle. Pysyin pystyssä ja sain väistettyä näiden kahden tojotan väliin (se oli se vasemman puoleinen tojota varmistanut myös omalla turhalla jarrutuksellaan etten pystyny väistämään kunnolla vasemmalle) ja löysin itseni kahden kotilon välistä, edelleen pystyssä siis. Vaihdoin muutaman pykälän pienemmälle ja hurautin pois näiden sankareiden seurasta. Koko tapahtuma oli ohi todella nopeasti, en ehtiny edes säikähtää.

Kun vihdoin tajusin mitä kokonaisuudessaan oli tapahtunu, aloin ihmettelemään et miks sattuu aika julmasti vähän joka paikkaan, niin tajusin et oon lyöny pallit tankkiin jarrutuksessa.
bawling.gif

MIKSEI KUKAAN O VAROTTANU TÄLLAISESTA VAI ONKO MUN PALLIT TOUDELLA HERKÄT? (ei tarvii tulla kokeilee)

Ihmettelen edelleen koko tapahtumaa ja "mitä ihmettä pallit tankkiin...???

Naurakaa vaan...
biggrin.gif

Saattaa sattua teidänkin kohdalle
baaa.gif

Kyllä sitä itselläkin on kulkusen jysähtänyt tankkiin mutta sen takia, että keula noussut liian räväkästi ja sitä on hieman säikähtänyt ja päästänyt kaasun kokonaan pois --> tullaan alas suht nopeasti ja sitten kolisee kassit tankkiin
biggrin.gif

Mielenkiinstoista, olis kerran vioelä jotain tuntumaa tuolla alaseudulla
biggrin.gif

No onneksi selvisit pallien säryllä, olis voinut käydä pahemminkin.

Tässä olisi selvästi tuotekehittelyn paikka. Joku voisi kehittää lisävarusteena saatavan kulkus-airbagin, joka poksahtaisi esille satulan ja tankin välistä aina kun kuski lyö jarrut pohjaan.
idea3.gif

Tässä olisi selvästi tuotekehittelyn paikka. Joku voisi kehittää lisävarusteena saatavan kulkus-airbagin, joka poksahtaisi esille satulan ja tankin välistä aina kun kuski lyö jarrut pohjaan.  
idea3.gif
Tai sitten joku muotolemaan tankkiin kulkusten mentävää aukkoa.
buttrock.gif
idea3.gif

Jk. kannattaa hautoa kulkusia kylmillä kääreillä, vähän malliin dementiavaipat <<<< oli ihan pakko heittää
biggrin.gif

Mun kaveri joutus vaihtamaan uuden endurokawan BMW:n vastaavaan. Sen kulkuset ei mahtunu olemaan siinä Kawan tankin ja äijän välissä.

Ittelläni oli tässä joku vuosi sitten silloisten ajovehkeitten kanssa ongelmia kivekkäiden rasittumisesta. Ongelma poistui housujen vaihdon jälkeen.

idea3.gif
Tai sitten joku muotolemaan tankkiin kulkusten mentävää aukkoa.
buttrock.gif
idea3.gif
Tai sitten voi hakea pyöränsä AVK:lta. Siellä on jossain peleissä valmiiksi komea lommo siinä kohtaa. Auts.

näillä kahdella kuvalla lienee joku yhteys...
syy ja seuraus
vai toisin päin..jokainen päätelkööt itse. Parru valaiskoot sitten ihan kokemusperäisesti jos katsoo aiheelliseksi.

Vai olikohan ne tojotakuskit kuitenkaan sen "kohtauksen" aiheuttajia?
Ei ne tojotat oikeastaan mitään aiheuttanu, jarruttivat vienosti ja itse katselin tietä eteenpäin ja sivupeiliin, enkä seurannut just sillä hetkellä edessä ollutta. Olin vielä liian lähellä edellä ajavaa, kun se toinen tojota ei tullu sieltä vasemmalta ohi. Sen jälkeen alkoi tapahtua, mun liian suuri reaktio tilanteeseen ja toisen tojotan toilailu päälle.

Kahden tojotan toilailu vs yhden Yamahan toilailu, voidaan tehdä johtopäätös että tojotat toilailee enemmän, Yamahat vähemmän, mutta pitäkää silti huolta pusseistanne.

Haa, tästähän vois Jenkeissä nostaa oikeusjutun ja vaatia miljoonakorvaukset. Miksei ole mp:n ohjekirjassa varoitusta tästä ? Tankissakin pitäis olla tarra : ' Äkkijarrutus vaarantaa mieskuljettajan pallit '.

Vittumä repesin
biggrin.gif

Eivaan, onhan se ilkeän tuntosta nim. kokemusta on

Sille siis
033102beer_1_prv.gif

p.s.
Q-Stockiin rokkaamaan!

Itse olen ratkaissut ongelman siten että löin lekalla tankkiin n. 5 cm syvän kolon genitaalialueen kohdalle.
Syntyneeseen koloon laitoin sitten jeesustapella kiinni vaahtomuovin palan.  
buttrock.gif
wink.gif

Back