• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tom Tom:in asennuksia...

Arctikdiver

New member
Muiden esimerkkiä noudattaen hankin sellaisen.
Nyt kun olen aikani mopottimen vieressä pyörinyt en ole oikein luontevaa tapaa asennukselle löytänyt.
nixweiss.gif
Ehkä heinäkenkä ei osaa laitetta asetella luontevasti.
Nyt utelisinkin millaisia asennuksia olette saaneet aikaiseksi. Siis erillaisia variaatioita perään kuulutan. Ihan vain sen takia ettei kaikkien tarvitsis keksiä pyörää uudestaan.
bowdown.gif
Ai niin itellä on tuo 1,2 Zetori MRA:n Vario Touring pleksillä.
Pistelkää kuviakin sanojen tueksi.
062802jumpie_prv.gif
Mie ku en aina kaikkia keksi (tuhmä lappilainen kun olen).

Just vatuloin Busaan TomTom tellingin kiinni. Ei ollut oikein "soma" asetella...

Tarttis ottaa kuvat jotta kauheus näkyisi toisillekkin, ainakin tietäisivät, ettei tee samallalailla.

Vinkkinä: ÄLÄ HÄTÄILE. Ota, mittaile, mieti ja kääntele mukana tulevaa asennussarjaa kaikessa rauhassa! Itse olin valmis heittämään kirveen kaivoonb ensimmäisen puiolen tunnin jälkeen. Yön yli nukkuminen kuitenkin kummasti toi ideoita ja lopputulos on nähtävissä Galleriassa

KUVIA

Kiitos ideasta... juu en rauhallisena lappilaisena ihan puolen tunnin pähkimisellä luovuta.
wink.gif
Kuvasi oli ajatuksia herättäviä, mutta ajatus olis että nuinkokhan tuo menossa mukan pysyy...
nixweiss.gif

Ite olen menossa illaksi kaverin alliin tarpeiden ja työkalujen paratiisiin, eikhän met se siellä porukalla ideoida paikoilhen.
thumbs-up.gif

Kiitos ideasta... juu en rauhallisena lappilaisena ihan puolen tunnin pähkimisellä luovuta.
wink.gif
Kuvasi oli ajatuksia herättäviä, mutta ajatus olis että nuinkokhan tuo menossa mukan pysyy...
nixweiss.gif

Ite olen menossa illaksi kaverin alliin tarpeiden ja työkalujen paratiisiin, eikhän met se siellä porukalla ideoida paikoilhen.
thumbs-up.gif
KYllä kestää menossa mukana (eikä ole edes lujilla) jo 2500km. Epäluuloisena luonteena olen kuitenkin varmistanut Tompan lenkillä (oikealla reunalla olevasta kiinnikkeestä) pyörän peiliin. Aina liikenteeseen lähtiessä kieputan lenkin pariin kertaan peilin ympäri. Jos siis syystä tai kolmannesta (eniten pelkään Tompan kiinnityssankaa) vekotin lähtisi liikkeelle, jää se roikkumaan peiliin.

062802jumpie_prv.gif
Kiitos tuosta hyvästä huomiosta. Eipähän edes käynyt mielen vieressä varmistaa tompan matkassa pysymistä millään konstein...
confused_orig.gif

No itse sain laitettua lelun kiinni eilen illalla. Kiinnitin ensin tuon kahva adapterin niillä kahdella ruuvilla pleksiin, josta sitten se kuulapää varsi tulee kuskia kohden. Varsi asettuu sen verran syvemmälle, että telineen kiinnitys piste jää pleksin reunaan. Sitten vielä kolmannella ruuvilla kiinnitin, sillä jolla hirtetään se kuula liikkumattomaksi...
Pikku kuvat yritän laittaa tänne kun tänään saan valosan aikaan kuvattua.
tounge.gif

Back