tom tom rider ongelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bele
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

bele

New member
jostain syystä yrittäessäni ohjeen mukaisesti käyttää suunnittele reittiohjelmaa ilmoittaa navigaattori , etä Reittiä ei löydy, laitanpa minkä kaupungin hyvänsä navigoinniin kohteeksi. Löytyisikö opastusta.

"reittiä ei löydy" tulee kokemukseni mukaan yleisimmin, kun ajokelpoista väylää ei ole lähtö- tai määräpaikassa. Itse olen törmännyt moiseen, kun kohdekaupungin keskusta (tai hakemani hotelli) on kävelykatualueella. Ja sitten myös seuraavana aanuna, kun itse olin kyseisessä hotellissa kävelykadun varrella, niin reittiä ei löytynyt mihinkään.

Toinen on, jos jossain vaiheessa on valinnut "vältä sorateitä" ja lähtö- tai maalialue on soratien päässä.

Tarkemmin yksityiskohtia tietämättä nämä on vain arvauksia ja omia kokemuksia.

.

Eikös riderissakin ole pieni reset nappi mikä nollaa laitteen. Ainakin omassa Go520:ssa toimii

Riderin pohjaluukun alla on resetointinappi, sellainen klemmarin kärjellä tms. painettava. Reset-nappulaa pidetään useampi sekunti pohjassa, kunnes Rideri boottaa...kannattaa myös käyttää muistikortti ulkona laitteesta resetoinnin aikana, sen jälkeen kortti takaisin ja taas uudelleenkäynnistys...

Back