TomTom Rider 2 ja interphone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tepe1

New member
Hei,

Avittakaas pikkusen..........
wink.gif

Olen viittä vaille ostamassa TomTom rider second edition mallia scandinavian kartalla ja erillisellä autotelineellä(pirun kallis 60€!!). Keskusteleeko Tompan bluetooth kypärässäni olevan Interphonen kanssa?

Ja se tärkein..... löysin netistä aika reippaasti negatiivista palautetta ko laitteesta ja varsinkin sen telineestä. Onko teline aivan toivoton kapistus asennettuna CB:n stongaan ja miten on laitteen toimivuuden laite yleensäkin esim verrattuna Zumoon? Tästäkin on paljon kyselty, mutta kysellään nyt vielä kertaalleen
cool.gif
Vai onko parempi jättää kapine kauppaan ja odotella kunnes parempia(toimivia) ilmestyy markkinoille?

Pitäisi pariutua Interphonen kanssa ihan hyvin.

Telineongelmat koskevat pääosin Tompan ykkösversiota, jonka teline on kutakuinkin täysi susi. Kakkosversion teline on paljon parempi, eikä siitä ole mielestäni paljoa kehnoa kuulunut. Kakkos-tomppa käyttää RAM-mountin telinesarjaa, johon löytyy mitä erilaisimpia kiinnitystapoja mm. GPS Warehousesta jos ei laitteen mukana tuleva kiinnike sattuisikaan omaan mopoon sopimaan.

Vertailua Zumoon löytyy tältäkin foorumilta useammassa eri ketjussa. Parhaiten asiasta saanee selkoa kävelemällä sellaiseen kauppaan (esim Marinea) josta molemmat laitteet löytyvät, ja kokeilemalla itse miltä ne tuntuvat.

Itselläni on ykkös-tomppa ollut markkinoilletulosta asti; teline- ja siitä johtuvia latausongelmia itse laite on toiminut hyvin.

Back