• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TomTom Rider

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Obelixxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mihispäin ttuttu oot ajelemassa? Lähen illalla stadista ja saksassa torstaiaamuna...
Minä lähden jo tänään eli 27.6 Turuust yli ja itärannikkoa pitkin ainakin Ystadiin tai Trelleborgiin yöksi? Kun ei ole kokemusta niin aikataulu ei ole tiukka. Voipi olla että Tanskan salmet ylitetään siltaa myöten mutta joku lauttakin on mahdollinen? Mitään ei ole Turun lautan lisäksi varattu, ettei tulisi paineita aikatauluista. Aika ja nenä näyttää, mihin ehditään.

wink.gif

Lopullinen päämäärä on Wien!

Louisilta saa TomTom Rider Europan vielä tällä hetkellä 499 eurolla. Onko tuo paketin sisältö muuten sama kuin täällä Suomessa myytävissäkin poislukien se autoteline?

Jokos Riderin reittisuunnittelu ja sen lataus onnistuu tietsikalta?

Kiitos, eipä ole tullut käytyäkään taas vähään aikaan verkkokaupan sivuilla.

Jostain luin että Tompan Rideriin sais vielä jonkin lisälaitteen autokäyttöä varten niin että saa ääniohjauksetkin kuuluviin ilman mitään jabroja tms. erillisiä härpäkkeitä korvassa.

Onko tuosta kellään tietoja?

Sitten on vielä tuo vertaa.fi, josta löytyy useita toimittajia, joilla on tavaraa hyllyssä.

Ja vielä OnOff ja Gigantti, joilla on käytössä hintasuoja. Eli kauppaa käydään esimerkiksi Verkkokauppa.comin hinnoilla jos pyynti on sen (tai muun "oikean" kaupan) hintoja korkeampi. Ostin vähän aikaa sitten OnOffista digikameran, ja hinnasta lähti 37 % pois kun hintaa verrattiin Verkkokauppa.comiin. Kaupan päälle tuli virallisen maahantuojan takuupalvelu Verkkokaupan oman systeemin sijaan.

Kiitos, eipä ole tullut käytyäkään taas vähään aikaan verkkokaupan sivuilla.

Jostain luin että Tompan Rideriin sais vielä jonkin lisälaitteen autokäyttöä varten niin että saa ääniohjauksetkin kuuluviin ilman mitään jabroja tms. erillisiä härpäkkeitä korvassa.

Onko tuosta kellään tietoja?
Allekirjoittaneella on autossa Supertooth II, lisätietoa esim täältä

Toimii hienosti mutta lisäksi kannattaa ostaa rideriin myös autoteline.

Heh, onneksi raha on halpaa. Itse tuli maksettua melkein mummon tonni enemmän!  
tounge.gif
(no se olikin parempaa laatua kuin nämä halpahalleissa myytävät...)
biggrin.gif
Niin Tom Tomia olisi tarvinnut reissussa mutta BMW kaatu ja teki teknisen vian ja reissuun ilman navia....

Olen kyllä Pukille kirjoittanut navikaattorista saa nähdä miten käy
062802moto_prv.gif
nixweiss.gif

Heh, onneksi raha on halpaa. Itse tuli maksettua melkein mummon tonni enemmän!  
tounge.gif
(no se olikin parempaa laatua kuin nämä halpahalleissa myytävät...)
biggrin.gif
Niin Tom Tomia olisi tarvinnut reissussa mutta BMW kaatu ja teki teknisen vian ja reissuun ilman navia....

Olen kyllä Pukille kirjoittanut navikaattorista saa nähdä miten käy
062802moto_prv.gif
nixweiss.gif
Aina ei voi voittaa...
shaun.gif
Vieläkin vi*uttaa... No ainakin pyörässä on nyt uusi akku!
smile_org.gif

Back