Tour de Päijänne 2023

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kumman päivän uhraisit mieluummin TdP:lle?

• Lauantai 19.8.

Ääniä: 5 20,0%
  • Sunnuntai 20.8.

Ääniä: 6 24,0%
  • Molemmat päivät sopii

Ääniä: 5 20,0%
  • Kumpikaan päivä ei sovi

Ääniä: 0 0,0%
  • En osallistu, mutta halusin äänestää

Ääniä: 9 36,0%

• Ääniä yhteensä
    25

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtuma
Tulevan viikonlopun (19.-20.8.) sää näyttäisi sallivan perinteisen Päijänteen kierroksen. Tää on 12. kerta.

Lauantai sai äänestyksessä niukasti enemmän kannatusta, joten lähtö sunnuntaina 20.8. klo 10:00 Hyvinkään ABC:ltä (kolmostiellä Kytäjän ramppi). Ehtii sitten sunnuntaina vielä lepäämään.

Reitillä on mittaa 550-600km eli vajaan 10 tunnin reissu riippuen tauoista ja max. 100km siivuja vedellään kerralla. Matkalla on parit kahvit ja yksi pidempi ruokatauko. Veturin range on max. 170km joten tankkipaikkoja on aika usein. Tahti on jotakuinkin sama kuin torstaisin.

Viimeksi muokattu:
Joka vuosi ollu joku este. Nyt on tuo keittiö, mutta jos vaan jaksaminen antaa myöden niin koitan päästä. Tolla lenkillä olis enempi kilsoja mitä olen koko kautena ehtiny ajaa 

Joka vuosi ollu joku este. Nyt on tuo keittiö, mutta jos vaan jaksaminen antaa myöden niin koitan päästä. Tolla lenkillä olis enempi kilsoja mitä olen koko kautena ehtiny ajaa 

Hirmuisen väsyneenä ei kannata lähteä, vaikka mieli tekisikin.

Mites kun mä muistelin, että teillä on esteetön keittiö..? :grin:

Kyllä yhden päivän voi pitää raksahommista taukoa. Perjantaina vaan ajoissa nukkumaan ja lauantaina mukaan :WAZAAP:

Aloitusviestiä täydennetty. Lähtö lauantaina 19.8. klo 10:00 Hyvinkään ABC:ltä.

Aloitusviestiä täydennetty. Lähtö lauantaina 19.8. klo 10:00 Hyvinkään ABC:ltä.

Tsekkasin huomisen sään ja taitaa tulla aamusta etelässä ihan reippaasti vettä, kun taas sunnuntai on pelkkää aurinkoa. Eli veivataan nyt vielä. Lähtö sunnuntaina 20.8. klo 10:00 Hyvinkään ABC:ltä.

Tuun etanakoplaan jonon hännille :grin: Jos tällä kertaa ei tulis keskeytystä mutta ainakin kaikki on nyt paikoillaan :orgmp:

Juurikin tälläsen takia pahko vaihtaa pyörä 600 -> isompaan ja pehmeempään.
Ei normi penkkki jaksa edes 300km ilman kramppeja. Kahtotaan jos ajotus pohjosessa osuu kohilleen niin jky alas.

Kivaa oli, huikea päivä, kyllä maistui :)

Kiitos jälleen veturille ja koko porukalle!

Back