• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TouRinki (sport) goes .ORG! Summermeeting 16.8.14 klo 07.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jos tota peraa pidän niin en kyllä saa reittiä siirettyä naviin kun ei osaa niin ei oisaa oon noita gozan tourinki reittejä koittanu sinne saada mut ei mene.

nyt se vissiin toimii jos saa reitin .gpx muodossa

jos tota peraa pidän niin en kyllä saa reittiä siirettyä naviin kun ei osaa niin ei oisaa oon noita gozan tourinki reittejä koittanu sinne saada mut ei mene.

nyt se vissiin toimii jos saa reitin .gpx muodossa
Käytä ohjelmaa nimeltä Tyre. Nopein tapa on tehdä reitti uudestaan itse Tyrellä ja tallentaa gpx-muotoon ja siirtää Garminin naville.

Tyre vaan karsastaa tota maciä. Löysin netistä sivun jolla voi muunella noita kml larttoja gpx muotoon. Sit siirtää sen vaan suoraan naviin ja siellä muuttaa jäljen reitiksi niin onnistuin saamaan ton vähän jänskättää lenkin reitiksi

Joudunkin menemään omien mutkien kautta:no:. Nähdään Alastarossa.

Joudunkin menemään omien mutkien kautta:no:. Nähdään Alastarossa.
Mä sain "luvan" myöhästyä siitä aamukokouksesta...
Ja näyttäis toi sääkin nyt vähän ennusteen mukaan perseilevän. Laitetaan sääpäivitys la aamulla klo 06.00!
(Tihkusade tai sadekuurot eivät estä lähtöä, mutta rankkasateessa tai muuten jatkuvassa sateessa ei lähdetä!)

No nyt kun tuo sääkin paranee koko ajan, niin paikallehan se on päästävä ja tämäpä on mukava letka ajaa sinne:bye:

Muistakaa tankkaus Kökkelin Neste-automaattiasemalla... 1,539 maksaa 95e.

10 litraa bensaa jopa 2 senttiä halvemmalla tuo huiman 20 sentin säästön, hurjaa.

Anteeks tunkeutuminen topicciinne, mutta huomenna siis jokunen nähdään -ehkä, koska väenpaljous on suotavaa. Yritin viimmoseen saakka saada vaimoani mukaan, istumaan rata-ajon hyödyllisyyteen, oman ajokokemukseni kehittämiseksi, mutta ei onnistunut. Sanoi nättä, että edellinen kerta Ahveniston radalla riittää.
Paskanen on pyörä, väsyneen näkönen on ukko - ja näillä mennään.

No nyt on säätutkia tuijoteltu ja veivailtu tunnin verran... lähden mukaan!!
Ilmeisesti kastumisen mahdollisuus on lähtiessä ja palatessa mutta so What? Kesä kuivaa minkä kastelee😛

Mä voisin tulla kanssa jos vaan herään ja löydän noi kökkelit ja mankit ajoissa aamulla.

Back