• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TouRinki (sport) goes .ORG! Summermeeting 16.8.14 klo 07.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ottakkee raahallisesti näin het uaamusta jottei satu mitään ja auratkee meille latu valmiiks. Perästä tullaan :thumbup:

Kiva päivä tänää. Aamulla oli kyllä sellane sumu.että välilä en nähnut mitään. Lähtiin poole kahelta omia reite takasiin.:thumbup:

Kivaa oli, kiitokset meno/paluu vetureille. Nyt on ratailuakin kokeiltu, ei taida jäädä viimeiseksi kerraksi.
Aamun sumu oli tosiaan perhanan sakea. Eräskin ketunraato tuli aika yllärinä monelle:kääk:

Oli todella haastava se aamun sumu, mutta silti pidettiin aikataulusta hyvin kiinni!!!
Kiitos mukana olleille!! Hienosti pysyi se ensikertalainen neiti myös tässä sporttivauhdissa!!
Menoreitti (13 pyörää) oli tämä!
Paluureitti (5 pyörää, sis n. 15km soraa!) oli tämmönen.
(Edit: Tää oli se reitti mihin mä tähtäsin...)
Kuvia muutama tuolla!

Viimeksi muokattu:
Tack tack Gozze - ja muut sporttitourinkilaiset! Ei se aamun sumu ollut "mitään" verrattuna siihen paluun metsäautotieylläriin.... :banned:
En muista nähneeni Tuonoa noin paskasena ikinä :grin: ja takaledikin kuulemma protestoi - mut ny on shellin painepesurilla huuhdottu hiekat viemäriin, takavalo kiiltelee taas (?) normisti ja eiku seuraavaan kertaan... :orgmp2:

Mukava päivä mennen tullen, ja olihan siellä perilläkin kivaa :orgmp:
Harmi vaan kun kävin ensin radalla ja vasta sitten alustan säädöissä, no olipahan kotimatkalla pyörä kuin uusi :;):

Sama siinä. Kylla ma sora teista pitään. Mut muut ei pitää. Ja siksi ei tuu mun kansssa kukaaan ajamaan.(biker.ee) . Istse asiassa ma toimii veturina biker.ee-ssä. Suomessa eestiläisilö(virokatele.).

jep kiitoksia gozalle reitistä edes takas. tänään olisin pienen lenkin käyny ajelemassa mutta ruuvi keskellä eturengasta vesitti tämän suunitelman. kerkishän siitä just karvat ajamaan pois kyllä vituttaa

Kiitokset vielä! Se sorapätkä oli aika hauska sattuma, kosteella pinnalla oli hyvin pitoa ja mun pyörä oli jo valmiiksi likainenkin 🙂

Back