• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tre 18.6 Mutkat rullalle vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soikka83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Soikka83

New member
Ajatuksena taas tänäkin kesänä ajella noin 300km lenkki ellei taivaalta sada sammakoita!
Mikäli kiinnostaa lähtee pöristelemään mukaan niin tervetuloa!
Lähtö Klo 12.00 Kaukajärven nesteeltä-Teisko-Murole-Ruovesi-Vilppula-Mänttä-Halli ja paluu Längelmäki-Orivesi-Kangasala-Vehoniemeen iltakaffille!
Reitti?
Reitti+lisälenkki?

Kuoreveden lentokentällä on nopeusmittaus tapahtuma jossa tarkotus pyörähtää kattomassa kalustoo, suorituksia ja suorittaa!

ja ettei jäisi epäselväksi niin tapahtuma on tämä:
Nopeusmittaus

PERUTTU,PERUTTU,PERUTTU!!!
ens kesänä uus yritys...

Loistavaa!

Mukana ollaan jos vaan oon maisemissa, sattuu meinaan Motoparkin rataviikonloppu samaan aikaan.

Tarkastellaan tilannetta sitten lähempänä.

Ruksittu virtuaalikalenteriin. Köröttelen messiin ellei pomo roiku puntissa....
062802moto_prv.gif

Merkattu muistiin. Vahva ehkä tälle. Onko Hallissa muuten nakupyörille omaa luokkaa? ;-)

Olisihan se kiva käydä korkkaamassa neitsyys lentokenttäajoissa. Aina jäänyt vaan suunnittelun asteelle.

Kai siellä touring kuskitkin saa käydä kahvaa vääntämässä ilman että pihalle nauretaan?
lookaround_orig.gif

Tonne ilmeisesti pitäisi paikka varata ja maksaa hyvissä ajoin etukäteen?

kyl sielä jos jonkinnäköstä vehjettä on/ollu!
biggrin.gif

tässä oon ootellu omaakin nimee listalle päivittyväks hetken aikaa, ilmottauduin muistaakseni viime pe tai la...
en osaa sanoo kuinka on paikkoja jäljellä  
nixweiss.gif

127 oli äkkiä laskien listassa.

"Huom! Pystymme mittaamaan nopeuden yhden päivän aikana.
- 150 moottoripyörälle.
- 150 autolle."

tarkoittaako tuo 150+150 vai yht. 150?
nixweiss.gif

juu tuo määrä on vähä hämäävä, tosin aikasempien vuosien perusteella olettasin tarkottavan yhteensä 300 mitattavaa värkkiä!

Tää vois hypätä vaiks jonkun tapapenkille matkalaiseksi (soikka?) mukaan
smile_org.gif
Vois noissa maisemissa olla ko. viikonloppuna
smile_org.gif

kyl sielä jos jonkinnäköstä vehjettä on/ollu!
biggrin.gif

tässä oon ootellu omaakin nimee listalle päivittyväks hetken aikaa, ilmottauduin muistaakseni viime pe tai la...
en osaa sanoo kuinka on paikkoja jäljellä  
nixweiss.gif
itse maksoin maanantaina eikä nimee vielä näy listassa,luulis nyt vähän niitten seuraavan kuinka monta paikkaa on vapaana ettei käy niin että tuli maksettua mutta onkin nro 301  
omg.gif

juu ritsille pääsee ilman muuta!
biggrin.gif

jos vaan uskallat!
wink.gif

samaa mietin tuon ilmottautumisen kans mut eiköhän ne seuraa tilannetta ja rahatkin palauta jos yli menee!

Jaa. Tommonen. Lähtiskö mukaan? Jos hualitaan.
nixweiss.gif
No. Kalenterivaraus tehty nyt ainakin alustavasti.

Back