• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Trident T 150 V(?) vm 1975

KapteeniValpas

New member
Työkaverilla on tollanen orggiskuntonen 750ccm menopeli tallissa (isävainaansa perintöä). Ei käynnisty (sähkövika, joku piuha sulanut) mutta muuten huippukunnossa. Onko kenellekään tuttu peli? Missähän hinnoissa moiset kulkineet mahtaa olla tänä päivänä? Tiedättekö Kirkkonummen suunnalta ketään joka vois olla kiinnostunut auttamaan tossa starttiongelmassa?

Mahtaiskohan ne tietää paremmin tuolla Vemppakerhossa?

En tiedä mutta olen kuullut juttuja että niiden arvolle ei oikein sovi keekoilla muilla voorumeilla
lookaround_orig.gif

Mä luulen että noiden hinta muodostuu lähinnä siitä kuinka innokkaan ostajan löydät ja kuinka innokas myyjä on myymään.Veikkaisin että jos se on ehjä ja osiltaan alkuperäinen ja täydellinen,sen hinta kieppuu jossain 6-8000 euron korvilla.Eli niissä samoissa hinnoissa joissa esim Commandot pyörii. Tämä on kuitenkin vain vahva arvaus...

Mut eihän toi oo ehjä kun ei käynnistykään?

Nettimotost löyty myytyjä tridenttei, tässä esim yksi:
=search_results&PL[0]=listAdvSearchFindAgent.php?id=5430943@id_make=80@id_model=1402@id_engine_model=80#Triumph,1402Trident@tb=tmp_find_agent]trident
Hinta näytti olleen 4300.
Tossa toinen: =search_results&PL[0]=listAdvSearchFindAgent.php?id=5430943@id_make=80@id_model=1402@id_engine_model=80]trident museopyörä
Hinta 7550.
Eli hintahaarukka täydellisestä pärrästä kulkee lienee tossa välillä 4000-8000 jos on kunnossa.

onko kärjet kunnossa 3 kpl kato tuleeko kipinää ja amalit kun ryypyttää pitää laskea bensaa niin paljon että valuu ,kaasu auki ja potku niin pitäisi lähteä käyntiin projektin saa 3000e suomililpinen 5000e kahtapuolta museo peli 7500e noin
kun saat käytiin kato että öljy kiertää kunnolla
Jos öljyn kierrossa on vikaa tai kampiakselin keskipako suodatin on tukossa seisomisen jäljiltä niin vasen kiertokanki tulee helposti katsomaan valoa lohkon kyljestä
oon korjaillu ja korjaan brittejä ja osiakin löytyy 0405360542

Back