Rib@55
New member
Laitan tän tännekin, ku ei tuolla tekniikkakeskustelusivulla kukaan ottanu kantaa
!:
Eli tarinantynkää syyshuollosta.
Pyörän Marraskuussa ostettuani huoltohommiin ja:
Satula pois,
matkustajan kauhukahva pois,
yläsivukatteet pois,
tankki pois,
puolat pois,
kaasarit pois,
putsarin kotelo pois,
kotelo auki,
vanha (alkuperäinen?) todella skeidanen putsari kaatikselle ja uutta sisään.
Sitten vain päinvastaisessa järjestyksessä kasaan...
Oli aika tuskainen homma, mutta selvisin . Toki samalla vaihdoin tulpatkin, kun tankki oli irti. Tulppia ei saa vaihdettua ilman tankin irroitusta. Aika hyvin on insinöörit suunnitelleet , moponimun.
Lieneekö muissa säksättimissä yhtä "helppoa"?
Eli tarinantynkää syyshuollosta.
Pyörän Marraskuussa ostettuani huoltohommiin ja:
Satula pois,
matkustajan kauhukahva pois,
yläsivukatteet pois,
tankki pois,
puolat pois,
kaasarit pois,
putsarin kotelo pois,
kotelo auki,
vanha (alkuperäinen?) todella skeidanen putsari kaatikselle ja uutta sisään.
Sitten vain päinvastaisessa järjestyksessä kasaan...
Oli aika tuskainen homma, mutta selvisin . Toki samalla vaihdoin tulpatkin, kun tankki oli irti. Tulppia ei saa vaihdettua ilman tankin irroitusta. Aika hyvin on insinöörit suunnitelleet , moponimun.
Lieneekö muissa säksättimissä yhtä "helppoa"?