• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

triplen takajarru

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mix
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mix

New member
Kertokaapas ne joilla on 955 triple että miten teidän takajarru käyttäytyy.Omassani on ainakin helvetin huono,on uudet palat,männät herkistelty,siltikin vaatii paljon voimaa että saa edes soralla lukkoon.Ja tuntoa ei ole yhtään,ei todellakaan uskalla esim. mutkissa edes koskea koko jarruun.Oli aikaisemmin T509 malli,eihän siinäkään hyvä ollut ,mutta oli ainakin paljon parempi kuin tässä nykyisessä.Voisiko sen männän päässä olevan säätöruuvin säätämisellä olevan osuutta asiaan?Näkyy olevan nyt säädetty pisimmilleen,mutta eihän sen säädön pitäisi vaikuttaa kuin jarrupolimen asentoon?Eli jarrut on soralla on/off ja asfaltilla ei mitään virkaa
mad.gif

Kaikista huonoimmillaan se on ketjujen spreijaamisen jälkeen, kun rasvaa on levyllä. Tunnoton, sitähän se on, mutta niin tuntuu olevan noissa muissakin. Kyllä se mulle riitti hitaan ajon tarpeisiin. Ei tosiaankaan mikään paras pyörä jarruilta muutoinkaan. Etujarrukin vakiona semmonen gummipallo.

Tunnoton mutta tehokas. Ei juuri eroa muiden vastaavien jarruista..

Olisko sulla jotain vikaa jarrusatulassa/sylinterissä tai levyssä??

Itse käytän lähes aina pelkkää takajarrua kaupunkipyörityksessä.. muutoin jarrutan etusella. Takajarrun saa siis lukkoon ihan kevyellä jalan painalluksella..

Mun -04 mallin takajarru myös tosi onneton. Soralla kyllä saa lukkoon, mutta yli 50 km/h asfalttinopeuksissa täysin turha. Monet muutkin triplen omistajat valittelee samaa asiaa, joten taitaa olla 955i:n heikkous.

Etujarru on kyllä mun pyörässä hyvä (vaikkakin sirisee hieman koko ajan...)

Back