• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triplen välitykset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jahvetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jahvetti

New member
Ongelma
biggrin.gif
on seuraava. Pitäisi saada 1050 Triple raikaamaan rajoittajalle kutosella. Lähellä on käyty, mittarissa 258 (todellista vain 239), muttei ihan rajoittajaan tavannu. Mikä on orkkis ratastus ja minkälaisia muilla on käytössä. Paljonko pitäisi orkkisvälityksillä kulkea? Jossain luki 245, mutten ainakaan Trumpan omia speksejä oo vielä löytäny. Offtopikkia vielä että miten jengi pitää Trumpan keulan maassa vartilla? Eli alustan säätövinkit kiihdytykseen kans tänne.

Orggisvälit 18/42
OK välit orggisketjulle 18/44
Uudelle ketjulle 18/45

~250 taisi jossain brosyyrissä joskus olla mainoshuiput

Rattaita saa vaikka B & C Expressiltä Englannista, jos ei lähikaupasta just sopivaa löydy hyllystä.

Orggisvälit 18/42
OK välit orggisketjulle 18/44
Uudelle ketjulle 18/45

~250 taisi jossain brosyyrissä joskus olla mainoshuiput

Rattaita saa vaikka B & C Expressiltä Englannista, jos ei lähikaupasta just sopivaa löydy hyllystä.
oman triplen ajotietokoneelta katselin et oli joku ennen mua kahauttanut 246km/h...
ghostface.gif
talktohand.gif
mistä tos vehkees on toi nopeusmittarin anturi,ei kai vaihteistossa??aattelin vaan tota ratastusta ja mittarin näyttämää.hiukkasen sais olla pidempi toi välitys mun mielestä ku tota voimaa tuntuu olevan noinkin hulppeesti.

mistä tos vehkees on toi nopeusmittarin anturi,ei kai vaihteistossa??aattelin vaan tota ratastusta ja mittarin näyttämää.
1050 on laatikolta. Vanhemmat Triplet eturenkaalta. Speedohealer tai TuneBoy korjaa näyttämän laatikkoanturivehkeissä (joka on päin persettä jo tehtaaltakin).

sanoi:
hiukkasen sais olla pidempi toi välitys mun mielestä ku tota voimaa tuntuu olevan noinkin hulppeesti.
Jaa että pidemmät välit nakupyörään joka vakioväleillä kelaa 240-250km/h? Miksi ihmeessä? Ny en tajunnut.

oman triplen ajotietokoneelta katselin et oli joku ennen mua kahauttanut 246km/h...
Jos on uusi pyörä, niin oliskohan liukuhihnan päätteksi vetästy vaihteet läpi ja tappiin dynossa (ellei ollu joku kiertoilmaisu sille, ettei julkisessa liikenteessä moista harrasteta).
oli ajettu norjasta tullessa(pyörä-06 ajettu vajaa 12 tonnia)..sori mun pyörä on triple st1050.

Jos on uusi pyörä, niin oliskohan liukuhihnan päätteksi vetästy vaihteet läpi ja tappiin dynossa (ellei ollu joku kiertoilmaisu sille, ettei julkisessa liikenteessä moista harrasteta).
Uuden pyörän mittariin tulee lukemat kai jälleenmyyjän mahdolliselta koeajolta. Ainakin oman mittarissa oli huiput haettaessa jotain 90km/h, jotka oli tästä koeajosta. Ja kaipa se rullilla kovempaa menis jos lentokentälläkin menee 258 mittariin.

St:ssä vois kuvitella tosiaan pidempiä välejä vedoten huippuihin & polttoainekulutukseen & matkamalliuteen  
biggrin.gif

joo, jos pelkkää kiihdytystä ajattelee tosissaan, niin varmaan tangot kannattaa vaihtaa matalampiin tai clip oneihin.

itse olen mietiskellyt, että voiko sen essentric hubin kääntää siellä takahaarukassa siten, että akseli on yläpuolella, eikä alapuolella, tämä laskisi perää aika lailla.

yläpainoa pitäs kanssa saada pois, eli takayläperäputkisto mäkeen ja kylkiputki. lähtee painoa samalla.

kyllähän se kiihdytykseen vaatis turbon.

olen katsellut trumpan runkoa, että siinä on aika hyvä muoto, siihen varmaan saisi kiinni vaikka minkä koneen. joku 1000rr:n kone olisi poikaa.

JT

Back