• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph Daytona 955i

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja steve
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

steve

New member
Lahdessa on myynnissä
Triumph Daytona 955i -05 rek.no ZT - 380.
Kävin katsomassa ja pyörässä oli seuraavanlainen vika, akku vaihdettu, mutta ei lähtenyt käyntiin sillä, vaan apuvirralla. Mittarin diginäytöt pimeänä, vain vapaan merkkivalo paloi.
Kun flektin piti lähteä pyörimään, niin kone sammui. Pyörän käydessä ajovalot paloivat normaalisti. Pyörään oli asennettu minivilkut ja kirkas takavalo. Tunnistaako joku entiseksensä, tai tietääkö onko iso vika? Tekis mieli päivittää nykyinen vähemmille kilometreille, mutta ongelmista ei olis väliks.

Kun tuota omaani olen juuri joutunut korjaamaan, niin arvaisin staattorin ja/tai regulaattorin olevan sökö. Kun virta väheni, niin näyttö hävisi ja lopulta sammui kokonaan.

Kävin katsomassa ja pyörässä oli seuraavanlainen vika, akku vaihdettu, mutta ei lähtenyt käyntiin sillä, vaan apuvirralla. Mittarin diginäytöt pimeänä, vain vapaan merkkivalo paloi.
Hämärä muistikuva, että tuo voisi olla pelkkä softavika, eli päivittämällä paranisi. Omassa pyörässä oli uutena tuollainen vika: piuha kiinni tietokoneeseen ja taas toimii.

toimiikos muilla daytonassa vilkut ok?
Mulla toimii ihan hyvin mutta ihan kuin pienillä kierroksilla ajaessa vilkkuisi hitaammin? Tosin ei mua haittaa, toimiihan nuo loppujen lopuksi.
062802moto_prv.gif

Edit: tää selvisi...käyttäjässä vikaa...
baaa.gif

mulla oli vm-99 955i. ei meinannut myöskään lähteä ominvoimin käyntiin. virtalukko oli paskana. lukon vaihdon jälkeen toimi taas.

Back