• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph RS ja spoileripleksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Onko kellään tietoa mistä löytyisi RS:n siisti spoileri- tai kuplapleksi ja onko siitä ylipäätään apua. Olen 182cm pitkä ja tietyn nopeuden jälkeen (120-140) alkaa ikävästi riepottamaan päätä. Ongelma voi toki olla kypärässäkin mutta jos tuo pleksillä korjaantuisi niin ihan hyvä. Vielä kun se olisi siistin näköinenkin niin OK. Mites hinnat käyttäytyy
062802moto_prv.gif

Tiiraileppa tuolta ->Jack Lilley Siellä on aika paljon tavaraa eri Triumpheihin. Suosittelen kyseistä paikkaa. Tavarat tulee viikon sisällä jos niitä on varastossa.

Moro, mulla on vähän käytetty Giwin korkeempi pleksi, siis yläreunasta hieman taivutettui jonka voin myydän sopivaan hintaan. Oli mun RSssä, mutta mulle se ei oikein toiminut ja nyt on hyllyssä. Laita privaan viestiä jos kiinnostaa.

MRA:n erilaisia pleksejä löytyy muistaakseni Stormilta. Hinnat taisivat olla hieman 100 euron yläpuolella.

Itsellä kypärän täristäminen loppui kun vaihdoin potan semmoiseen, jossa oli takana pieni spoileri. Kyseessä siis Schupert Consept. Pyörähän minullakin RS.

Moro, mulla on vähän käytetty Giwin korkeempi pleksi, siis yläreunasta hieman taivutettui jonka voin myydän sopivaan hintaan. Oli mun RSssä, mutta mulle se ei oikein toiminut ja nyt on hyllyssä. Laita privaan viestiä jos kiinnostaa.
Kiitos tarjouksesta. Tilasin jo kuplan. Sellaista enempi havittelin.

MRA:n erilaisia pleksejä löytyy muistaakseni Stormilta. Hinnat taisivat olla hieman 100 euron yläpuolella.

Itsellä kypärän täristäminen loppui kun vaihdoin potan semmoiseen, jossa oli takana pieni spoileri. Kyseessä siis Schupert Consept. Pyörähän minullakin RS.
Moro! Mulla on Shoein XR-1000 jossa takana on myös pieni tuulen ohjain mutta ei ainakaan mulla helpota asiaa. Kupla tilattu joten toivotaan että tilanne helpottaa.
sport05.gif

Back