Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos uusi S3 ei miellyttä silmää niin löytyykö vielä 2004 S3sta, voisit saada aika hyvän vaihtotarjouksen.Oma RS menee myyntitiliin HD-Centeriin,uuteen Tripleen en vaihda,ulkonäkö on...hmmm..sanotaanko tunteita herättävä.Uudesta ST:stä täytyy kysyä kyllä tarjous...jos vaikka.....![]()
Kun olet kerran triplellä ajanut ja huomaat että se vääntää kuin V2 ja tehoa löytyy kuin rivinelkusta niin ei siinä voi muuta kun laittaa japaninihme myyntiin ja siirtyä tänne trumppaporukkaan. Nimimerkillä "Itse asian todennut".PaiskasIpaS Trumppa todella komeen pyörän ens vuoden mallistoon!
Toi 2005 mallinen 1050 cc Sprint on kenties tämän hetken maukkaimman näkönen pyörä.. TODELLA UPEE!
Pitäskö laittaa toi Honta myyntii ja harkita Brittileiriin siirtymistä!![]()
Älä mustaa laita, älä...Mulla taitaa RS vaihtua mustaan Daytonaan, jos Moto-Seinäjoki ruuvaa sopivan välirahan. Toivottavasti en mene ojasta allikkoon, nimim. "laakerivikaa.."
Samaa kauraa tuli tänne. Tarttee odotella kevääseen.Ko.oleva yritys teki allekirjoittaneelle suorastaan ala-arvoisen tarjouksen...mutta toivotaan että sinun tarjouksesi olisi edes vähän parempi.![]()
Keltainen tai punainenko sitten, eeeii..Älä mustaa laita, älä...Mulla taitaa RS vaihtua mustaan Daytonaan, jos Moto-Seinäjoki ruuvaa sopivan välirahan. Toivottavasti en mene ojasta allikkoon, nimim. "laakerivikaa.."![]()
Täytyy kysellä.Vien pyörän tänään seisoskelemaan myyntiriviin.Ainoa seikka mikä tässä hiukan voi tökkiä,on se että pojjaat tuolta hurley durley centeristä kertoivat aikaisemmin,ettei tripleä tahdo tulla edes vaihdossa,koeajo-pyöräkin oli jo myyty jne.....josko noita ylivuotisiksi jäisi?Jos uusi S3 ei miellyttä silmää niin löytyykö vielä 2004 S3sta, voisit saada aika hyvän vaihtotarjouksen.Oma RS menee myyntitiliin HD-Centeriin,uuteen Tripleen en vaihda,ulkonäkö on...hmmm..sanotaanko tunteita herättävä.Uudesta ST:stä täytyy kysyä kyllä tarjous...jos vaikka.....![]()
![]()
Se on perhanan arka "väri" varsinkin näissä muovitankkisissa. Eikös Daytonassakin ole muovitankki?Keltainen tai punainenko sitten, eeeii..Älä mustaa laita, älä...Mulla taitaa RS vaihtua mustaan Daytonaan, jos Moto-Seinäjoki ruuvaa sopivan välirahan. Toivottavasti en mene ojasta allikkoon, nimim. "laakerivikaa.."![]()
Kyllähän se tankin näköinen osa on muovia.Se on perhanan arka "väri" varsinkin näissä muovitankkisissa. Eikös Daytonassakin ole muovitankki?Keltainen tai punainenko sitten, eeeii..Älä mustaa laita, älä...Mulla taitaa RS vaihtua mustaan Daytonaan, jos Moto-Seinäjoki ruuvaa sopivan välirahan. Toivottavasti en mene ojasta allikkoon, nimim. "laakerivikaa.."![]()
Soittele Motomarkettiin, Turkuun. Josko voisivat auttaa ongelmassa. Itse sieltä pyörän ostaneena voin suositella liikettä.Täytyy kysellä.Vien pyörän tänään seisoskelemaan myyntiriviin.Ainoa seikka mikä tässä hiukan voi tökkiä,on se että pojjaat tuolta hurley durley centeristä kertoivat aikaisemmin,ettei tripleä tahdo tulla edes vaihdossa,koeajo-pyöräkin oli jo myyty jne.....josko noita ylivuotisiksi jäisi?Jos uusi S3 ei miellyttä silmää niin löytyykö vielä 2004 S3sta, voisit saada aika hyvän vaihtotarjouksen.Oma RS menee myyntitiliin HD-Centeriin,uuteen Tripleen en vaihda,ulkonäkö on...hmmm..sanotaanko tunteita herättävä.Uudesta ST:stä täytyy kysyä kyllä tarjous...jos vaikka.....![]()
![]()
Nooo mutta kattellaan![]()