• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Triumph Sprint 955r RS, -03

streetsurfer

New member
Hola kaikki trumpan omistajat ja muut orggilaiset!

Olen katsellut otsikon mukaista pyörää, kilometrejä sillä on tällä hetkellä rullattu 21tkm. Onko minkälaisia kokemuksia tai kaverin kaverilta kuultua juttua? Kovasti olen koittanut tietoa lueskella täältä ja muilta foorumeilta, tuon trumpan voi kai olettaa olevan jotakuinkin luotettava menopeli?

Kaikenlainen tieto otetaan vastaan, nettimotosta löysin, kyseistä pyörää on maalailtu ja etukatetta modattu ja stonga vaihdettu korkeampaan, enempi fighteri ajoasennoksi ja kun hintakaan ei ole kovin paha mielestäni niin vakavissani mietin (osto)koeajokäyntiä vaikka välimatkaakin on jonkun verran.

Kiitoksia kaikille vastanneille!

P.S. Tämän motokuumeen seurauksena vapautuisi Cagiva River 500, vm.2000, ajettu tällä hetkellä karvan alta 10tkm, jos jollekulle löytyisi sille käyttöä..

Suht. huolettomia pelejä.
Haku -toiminnolla löytyy lisää tietoa ja linkkejä näiltäkin sivuilta. :;):

Mikäli haluat hieman erilaisen pyörän, joka on hauska ajaa ja jossa on hienot äänet sekä todella vääntävä moottori, valintasi voi olla oikea. Minulla on ollut 3 viikkoa Sprint vm -02. Olen tehnyt siihen huoltoa ja ajanut noin 500 km. Edellinen pyörä oli Suzuki GSX 750 F vm -91. Siihen verrattuna Trumpa on eri vuosikymmenen peli. Minulla ei ole kokemusta kovinkaan monista pyöristä, joten en voi antaa kovin vahvoja kommentteja. Ainoa pieni haaste voi olla varaosien saanti. Huoltokamat on löytynyt kyllä hyvin ja tekniikka on suht simppeliä. Kyseessä on hieman harvinainen merkki ja malli, joten tieto-taitoakin on vähemmän tarjolla kuin Japanin merkeille. Itse valitsin Triumphin pelkästään tunnesyistä eli halusin olla hieman "erilainen nuori". Jos olisin ollut pelkästään järkevä, olisin valinnut yleisen Japsimerkin ja -mallin. Kaikkea ei pidä aina ajatella pelkillä järkiargumenteilla, haasteet pitää kuitenkin tiedostaa.

Back