Triumph st 1050 takavalo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ST1050

New member
Tilasin ST:hin uuden rekisterikilpitelineen ja takavalon. Rekisteriteline on ihan ok, mutta se uusi takavalo on tietenkin erilaisella liittimellä varustettu kuin orkkispeli. Ei oikein malttaisi uudehkosta pyörästä katkoa sähköjohtoja tuon liittimen takia. Tosin en ole kysynyt myykö joku sähkö (elektroniikka)-liike juuri tuollaisia Triumphin "omia" liittimä. Mutta hieman epäilen... Vai pitääkö vain laittaa orginelli takavalo takasin??? Mitä mieltä olette?
nixweiss.gif

Itellä oli sama ongelma kun vaihdoin tripleen vilkut...

Vedin vanhoista vaan tylysti piuhat poikki ja vaihdoin niistä liitimet uusiin vilkkuihin, eli paluuta vanhaan ei enää ole.

Nuo liittimet on luultavasti jotain yleisliittimiä, ja varmasti jostain autosähköliikkeestä noita löytyy. Itse en silloin viitsinyt niitä ruveta mistään metsästämään...
wink.gif

Nuo liittimet on luultavasti jotain yleisliittimiä, ja varmasti jostain autosähköliikkeestä noita löytyy. Itse en silloin viitsinyt niitä ruveta mistään metsästämään...
wink.gif
Ei löydy autosähköliikkeistä, eikä HD Centeristä tahi Seinäjoelta, jos nyt puhutaan sellaisista putkilomaisista muoviliittimistä joita on jokaiselle piuhalle omansa.

Sellaisia pinnejä saa kyllä vaikka Yleiselektroniikan kautta RS Finlandilta tilaamalla, mutta sen muovikuoren jäljittämisen kohdalla minulta loppui kärsivällisyys ja vaihdoin koko liittimet tavallisiin lattaliitinmalleihin.

wink.gif
Ei löydy autosähköliikkeistä, eikä HD Centeristä tahi Seinäjoelta, jos nyt puhutaan sellaisista putkilomaisista muoviliittimistä joita on jokaiselle piuhalle omansa.

Sellaisia pinnejä saa kyllä vaikka Yleiselektroniikan kautta RS Finlandilta tilaamalla, mutta sen muovikuoren jäljittämisen kohdalla minulta loppui kärsivällisyys ja vaihdoin koko liittimet tavallisiin lattaliitinmalleihin.
Niin tuota mä vähän pelkäsinkin. No ei auta muutakuin vetää piuhat poikki ja laittaa uudet liittimet tilalle (ns. yleismalliset). Minkälaisen operaation vaatii, jos vaihtaa vilkut ledivilkkuihin (alkuperäiset on normaali polttimolla)?

Back