Triumphin uusi logo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joopa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Triumphin uusi logo - Onko uusi logo parempi kuin entinen

• Kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0

Joopa

New member
Sattuipa uusimmassa Torquessa silmään tuo Trumpan uusittu logo. Minkähän vuoksi logoa piti muuttaa, jos kerran muutos ei ollut tuon isompi?

EDIT:
Ai niin, se uusi logo löytyy mm. Trumpan sivuilta

Ei, ei, ei. Mitäs siinä vielä on Triumphia? Ei oikein mikään. No, maailma tasapäistyy ja globalisaatio jyrää...

Aivan näyttää samalta..
withstupid.gif

Mä sitä uutta kauhuissani katselin
crazy.gif
 Siitä on niistetty pois se parhain terä ja uskottavuus. Toi uusi on jotenkin liian hempeä, jotenkin tätimäinen. En sellaista haluais pyöräni kylkeen tai takin selkämykseen. Paremman siitä saisi kun laittaisi kirjaimille reunat kuten vanhassakin. Tuo yksivärinen fill-tyyli ei toimi, ainakaan mulle..  
033102ass_1_prv.gif

Vanha:
triumph_logo-pg.jpg

Uusi:
1.jpg

Vanha huomattavan paljon parempi. Nimen omaan vanhassa logossa on sitä tunnetta...
cool.gif

Onneksi on talvi ja voi tähänkin aiheeseen osallistua vedoten masennukseen, joka aiheutuu elämän puutteesta.

Jos tuo todella suuri muutos tuossa logossa aiheuttaa haluttomuutta jatkaa elämää, voi aina poistaa sen ruman tekstin siitä tankin kyljestä ja vaikkapa maalauttaa sen tilalle tuommoisen DoubleTwinin viestissä olleen alkuperäisen logon..?

Onneksi on talvi ja voi tähänkin aiheeseen osallistua vedoten masennukseen, joka aiheutuu elämän puutteesta.

Jos tuo todella suuri muutos tuossa logossa aiheuttaa haluttomuutta jatkaa elämää, voi aina poistaa sen ruman tekstin siitä tankin kyljestä ja vaikkapa maalauttaa sen tilalle tuommoisen DoubleTwinin viestissä olleen alkuperäisen logon..?
No, eipäs huudella vieraisiin pöytiin! (pyöriin)
wink.gif

No, eipäs huudella vieraisiin pöytiin! (pyöriin)  
wink.gif
Jos asiaa on, niin varmasti huutelen, oli pöytä (pyörä) sitten vieras tai ei...

En sellaista haluais pyöräni kylkeen tai takin selkämykseen.
Mä oon tätä arvuutellut jo hetken. Nimittäin kaikissa kuvissa pyörien kyljessä on silti tuo edellinen logo.
Samoin noissa vaatteissa ja tavaroissa on logo ennallaan, mikä tosin selittyy vanhoilla kuvilla (ainakin miesmalli on sama).
Pyörät sen sijaan on uusia kuten oletettavasti kuvatkin.

Ja tuntuu hassulta, että koska logo vaihtuu jokapaikkaan ennemmin tai myöhemmin, niin miksi painattaa ja jakaa tarvike- ja vaatekuvastot vanhoilla logoilla?
Mua ainakin vaivaisi jos tilaisin kuvaston mukaan vaikka paidan jossa olisikin todellisuudessa uusittu logo.

Uudessa versiossa on sama vika kuin alkuperäisessä. Se ei ole enään tarpeeksi symmetrinen vaan jättää "T":n ylimääräiseksi tuonne reunaan. En tykkää.
Toisaalta, enpä minä pyörääni ole logon takia valinnut..
tounge.gif

Onko tolla logolla nyt sit niin valia? Esimerkkina Buellilla on jo ainakin kolmas logo menossa, omassa oli tankissa uusimmat josta en niin perustanut, joten pois vaan maalarin alta, nyt liekeissa. Edellisesta versiosta tykkaan sen verran etta se on hakattu nahkaankin (ei siis ajopukuun
wink.gif
)

Eli jos vanhempi logo miellyttaa, niin kayttaa sillon sita, kummonenko homma tuo sit on?

Juu, ja mie oon yks noista uutta aanestaneista, linjakkaampi
smile_org.gif

En mä ainakaan osaa noiden välille mitään eroa tehdä. Eli ääni menee kohtaan "ihan sama"
wink.gif

Juu ei. On vain olemassa joitakinb asioita joihin ei saisi koskea
vaikka kuinka olisi käynyt opiskelemassa visualista silmää harjaannuttavia asioita. Esim. Jaguarin kissa, Mersun tähti, RR:n enkeli jne. EI SAA!
mad.gif
mad.gif

..Edellisesta versiosta tykkaan sen verran etta se on hakattu nahkaankin (ei siis ajopukuun  
wink.gif
)

Eli jos vanhempi logo miellyttaa, niin kayttaa sillon sita, kummonenko homma tuo sit on?
Sun ei auta sitten vaihtaa merkkiä    
biggrin.gif

Vähän sama jos pakarassa lukee edellisen puolison nimi. Tänhän voi kyllä kiertää kirjoittamalla siihen jotta "sun nimi"  
tounge.gif

Ja onhan se vähän hankala homma lähtee vaihtaan jotain paidassa olevaa brodeerausta vaikka tarrat vielä helppo juttu oliskin. Tosin nekin on pyörässä lakan alla, joten ihan omin voimin ei taida onnistua..

Back