• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Trufit -varusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ChiKung
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ChiKung

New member
Onkohan nuo mistään kotoisin? Ihan siistin näköiset urban camo -rytkyt oli todella edullisesti kaupan Veljekset Siltalalla Tuurissa.

Housut 85e, takki 160e. Pikaisella googletuksella tuosta merkistä ei vaan paljon löydy kokemusta. Ovatkohan sellaiset, että kannattaa käydä katsomassa?

Eilen kävin ostaas noi camo housut,ja hyvältä tuntuu..ainakin viä.
Veli poika osti samanlaiset viime kesänä se on ainakin kehunu hinta-laatu suhdetta.

kyllä housuissa on jonkinlaiset polvisuojat,mutta itse sytytin niillä saunan pesän kun eivät pysyny yhtään paikallaan.
sport05.gif

mutta kovasti oon housuista tykänny ilman suojiakin,repesivät vain reiden kohdalta saumasta syksyllä. huomenna pitäis käydä vaihtamas takuuseen uudet.

Minkäs kokosia housuja olette ostanut ja minkä kokoisille ruhoille?
Jos vaikka soittais Veljeksille ja tilais pöksyt.

Mä ostin xl kokoiset kun l oli liian lyhyet.Kokoa on siunaantunu 185/85.
Kannattaa soittaa nopiaa,ne oli jo lauantaina suht vähis.Olivat kuulemma viikonloppuna myineet 50 housut!!Tiedähäntä puihuiko sontaa.

mukavat nuo oli kuumallakin kelillä ja reiden päällä on vielä vetoketjulliset tuuletus aukot. Kyllä vehkeet tuulettui kun ne auki ajeli. silloin kun sisähousut oli paikoillaan ne oli kuumat,mutta eipä niitä tarvii pitää kuin sateella.

Itse ostin emännän kanssa viime kesänä samat housut samasta paikkaa ja ollaan oltu tyytyväisiä. hinta laatu kohdallaan!
suosittelen.
062802jumpie_prv.gif

Posti-Pekka toi pöksyt tänään. Keskiviikko aamuna tilasin.
Kokoa S ja sopii tälläselle 174 kukkakepille ihan passelisti.
Näin alussa ainaki vaikuttaa ihan kelvollisilta, saas nähä miten ajan hammas noihin sit oikeen puraseekaan..
biggrin.gif

Pikkuveli osti mustana tuon puvun. 190€ oli ollut pienellä tinkimisellä (TV:ssa mainostavat 199€). Tuohon hintaan varmaan ihan ok.

Back