• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

TT600 ei käynnisty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
No nyt se vasta alkoi vi##uilemaan, kuten aiemmin kirjoitin lämpömittarin sekoilusta. Ajattelin tänään lähteä ajelemaan ja kuinka ollakaan pyörä ei käynnisty. Startti pyörittää ihan ok, mut ei edes lupaa. Kaikkea kokeiltu: vaihde vapaalla, seisontatuki ylhäällä, kytkin pohjassa jne...

Voisiko olla, kun lämpömittari kävi häröilyn vuoksi 110´C:ssa, niin sinne olisi jäänyt jokin vikakoodi, joka estää käynnistymisen. Ja tuo vaatisi nollauksen tms
nixweiss.gif
Pitääkö toi nyt raahata kärryllä huoltoon?

Mun vanha 595 Daytona teki vastaavia temppuja.
Pyörä sammui kun veti kytkimen pohjaan, lämpömittari pamahti tappiin, kaikki merkkivalot palaan... Pari kertaa virrat päälle ja pois niin vikavalo kuittaantui ja lämpömittari palautui normaaliksi ja taas mentiin.
Ehkä kymmenennellä kerralla vikavalo jäi sit palaamaan. Joku isompi sähköliitin oli vissiin saanut vettä ja kipinöinnin ansiosta sulanut paskaks. Abikoita tilalle ja homma selvä.

...kai tappokytkin oli oikeassa asennossa? Mulla on joskus tapahtunut siten, että joku ohikulkija on sormeillut nippeleitä. Itse en koskaan sammuta pyörää tappokytkimellä, vaan aina avaimella virtalukosta.

No kyllä se on oikeassa asennossa ja tankissakin on bensaa...

Täytyy huomenissa purkaa katteet ja käydä kaikki sähköliittimet läpi.

Kaikki sähköliittimet käyty lävitse ja ainakin kosketus pitäisi olla okei, ei vaan starttaa. Ens perjantaina pakulla Moto-Seinäjoelle. Saavat viisaammat pähkäillä. Kai se on vaan vikakoodien luku ja kuittaus, pyörä käyntiin ja 600€... Palailen myöhemmin, mikäli näitä edes kukaan lukee....
confused_orig.gif

Älä lannistu. Kyllä keskustelua seurataan...
smile_org.gif

Ilmoittele kuinka kävi. Saattaa olla jollekin hyötyä joskus...
Tsemppiä vaan, vitutus lähtee vain ajamalla...
wink.gif

Summa summaarum tai jotain.. Eilen oli siis Moto - Seinäjoelle varattu aika ja sedät hieroikin sitä 5h, kunnes starttasi. Ei startannut ennen kuin lainattiin uudesta Fourista moottorinohjausboksia. Uuden hinta 1900€
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
En tiedä miten omastani oli boksi levinnyt, sillä ei se ole ulkopuolista virtaakaan saanut.

Mutta jätinpä koko mopon sinne, koska hyvittivät siinäkin kunnossa minulle riittävästi ja mukaan lähti vm.2004 Daytona 955i. Taas ajo maittaa
062802jumpie_prv.gif
Annoin siis vielä yhden madollisuuden Trumpalle. Jos nyt porsii ilman syytä niin kai se pitää merkkiä vaihtaa...

Back