TTS:n nokat GSX1400 ?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jiitee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jiitee

New member
Onko kellään kokemuksia TTS:n nokista GSX1400:ssa? TTS-linkki
Onko minkälainen vaihtoehto yoshimuran nokille? Hinta ainakin varsin kohtuullinen yoshiin verrattuna. Tuonne lienee toimitetaan omat nokat vaihdossa ja uudet tulee takaisin?

Mitä muita vaihtoehtoja? Koneistamolle vakionokkien kera tms?
 
Pitää lähettää omat nokat sinne. Ilmeisesti täyttävät ja hiovat uusiin mittoihin. Itse tilasin yosit juuri äsken. Jännää mitä päähän pälkähtää pienessä huppelissa.
 
Kuulemma ei tule montaa sataa halvemmaksi. Enemmän säätämistä kuin yoshin nokkien kanssa, yoshin sarja on lähes pulttaa kiinni kamaa. Ja jäähän sulle siinä ne vakionokatkin vielä. Itse laittaisin rahani Yoshiin
062802moto_prv.gif
 
Ja sitten otetaan vastaan ehdotuksia mistä yoshin nokat saisi edullisesti? Kun olisi muutakin osaa ostoslistalla mitä pitäisi saada
bawling.gif
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
smile_org.gif
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
smile_org.gif
Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi  
thumbs-up.gif
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
smile_org.gif
Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi
thumbs-up.gif
Tuossa videossa olevan pyörän omistajan kanssa voi mennä juttelemaan tuonne GSX1400 saitti. Entinen omistaja taitaa tuota foorumia pitää pystyssä peräti.
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
smile_org.gif
Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi  
thumbs-up.gif
Tuota on tullu katteltua aika monta kertaa  
smile_org.gif
Pitäis olla vähintään 2 mopoa. Yks tuollainen vaikkapa remmiahdettu GSX 1400, jolla vois käydä kiskalla ja ajella 2 päällä muijan kanssa..

Kilokyykky sitten mutkateille ja muuhun huvitteluun esim varttimaililla..

Edit: paskaaks tässä miettimään, tarjous tehty käytetystä ja hiukan viritetystä GSX:stä
smile_org.gif
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
smile_org.gif
Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi  
thumbs-up.gif
Tuota on tullu katteltua aika monta kertaa  
smile_org.gif
Pitäis olla vähintään 2 mopoa. Yks tuollainen vaikkapa remmiahdettu GSX 1400, jolla vois käydä kiskalla ja ajella 2 päällä muijan kanssa..

Kilokyykky sitten mutkateille ja muuhun huvitteluun esim varttimaililla..

Edit: paskaaks tässä miettimään, tarjous tehty käytetystä ja hiukan viritetystä GSX:stä  
smile_org.gif
Niin siinä sitten kävi, että lauantaina lähden hakemaan GSX:ää
smile_org.gif
Kunhan saan sen talliini, niin kone irti rungosta ja sekin pyörä sitten osiksi lihalaatikoihin.. Toivottavasti ei mene osat sekaisin GSX-R:n kanssa
tounge.gif


Sitten katselemaan mitä on tehtävissä matalille puristuksille ja kannelle.. Nokat ja muut perustarvikkeet siinä jo onkin.
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
smile_org.gif
Ai vähän niinko tämmönen ? Kuulostaa aikas hyvälle tuo mopedi
thumbs-up.gif
Tuota on tullu katteltua aika monta kertaa
smile_org.gif
Pitäis olla vähintään 2 mopoa. Yks tuollainen vaikkapa remmiahdettu GSX 1400, jolla vois käydä kiskalla ja ajella 2 päällä muijan kanssa..

Kilokyykky sitten mutkateille ja muuhun huvitteluun esim varttimaililla..

Edit: paskaaks tässä miettimään, tarjous tehty käytetystä ja hiukan viritetystä GSX:stä
smile_org.gif
Niin siinä sitten kävi, että lauantaina lähden hakemaan GSX:ää
smile_org.gif
Kunhan saan sen talliini, niin kone irti rungosta ja sekin pyörä sitten osiksi lihalaatikoihin.. Toivottavasti ei mene osat sekaisin GSX-R:n kanssa
tounge.gif


Sitten katselemaan mitä on tehtävissä matalille puristuksille ja kannelle.. Nokat ja muut perustarvikkeet siinä jo onkin.
Kerroppa mitä saat aikaseks tuolle gsx kikottimelle, nyt mopoton, mutta kun seuraavan hommaan niin se vois olla just toi.
 
Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi
omg.gif
Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys
smile_org.gif
 
Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi
omg.gif
Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys
smile_org.gif
Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
 
Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi
omg.gif
Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys
smile_org.gif
Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
Taisi olla vielä että uudemmassa kuin 04 läppärungot ovat vielä pienemmät.
Mistäpäin tyly kävit hakemassa pyörän?
 
Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi  
omg.gif
Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys  
smile_org.gif
Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
Juu niin on, tuo on selvitetty jo
smile_org.gif
Saattaa olla, että laitetaan siihen Busan läppikset..

Toisaalta tuo yritetään pitää luotettavana käyttöpyöränä, eikä ihan viimeisiä tehoja edes koiteta kaivaa..
 
Nyt on pyörä haettu talliin ja savut otettu. En muistanutkaan, että GSX:n ajoasento on kuin sohvassa istuisi  
omg.gif
Korotuspalat pitää selvästi hommata.. Ja puristuksia lisää, käynnistä puuttuu tietty terävyys  
smile_org.gif
Isommat läppärungot ainakin. Tuossa on tolkuttoman pienet noin isoon myllyyn. Olikohan jopa 34mm. Ahtaessa ei toki haittaa, vaan jopa päinvastoin. Turboaihioksi ihanteellinen: matalat puristukset, loivat nokat, pienet läpät ym...
Taisi olla vielä että uudemmassa kuin 04 läppärungot ovat vielä pienemmät.
Mistäpäin tyly kävit hakemassa pyörän?
Kävin hakemassa tuolta Tampereen läheltä. Se taitaa olla tännekin kirjoittelevan nimimerkki "Ezan" ex-pyörä.
 
Osaatko Tyly sanoa mitä tuossa nokkien vaihdon yhteydessä tehtävässä kannen työstössä tehdään??
Onko seetien ja kanavien hiomista vai mitä siinä tehdään..

" Zylinderkopfüberarbeitung 850e "

Saataisiin "itään" yksi nopeampi sininen 1400
Saksa ei oikein taivu, mutta babelfishilla se on Cylinder head revision. Eli kaippa ne pikkasen muotoilee, en tiedä tekeekö ohuemmat seetit..

Sellainen GSX 1400 jossa on joku +160hp renkaalla ja HIRVEÄ alavääntö kiinnostaisi kyllä itseänikin kovasti
smile_org.gif
No sehän on B-king.....
tounge.gif
 
Back
Ylös