Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vilukissa minäkinOnneksi vilukissalla ei ole moisia ongelmia. Enemman lampoa = parempiIlman lampovuoria paasi palelematta ajelemaan vasta heinakuussa
Tarpeeksi vaan vauhtia, niin tuuletus toimii
Ja toki sitten oikea kerrasto alle voipi auttaa asiaan. Esimerkiksi urheiluliikkeista voi loytya hyvia vaihtoehtoja.![]()
Komppaan vaatetuksen kohdalta. Kolarit(2) ja kaatumiset(3) ovat opettaneet minut arvostamaan hyviä ajovarusteita. Vaikka usein olenkin kuin hiessä uinut.Turkasen marisijat! Heti ku on pikkusen lämmintä, niin valitetaan. Tänä kesänä ei vielä monesti oo tarvinnu hikoilla! Nautiskellaan keleistä ku mahollista on. Mulla oli tänään ihan ..tun kuuma.
Kamppet kohilleen, vaikka 40 hellettä!
Onko nuo esquadin housut kuumat kaupungissa jos vertaat esimerkiksi tavallisiin farkkuihin?Voin kyllä suositella Esquad Armalith farkkuja, tulipa tänään taas niitä käytettyä parinsadan kilsan lenkillä. Pitää tuulta eivätkä hiosta.
Näissä ei perä hikoo... ja noi hapsut saattaa jonkun mielestä olla jopa tyylikkäät... (maahantuoja ei suosittele alle mitään)Hei,hikooko peräpeili nahkahousuilla
En minä marise,mun puolesta saa pitää hellettä vaikka tammikuulle,tahdoin vain vinkkejä.Nautiskellaan ja toivotaan et ajokelit kestää pitkään.Turkasen marisijat! Heti ku on pikkusen lämmintä, niin valitetaan. Tänä kesänä ei vielä monesti oo tarvinnu hikoilla! Nautiskellaan keleistä ku mahollista on. Mulla oli tänään ihan ..tun kuuma, mutta turvallisudesta en tingi, höpö-texit päällä vaikka keli olis mikä. Kukkahatuksi haukkujat voi sitte vemputtaa ihan keskenään, nimittäin aikanaan senverran konttasin pyörän kanssa ilman asiallisia varusteita, että tiedän miten kauan kunnon asfaltti- ihottumaa pitää parantaa ja miten ..tun kipeää tekee kaatua ilman kunnon varusteita.. Kamppet kohilleen, vaikka 40 hellettä!
Täytyykin vaihtaa "Sloggit" toisiin niin ei tarvi perä märkänä ajaaKiinnitä huomiota kalsareiden materiaaliin, siis ei puuvillaa![]()