• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuli sitten lunta..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarWa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HarWa

New member
..ja tulikin sitten kunnolla! Sopisi uljaan valkean sulaa pian pois, huomenna kun pitäisi olla aurinkoiset ajokelit.

Damn it!
crazy.gif

seinäjoella sama tarina, tälle päivälle oli suunniteltu reissu rannikolle mutta taitaa jäädä tekemättä
mad.gif

Porissa on ollut viikon verran tiet sulia.

to ja pe (9-10.4) välisenä yönä satoi vielä vettä koko yön, joten rannikkloa alaspäin vaan niin täältä löytyy jo sulia reittejä.

Täälläkin jo OLI sulaa. Illalla tulin joskus ysin aikoihin himaan mopolla, ja kuivat tiet. Kymmenisen senttiä satanut.. Noo, huomenna se on jo historiaa!

Ja juurikin nyt tulee Kuopiossa niin sakeesti, ettei sekaan mahdu ja Ilmatieteenlaitoksen ennuste näyttäis et pitkälle iltapäivään kestää. Taitaa jäädä pääsiäisajelut vähemälle, sen verran tulee rapaa, vaikka tulis huomiselle kuinka lämmintä. Kele!
mad.gif
crazy.gif

Sama homma täällä Pohjois-Pohjanmaalla. Aamulla pyrytti ihan mukavasti lunta ja alkuperäinen suunnitelma, että olisin repinyt pyörän tallista siirtyy ainakin viikolla. Myös Foreca oli korjaillut ennustettaan tuosta lauantain +10c:sta +7c:seen. Paska homma, mutta ehtiihän tässä vielä. Keskitytään muihin harrastuksiin sillä välin  
033102beer_1_prv.gif

Heh, hauska saada täältä kuulla... Mä luin noita juttuja hymyillen, et mäpä pääsen ajelemaan... ei oo mun ongelma, kunnes sana Seinäjoki pistää silmään... Nopea vilkaisu verhon raosta ja AAARRRGGHHHH!!! 7cm lunta ja joka paikka valkeena... Olis Appivanhemmatkin tulossa kylään, joten järkeilin, et mäpä ajelenki prätkällä sit ku ei mua tarvita, mut, noh toisin kävi.
crazy.gif

Heh, hauska saada täältä kuulla... Mä luin noita juttuja hymyillen, et mäpä pääsen ajelemaan... ei oo mun ongelma, kunnes sana Seinäjoki pistää silmään... Nopea vilkaisu verhon raosta ja AAARRRGGHHHH!!! 7cm lunta ja joka paikka valkeena... Olis Appivanhemmatkin tulossa kylään, joten järkeilin, et mäpä ajelenki prätkällä sit ku ei mua tarvita, mut, noh toisin kävi.  
crazy.gif
kova kohtalo, ei muutaku voimia pääsiäisee
pftroest.gif

buttrock.gif
porissa tuli tosiaa räntää eile, mut mitää ei oo jääny maaha.

Kouvolassa ei toistaiseksi ole vielä satanut mitään, mutta pelon sekaisin tuntein odotellaan iltapäivän luvattuja sateita.
Sadetutka kyl lupaa kohtuu pientä sadetta.
thumbs-up.gif

Kuopio
crazy.gif
. En taidakaan sit pyörällä mennä töihin ja taitaa vkl ajelut olla sit tässä. No polkupuörällä sitten
wink.gif

Eilen iltapäivällä ajelin Tampereelta Mikkeliin pääsiäisen viettoon ja keli oli ihan ok (semmoista aurinkoista +5:ttä, eli lämpimillä varusteilla ihan optimikelejä).

Tänään täällä (Mikkeli) tullutkin lunta koko aamu ja pikkupakkasta. Eipä tarvitse mopoa käynnistellä..
crazy.gif

Eilen iltapäivällä ajelin Tampereelta Mikkeliin pääsiäisen viettoon ja keli oli ihan ok (semmoista aurinkoista +5:ttä, eli lämpimillä varusteilla ihan optimikelejä).

Tänään täällä (Mikkeli) tullutkin lunta koko aamu ja pikkupakkasta. Eipä tarvitse mopoa käynnistellä..  
crazy.gif
Kai se tosta lämpenee, niin pääset sitten pyhien päättyessä takaisin mopottimella
thumbs-up.gif

En ole meteorologi, mutta uskaltaisin lupailla, että siellä missä olette voineet ajella eilen niin huomenna pystytte taas ajelemaan.. Huomiseksi kumminkin 10astetta lämmintä luvattu
smile_org.gif

Back