• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tulpat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MIIKKOVA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

MIIKKOVA

New member
Mulla on -94 900 rf ja muuten on pelannu hyvin mutta nyt syö tulppia vähän liikaa...Vika ilmenee kylmänä käynnistäessä.Tulppa tai kaks parhaillaan pimenee sillon tällön..Lämpösenä ei mitään ongelmia..Nippon denson tulppia oon ostanut ja joku sano että vaiha ngk:hon...Voi olla sytty boxi paskana?? Kaasarit on just säädetty ja käy kun enkeli kun nyt saa syttymään
smile_org.gif
...Oisko jollakin tietova mistä sais vaikka kaytetyn boxin kun tuntuupi siltä että siellä se vika piilee..Ei jaksa enää tulppia ostella ja vaihella
smile_org.gif

Terve, oisko sun rf:ssä neulaputket kuluneet soikeaksi ja ehkä myös kohon neulan runkoon kulunnu porras, neulaputket noin 28 egee suzukilla. Eli bensansaanti reilua neula ja tyhjäkäynti alueella.
Kohon neulaventtiilin kuluma on helppo viilata pienihampaisella viilalla ilmeisesti alumiinia. Banzaibiken penkittäjä kertoi nämä tyyppivia käydessäni penkityksessä, oikeassa oli hän. Nyt vetoalue on tasainen viitosvaiteella 40km/h ylöspäin. Tosin k&n, yosimuran kokoputkisto ja dynojet. Mun rf:ssä oli bensankulutus ennen kaasariremppa 9L/100km ja hajos yhdet iridium kynttilät, myös bensahana kannattaa pitää res asennossa, kun menee varatankille niin sekin voi särkeä tulpat.

Ok .Thanks..Mikähän on Täystehosen 900Rf:n Pääsuuttimen koko ja neulan korkeus kai vakio on keskellä? Menee kaasarit tarkistukseen ja samalla nuo olis tietty tsekattava...

Back