• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

tupla X

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rudi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rudi

New member
Ostin perjantaina mattamustan tupla X:n
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
ja nyt mietin paljonko pystyy ajamaan tankillisella suht rauhallista ajoa?  
062802moto_prv.gif

Pitäis saada se tiistaina
062802jumpie_prv.gif

en yhtään tiedä ruiskupelien kulutuksesta mutta mun 97 vie 6-7 litraa/100km, tankki 23l, varman päälle kun ottaa niin noin 250 km joka muutenkin on sopiva taukoväli mielestäni. Bensavalo syttyy kun on noin 5 litraa jäljellä. Onnittelut hienosta hankinnasta, väri on mahtava.

-99 ruutanalla pääsee n. 270km. ennenkuin bensavalo syttyy. Enpä osaa sanoa noista uudemmista digimittareilla varustetuista, mutta toimintasäde pitäisi olla suurinpiirtein sama ennenkuin Böööööööö...
crazy.gif

Omalla (-01 xx) oon ajanut 330km tankillisella eikä vielä menovesi loppunut. Kulutukseksi viimeksi sain 5.7lkm kaks päällä, tosin pelkkää rauhallista matka ajoa.
smile_org.gif

Matka-ajossa pääset ainakin sen +300km (mikäli vielä sisäänajot päällä). Itsellä n.280-320 kun alkaa "varatankkivalo" vilkkumaan eli pääsisi vielä jonkin matkaa. Paljonkohan muuten on ainetta on jäljellä kun se "valo" alkaa vilkkumaan??

xx on -04

Kävin pari viikkoa sitten lapissa mamman kanssa.
Kulutus oli 5.8 - 5.9l , kuormaa oli 3 x perälaukut + tankkilaukku kuljettajan ja matkustajan lisäksi.
Pisin tankkaus väli oli n 340km.

edit: erheet.

Onnea! Mulla on samanlainen. Sliparit kyllä on jo tilattu, vaikka kesän alussa olin aivan toista mieltä!
biggrin.gif

Kyllä tuo mun vekotinkin on pari kertaa kulkenut +300 km yhdellä tankilla. Mulla alkaa bensamittarin punainen vilkkua mielestäni todella aikaisin. Viimeksi vilkutti n. 40 km ennen tankkausta (moottoritiellä, vähän yli 120km/h) ja sit tankkiin meni vain 19 litraa. Onhan se hyvä, että varoittaa ajoissa.
smile_org.gif

Nauti ajosta!
buttrock.gif

Onnea! Mulla on samanlainen. Sliparit kyllä on jo tilattu, vaikka kesän alussa olin aivan toista mieltä!
biggrin.gif
Hehee, pitäähän kyllähän se niin on että moottoripyörän pitää kuulostaa moottoripyörältä!
buttrock.gif
Itsekin vaihdoin heti koko putkiston kun sisäänajo tuli suoritettua... Otitko muuten PC:n myös noiden slipareiden kanssa?

kyllä se kolmesataa uudella pelillä meneepi ennen ku alkaa mittari vilkuttaan..

Kyllä sitä 350 km pääsee yhdellä tankillisella matka-ajossa...
062802jumpie_prv.gif
...kaupungissa paljo enemmän...

Back