Tuplakupla RSään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukkeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ukkeli

New member
Onko kellään RS-kuskilla tuplakupla-pleksi? Miten on Newman, oletko jo hankkinut sellaisen ja jos olet niin kerrohan kokemukset.
062802moto_prv.gif

Köpillä kai sellainen on, mutta taitanee olla lomalla, kun ei täällä ole aikoihin näkynyt.
cool.gif

Hi hii, työmatkalla Sveitsissä, vaikkakin Trumpalla matkassa
062802moto_prv.gif

Huomenna Alppien ylitykseen, Yessssh
wink.gif

Ai niin, mulla on tosiaankin tuplakupla, mutta kuten muistanette, mulla on ST eikä RS, joten positiiviset kokemukseni ei välttämättä tue tupliksen hankintaa RS:ään...

Köpi, vastaa kun ehdit, mutta onko pelittänyt tuplakupla STsä hyvin? Ja älähän kanttaile liikoja niin pääset ehjänä Suomeen.
062802moto_prv.gif

Mulle on tulossa tosiaam tuolta Lilleyltä sellainen. Niillä vaan on osa tavaroista loppu joten joudun odottelemaan. Lupasivat
tässä heinäkuun aikana..

Minäkin mietin pitkään tuplakuplan vaihtamista ST:hen, mutta Stormin myyjän kanssa jonkun kerran asiaa katsasteltiin ja oikein pihalla mallailtiin eri vahtoehtoja, mutta päädyin kuitenkin MRA:n touring plexiin- savunväriseen vaikka sininenkin olisi ollut. Ei ainakaan ST muutu mielestäni rumaksi tai pappatunturimaiseksi. Toimivuus ainakin minulla on yliveto- paine yläkropassa ja kypärässä väheni sopivaksi myös Saksan motareilla- tuli käytyä kokeilemassa. Samoin takapenkkiläinen kertoo pyörteilyn vähentyneen. Ötököiden mäiskähtely visiiriin ei kyllä vieläkään loppunut.

Sain RSn oston yhteydessä Givin pleksin mukaani, se on hieman korkeampi kuin RS oma vakio. Ulkonäkökin on aivan o.k., mutta käytössä huomasin sen aiheuttavan matalaa "juminaa" kypärän ympärillä jos istuu vähänkin etukumarassa, kun on selkä suorassa ryhdikkäästi niin ei ole ongelmaa. Johtunee pleksin pystymmästä etureunasta? Ja meikäläisen pituudesta, 173cm. Joten vaihdoin alkuperäisen takaisin ja nyt homma pelittää hyvin, ei mitää juminoita tms. Tuli siis mieleeni miten tuommoinen tuplakupla istuisi RSään ja toimisiko vielä paremmin kuin alkuperäinen. Givin pleksi toimii varmaankin tosi hyvin pidemmälle henkilölle, ~180cm tai jotain sinnepäin. Nyt olisi siis tarjolla edullisesti vähänkäytetty hyvännäköinen pleksi.
062802moto_prv.gif

Back