• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Turbo Rocket III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RiKe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

RiKe

New member
Perjantaina käväisin Motomarketissa. Huollon puolella oli työn alla jenkkiläisen turbo-kitin asennus punaiseen Rocket III:seen.

Moto-1 4/2005 kertoi, että tehoa olisi ko kitillä 202,8 hv takapyörältä vrt vakio 119,1 hv ja vääntö 291,4Nm vrt vakio 187,9Nm.

Joillekin ei mikään riitä...

Tuommonenhan vääntää jo asvaltin rullalle!
Montakohan takakummia tuolla saa tuhottua kesän aikana?

Joopajoo, aika sairaalta vaikuttaa... Mitenköhän pyörän muut ominaisuudet vastaa tehoihin?

No tuossa alkaa olemaan pikkuhiljaa sellainen customi, jonka voisi huoliakkin. Pitänee siis perua aikaisempi lausuntoni, jonka mukaan en ikinä osta customia
smile_org.gif

No tuossa alkaa olemaan pikkuhiljaa sellainen customi, jonka voisi huoliakkin. Pitänee siis perua aikaisempi lausuntoni, jonka mukaan en ikinä osta customia  
smile_org.gif
Veit jalat suustani! Luetun perusteella laite kestää virittämistä muiltakin osin kuin koneen puolesta. Ameriikassa olivat pitäneet jousituksen ja jarrut orkkiksina turbotettaessa eikä menossa tai sen pysäyttämisessä ollut mitään ongelmaa.

smile_org.gif
Itse ajattelin samaa, kun olin koeajanut HD Night trainia, joka on ehkä huonoin pyörä, mitä koskaan olen ajanut. Ei kulkenut, huono ajaa, huonot jarrut. Viime kesänä kävin kokeilemassa Trumppaa, ja oli kyllä mullistava kokemus ilman turboakin! Painavahan se on , siitä ei pääse mihinkään, mutta yllättävän hyvä ajaa (ratakäyttö tietty erikseen), kulki riittävästi (miehekästä vääntöä ja myös tehoa) ja jarrutkin oli toimivat. Bonuksena vielä "King of the road"-fiilis mitä ei HD:ssa (eikä kyllä Gixerissäkään) ole.

Back