• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuubi huivit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

osku

New member
Mistähän löytyy putken mallisia tuubi-huiveja, olis hyvä näin helteiden jatkuessa. Muistan nähneeni jossain kaupassa tai messuilla. Onko jollain tietoa missä näitä on myynnissä.

Buffeja on ainakin Duellin kuvastossa, eli jälleenmyyjät löytyvät kaiketi myös netin kautta. Aika monista mopokaupoista löytyy.

Joo, eiköhän useimmissa alan putiikeissa löydy, ja ainakin itse hankin ORG-buffin shopista. Hyvä on ollut!
cool.gif

Jep! Heti löyty netistä tieto, kun osas etsiä buff-nimellä.

Kiitokset!

Prismasta saa Buffeja myös... 12e tais maksaa normi ja fleece/heijastavat olivat sitten hieman kalliimpia.

Itse omistin ensin Buffin, jonka menin kännipäissäni hukkaamaan. Tämän jälkeen päätin hankkia muutamaa euroa halvemman HADin ja sanottava on, ettei tuo HAD oikein pärjää millään osa-alueella. Omani on nyt 3kk käytön jälkeen purkautumassa toisesta päästään ja kaiken lisäksi vielä venynyt sen verran muodottomaksi ettei se tahdo enää pysyä naaman edessä. Buff kesti venyttämistä, sateita ja muitakin extremeolosuhteita yli kaksi vuotta elähtämättä millään tapaa. Joten ääni aidolle ja alkuperäiselle Buffille ainakin täältä suunnasta.

Buff löytyy kanssa, tosin hieman kulahtanut.

Louisilta olen tilannut heidän vastaavia kolme kappaletta. Hyviä ovat olleet! Vaimo keksi heti käyttää yhtä toppina...
Nauratti, kun näin Louisin tämän vuoden katalookin. Siellä pimuilla oli huivit toppeina...
biggrin.gif

Ovat pysyneet paremmassa kuosissa kuin Buff, ja venyvät enemmän. Buffi ei veny topiksi...
biggrin.gif
biggrin.gif

...niin ja Louisin huivit olivat paljon huokeampia kuin Buff.
Kannattaa ostaa, jos on tilaamassa tavaraa sieltä.

Back