Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Minulla on -02 kilokiksu, yritin vaihtaa tuulilasia ja se on kiinni kumituteilla jota en saa väännettyä auki/irti. Saako lasin vaihettua hajoittamatta kumiosia? Jos saa miten, ja jos ei niin mitä pistän tilalle? Nyyppä tarttis apua, kiitoksia vihjeitä antaville
Itse vaihdoin vähän aikaa sitten bussiin pleksin ja siinä oli samanlainen systeemi (?). Itse toimin siten, että ensin otin ruuvit pois tuteista ja sitten vain "hellästi" pyörittäen (edestakaisin) ja samalla vetämällä kiskoin kumit ulos. Tämä oli vielä kohtuullisen helppo homma
Ongelmat alkoivat vasta siinä vaiheessa kun vastaava homma piti tehdä toisinpäin
Oikeaksi tekniikaksi paljastui ruuvien asettamine tutteihin, mutta vain juuri ja juuri, ei siis tappiin asti kierrettynä. Näin tutista tuli tarpeeksi jäykkä, jotta sen pystyi saamaan paikalleen. Lopuksi vain ruuvin kiristys (ei tarvii kiertää turhan tiukkaan).