Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kantsisko käyttää kuitenki kypärääTuulee niin että tukka lähtee näissä syyskeleissä...![]()
Kypärä tietty vois auttaa....Kantsisko käyttää kuitenki kypärääTuulee niin että tukka lähtee näissä syyskeleissä...![]()
![]()
No vitsi vitsi.
Entisenä hornet kuskina voin kyllä kertoa et ainakaan mulla ei mitkään "lipat" auttaneet.
Oon kyllä aika pitkä (186cm) joten tuulta tuli aina...
Kokeilin 2-3 kapan erillaista mallia ja ainoa mikä olis jotenki auttanut oli aivan järkky mallia = "pappa tuntsa".
Päädyin siihen et nakupyörällä tuuli kuuluu asiaan enkä laittanut mitään lippoja.
Ajelin sit hornetilla aikani ja ostin sit myöhemmin näitä katettuja vehkeitä.
Mut vielä(kin) on hornea ikävä...
Oli niin mukava pyörä.
Sopivan kevyt, mukava mutkissa ja sopivasti tehoa (900cc)
Jos tulis ylimäärästä rahaa vois ostaa tonne talliin ja käydä välillä sillä tuolla mutkateillä...
Tuohan näyttää hyvältä. Mistä löysit pyörän värisen pleksin?Tässä entisen hornetin pleksi,antoi ihan hyvän suojan.
No joo, näin voisi tehdä..Otat pyöräs väri numeron sieltä penkin alta ja viet muovin jollekin automaalarille.
Se siihen sen oikean värin sit suhauttaa![]()
Tämä oli ostettaessa jo valmiina,edellinen omistaja oli asentanut. Ja tosiaankin sen saa maalautettua,luulen että tämäkin oli maalattu hornetin oman sävyn mukaan.Tuohan näyttää hyvältä. Mistä löysit pyörän värisen pleksin?Tässä entisen hornetin pleksi,antoi ihan hyvän suojan.
Näin tuon saman netissä, mutta vain mustilla muoviosilla.
Oliko hornettisi vuosimallia 2003 - 2004?Tämä oli ostettaessa jo valmiina,edellinen omistaja oli asentanut. Ja tosiaankin sen saa maalautettua,luulen että tämäkin oli maalattu hornetin oman sävyn mukaan.Tuohan näyttää hyvältä. Mistä löysit pyörän värisen pleksin?Tässä entisen hornetin pleksi,antoi ihan hyvän suojan.
Näin tuon saman netissä, mutta vain mustilla muoviosilla.