vesseli
New member
Oheisella videolla esittelen luottovaatteet moporetkillä (lämpöisissä maissa...)
https://youtu.be/x6PujQbUD7c
Terkuin
Vesku
https://youtu.be/x6PujQbUD7c
Terkuin
Vesku
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitti videosta. Hyvin olette optimoineet. Pesuhommia olen pari kertaa hoitanut ihan hotellin pesupalvelussa, niin ei tarvi itse värikkäillä. Se tosin vaatii usein sen 4-5 tähden hotellin.

Kiitti videosta. Hyvin olette optimoineet. Pesuhommia olen pari kertaa hoitanut ihan hotellin pesupalvelussa, niin ei tarvi itse värikkäillä. Se tosin vaatii usein sen 4-5 tähden hotellin.
Viiden tähden vaimo hoitaa![]()
Itse yleensä istun parvekkeella ja tutkin mihin suunnataan illan viettoon
Kledjut ok, mutta ilman sandaaleja en lähtisi

Lienee turha edes sanoa, mutta sanon nyt kuitenkin, että retkeilyvarustekaupoissa löytyy paljon fiksuja tavaroita ja vaatteita mp-matkailuun.
edulliseen hintaan löytyy C&A -ketjusta.Veskuhan se näytti hyvän esmerkin noista coretex pukujen sateenkestävyydestä se oli tuubissa paluu Tallinaan joten sadevehkeet mukaan![]()
Eihän se sade reissatessa mukavaa ole, missään mielessä. Siitä huolimatta en ole viime vuosina sadeasua mukaan pakannut. Se kun vie kohtuuttomasti tilaa ja on vittumainen pukea ja pitää yllä. Yleensä kun sade alkaa esim. motarilla, joten ehdit siis osin jo kastua, ennen kuin pääset sadeasua pukemaan.
Eihän se sade reissatessa mukavaa ole, missään mielessä. Siitä huolimatta en ole viime vuosina sadeasua mukaan pakannut. Se kun vie kohtuuttomasti tilaa ja on vittumainen pukea ja pitää yllä. Yleensä kun sade alkaa esim. motarilla, joten ehdit siis osin jo kastua, ennen kuin pääset sadeasua pukemaan.
Jos käyttää reppua, niin sadeasun saa näppärästi repun omilla hihnoilla (tai irrallisilla) repun ulkopuolelle omaan pussukkaan.
Toinen paikka, missä olen pitänyt, on satulalaukun kannen alla.
Nopeasti käsillä, ja semmoisia paikkoja, ettei oikein muuta tule säilöttyä.
Reppu + satulalaukku + matkujan penkin alla oleva tavarasäilö. Mukaan saa kahden viikon tarpeet ja aika paljon työkaluja.
Yksin matkatessa varmaan hyvä näin. Kyytiläisen kanssa menee vähän enempi säätämiseksi. Työkalujen suhteen olen mennyt ihan vaan perussetillä. Mikäli jotain isompaa tulee, lisävakuutus ja Autoliiton plus. Saa (toivottavasti)ainakin kaluston johonkin korjaamoon.
Hankin pari vuotta sitten Hanx Rain Activo- sadetakin ja housut, suosittelen. Kevyet ja helposti puettavat nahkapuvun päälle, useimmiten laitan sateella vain pelkän takin, niissä on omat säilytyspussit sisäpuolella ja menevät pieneen tilaan.
Mitenkä tuon kanssa, lepattaako kovasti? Muuten näyttäisi asialliselta ja mikäli menee pieneen tilaan, niin ehkä.