• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuuninki osaa zx10r 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kemo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kemo

New member
Eli tänne voitas keräillä kuvia/linkkejä 2008 zx10r:n lisä/vara osista.Eli "thyyninkia".Jotain jo liikenteessä...

Aika nihkeessä näyttäis viä olevan..eikäpä se toisaalta ihme ole kun ei ole malli mopottimet viä markkinoilla..

Myös two brotherssin sivuilla on heidän putkensa uuteen kymppiin kuvilla kilpitelineen kera esillä. Ihan hieno putki mutta tuohon kawan etupäähän en kyllä totu mitenkään.

http://www.newenoughhp.com/parts/ex...saki_zx10r__2008_m2_vale_slip_on_exhaust.html

Tuo ei kyl sovi tuon pyörän muotoihin alkuunkaan ja on aikas lelun näkönenkin...
Ei niin. Se on joko Akra tai Yoshi.
Yoshilta en vaan ole löytänyt vielä mitään...?
confused_orig.gif

Stana ku tulisi jo kesä tai saisi edes mopon jo laitettavaksi kesäkondikseen.

http://www.newenoughhp.com/parts/ex...saki_zx10r__2008_m2_vale_slip_on_exhaust.html

Tuo ei kyl sovi tuon pyörän muotoihin alkuunkaan ja on aikas lelun näkönenkin...
Ei niin. Se on joko Akra tai Yoshi.
Yoshilta en vaan ole löytänyt vielä mitään...?
confused_orig.gif

Stana ku tulisi jo kesä tai saisi edes mopon jo laitettavaksi kesäkondikseen.
Sanoppa muuta!Luulisin et yoshimuran pönttö tulee oleen samanlainen kun 06-07 malliinkin oli,mut vaan 1kpl.Sellainen niiltä ainakin on tulos 250 ninjaan..Noita merkkejä mäkin olen suosinut ja luulen et jatkan samalla tiellä.Zx6r 636 oli yoshi ja zx10r oli Akra.

Muistan kun 06 vuonna aloin metsästämään kuumeisesti kawaani putkistoja,akra oli tuonut heti markkinoille putken,yoshia jouduin odottamaan kesäkuuhun ennen kuin näki edes millainen on. Uusien mallien kanssa hieman hitaampaa tuo tuunaaminen. Luultavasti yoshi tuo tuohon kawaan trc ja r77 mallit. Powercommanderikin tuli silloin uutukaiseen yllättävän myöhään myyntiin. Joten voi 08 mallinkin kanssa hieman joutuu venailemaan toisia merkkejä.

Joku tuollanen pikku "patukka" olis kyllä ihan jees.Ei vaan näytä osaa viä löytyvän markkinoilta vaik kuinka googlettaa.Eiköhän niitä kohta ala pullahteleen markkinoille kun pyörät tulee jenkkilässä markkinoille..
nixweiss.gif

Taitaapa mulle ainakin tulla Akran slipari jos yoshilta tuossa on valikoima.
veryangry.gif

Back