• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Tuus-Motor ja Frank Nyman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GriZzLy

New member
Käytiin tänään ostamassa ajotakit ja housut emännän kanssa, piti myös saada kypärä, mutta ei vielä löytynyt.

Käytiin ensin Frank Nymanilla. Myyjä antoi meidän rauhassa katsoa ympäri, ja sitten pieni katse sinnepäin, niin heti oli kysymässä jos voi auttaa.
Oli ystävällistä ja auttavaa palvelua.

Sen jälkeen siirryttiin Tuus-motorsin puolelle, ja samaa täytyy sanoa. Palvelua tuli samantien, ja jaksoi värkätä meidän kanssa. Iloista palvelua, ja ammattitaitoa löytyi.
Ostimme sitten takit ja housut sieltä, ja täytyy sanoa, että vaikka kallista oli (kaikki on suhteellista :)) niin olen erittäin tyytyväinen, ja luultavasti menen sinne takaisin ostoksille.

Kiitos siitä :)

Teillä oli varmaan F. Nymanilla puvut päällä ja Visa sopivasti esillä
wink.gif
wink.gif
wink.gif
sekä uudenkarhea Vålvå parkissa pihamaalla
wink.gif

Se voisi selittää tuon myyjän poikkeavan käytöksen...
biggrin.gif

Tuusulan kauppiaasta ei ole kokemuksia, mutta Frank Nyman on sitäkin tutumpi. Huumorintajuisia myyjiä. Ja palvelu on ollut aina ok, vaikka en olekaan potentiaalisen asiakkaan oloinen (luulisin).  
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Sen jälkeen siirryttiin Tuus-motorsin puolelle, ja samaa täytyy sanoa. Palvelua tuli samantien, ja jaksoi värkätä meidän kanssa. Iloista palvelua, ja ammattitaitoa löytyi.
Ostimme sitten takit ja housut sieltä, ja täytyy sanoa, että vaikka kallista oli (kaikki on suhteellista :)) niin olen erittäin tyytyväinen, ja luultavasti menen sinne takaisin ostoksille[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Ihan samanlaiset kokemukset Tuusmotorista. Ostin sieltä ajovarusteet viime vuonna ja muutaman kerran jotain pientä.

Tosin pyörää en ole siellä huollattanut kertaakaan. Enkä tiedä vienkö koskaan,sillä sen verran huonosti se menestyi TM:n "testissä"
mad.gif

062802moto_prv.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jussi @ Helmi. 27 2003,19:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Teillä oli varmaan F. Nymanilla puvut päällä ja Visa sopivasti esillä  
wink.gif

wink.gif

wink.gif
wink.gif

biggrin.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Juuri niin.
biggrin.gif

No, Visa ei ollut esillä, mutta emännällä on semmonen -98 Audi, niin se voi olla että vaikutti asiaan :D

Kerrottiin että haetaan ajopukua ja kypärää, ja myyjä oli samantien auttamassa, että pahaa siitä kaupasta ei ole sanottavaa.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Waterproof @ Helmi. 27 2003,20:52)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuusulan kauppiaasta ei ole kokemuksia, mutta Frank Nyman on sitäkin tutumpi. Huumorintajuisia myyjiä. Ja palvelu on ollut aina ok, vaikka en olekaan potentiaalisen asiakkaan oloinen (luulisin).  
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
sulla taitaa olla aika erilainen vakava huumorintaju, jos oot frankilta sitä löytänyt!!!!!!!!

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (äryksi @ Helmi. 28 2003,17:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE"></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Waterproof @ Helmi. 27 2003,20:52)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tuusulan kauppiaasta ei ole kokemuksia, mutta Frank Nyman on sitäkin tutumpi. Huumorintajuisia myyjiä. Ja palvelu on ollut aina ok, vaikka en olekaan potentiaalisen asiakkaan oloinen (luulisin).  
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
sulla taitaa olla aika erilainen vakava  huumorintaju, jos oot frankilta sitä  löytänyt!!!!!!!![/QUOTE]<span id='postcolor'>
kuten olemme huomanneet, on samasta liikkeestä hyvinkin erilaisia kokemuksia, yleisesti mp-piireissä frankia haukutaan, mutta muitakin kokemuksia on.. Eipä kuitenkaan kannata yleistää vaikka oma kokemus ei parhaasta päästä olisikaan..
tounge.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Jussi @ Helmi. 27 2003,19:37)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Teillä oli varmaan F. Nymanilla puvut päällä ja Visa sopivasti esillä  
wink.gif

wink.gif

wink.gif
wink.gif

biggrin.gif
Ja Suåmenruåtsi puhekielenä
033102bebe_1_prv.gif

Itse asiassa olen ite täys "hurri", eli suomenruotsalainen, mutta eipä tulee ruottia enää hirveesti käytettyä.

Puhuin siellä kyllä ihan suomea vaan, eikä se niitä tuntunut haittavan
biggrin.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (äryksi @ Helmi. 28 2003,17:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE">
Tuusulan kauppiaasta ei ole kokemuksia, mutta Frank Nyman on sitäkin tutumpi. Huumorintajuisia myyjiä. Ja palvelu on ollut aina ok, vaikka en olekaan potentiaalisen asiakkaan oloinen (luulisin).  
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
<span id='postcolor'>
sulla taitaa olla aika erilainen vakava  huumorintaju, jos oot frankilta sitä  löytänyt!!!!!!!![/quote]

No itse olen tietenkin jäävi kehumaan huumorintajuani, mutta ei minua tosikoksikaan ole haukuttu.
033102ass_1_prv.gif
Saattaahan heidän huumori olla asiakaskohtaista, sitä saa mitä tilaa.  
tounge.gif

Frankilla pari kesää sitten oltiin V-maxia ostamassa kaverille.
Lähdin pienelle koeajolle sillä, motarille maallepäin ja seuraavasta liittymästä takaisin Kauniaisiin. Ilometrejä ei siinä paljon kerinny tulla. Kauniaisten liittymään takasin noustessa fillarista loppui polttoaine! Ihan kiva. Känny esiin ja myyjä lähti tuomaan kanisterilla bensoja, bensat saatiin ja eikun starttaamaan, no akusta loppui virta. Siinä sitten hikoillen työntämään fillaria ramppia pitkin ylös odottavalle pakulla jotta saatiin pyörä takaisin vaihtopyöräriviin.
Ei ostettu sitä pyörää joka myyjän mukaan vielä oli "täystehoinen", no kai se sen asian paremmin tiesi :-)

Muutaman pyörän olen Frankilta ostanut, ja kyllä se homma on ainakin mun kohdallani toiminut hyvin. En puhu ruotsia, en ole rikas ja huumorintajunikin on #####estä. Siltikin palvelu on pelannut ja hinnat saatu kohdilleen.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Maxkari @ Maalis. 05 2003,18:29)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Frankilla pari kesää sitten oltiin V-maxia ostamassa kaverille.
Lähdin pienelle koeajolle sillä, motarille maallepäin ja seuraavasta liittymästä takaisin Kauniaisiin. Ilometrejä ei siinä paljon kerinny tulla. Kauniaisten liittymään takasin noustessa fillarista loppui polttoaine! Ihan kiva. Känny esiin ja myyjä lähti tuomaan kanisterilla bensoja, bensat saatiin ja eikun starttaamaan, no akusta loppui virta. Siinä sitten hikoillen työntämään fillaria ramppia pitkin ylös odottavalle pakulla jotta saatiin pyörä takaisin vaihtopyöräriviin.
Ei ostettu sitä pyörää joka myyjän mukaan vielä oli "täystehoinen", no kai se sen asian paremmin tiesi :-)[/QUOTE]<span id='postcolor'>
No jopas kämmi kävi .  
tounge.gif
Frank Nyman on kumminkin pienehkö perhe yritys ja tekevällehän sattuu.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Junde @ Helmi. 27 2003,22:38)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tosin pyörää en ole siellä huollattanut kertaakaan. Enkä tiedä vienkö koskaan,sillä sen verran huonosti se menestyi TM:n "testissä"
mad.gif
Täytyy sen verran puolustaa TuusMotoria, että muualla emme ole koskaa pyörää huollattanut ja aina kaikki on ollut ok.
Olen kuullut huhuja että kyseisen huollon suorittanut kaveri ei olisi enää kyseisessä liikkeessä duunissa.... mutta tämä on vain huhu!!
Vaikka en kyllä epäile sen paikkaansa pitävyyttä, on tuommoinen sen verran huonoa mainosta.

Eipä yhtä liikettä kannata ruveta boikotoimaan yhden testin perusteella. Voi jopa olla, että jatkossa Tuusmotor on se paras paikka huoltaa pyöränsä, jos vaikka tapahtumasta on otettu opiksi???

Eiköhän taas ensi kesä näytä mikä tulee olemaan Org:gilaisten huoltopaikka
biggrin.gif
. Firmojen maine kiirii tämän palstan välityksellä aikaste monelle motoristille.

Huoltoasiat kannattaa pyytää kirjallisena. Jos eivät suostu, niin ehkä liikkeen vaihtamista kannattaa harkita??? Mustaa valkoisella, että huolto tehdään virallisen huolto-ohjelman mukaisesti, jolloin jälkikäteen voi vedota johonkin asiakirjaan... Ihan perus sopimusjuridiikkaa
wink.gif

Ja eiköhän asiansa kunnolla hoitava huolto anna jonkin työtilaus tms. paperin johon vielä ottavat asiakkaalta allekirjoituksen sekä kirjataan sovitut työt. Näin ainakin jossain liikkeissä tehdään...
062802jumpie_prv.gif

Helsingin sanomat keskiviikko 05.03-2003

MP-VERO LASKI
(mainos Frank Nyman) piilot ( VIIDEN TÄHDEN PALVELUPISTE )
FN ei ole mp-pesu...

Uudet hinnat ja uudet tuulet!

En nähnyt laput vero laski ja hinnat..

baaa.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (MegaB @ Maalis. 06 2003,09:39)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Täytyy sen verran puolustaa TuusMotoria, että muualla emme ole koskaa pyörää huollattanut ja aina kaikki on ollut ok.
Olen kuullut huhuja että kyseisen huollon suorittanut kaveri ei olisi enää kyseisessä liikkeessä duunissa.... mutta tämä on vain huhu!!
Vaikka en kyllä epäile sen paikkaansa pitävyyttä, on tuommoinen sen verran huonoa mainosta.[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Se kaveri ei oo enää ainakaan ympäri vuoden siellä töissä.Tiedä sitten tuleeko pahinpaan ruuhka aikaan sinne avuksi.Sellaista huhua mä oon kuullu
wink.gif

GriZzLy, et muistanut mainita että sulla oli vahvistuksena meikäläinen mukana siellä TuusMotorissa...
033102bebe_1_prv.gif

biggrin.gif

(vaikka tuskin se vaikutti siihen myyjän (jättären...) työintoon....)
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif

033102bebe_1_prv.gif

Back