• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Two Brothersit jenkeistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juk_Ka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juk_Ka

New member
Tänään hain tullipostista Busaan Two Brothers M2 V.A.L.E. sliparit. Kokonaishinta hiilikuituisille pöntöille veroineen ja tulleineen 736,81 euroa.

Ostopaikka www.motomummy.com ja toimitusaika vajaa kaksi viikkoa tilauksesta.

smile_org.gif

PS. Joo ei, ei niissä ole sitä e-kylttiä. Saiskohan e-kirjaimia jostain vaikka tarroina?

Joo ja toimituskin on nopea. Ai mistä tiedän, no isot pojat kertoi!  
tounge.gif
Ihan teoreettisesti pohdiskellen jokuhan voisi saada ajatuksen liimata tällaisia tarroja putkiin, jotka eivät ole e-hyväksyttyjä. Menisiköhän tällainen ruma teko läpi viranomaiselta ja jos ei, niin olisikohan viranomaissetä kovin, kovin vihainen tällaisesta?

Tietenkään kukaan ei tällaista tee, kun se on kiellettyä, mutta teoriassa?

Mä olen käyttäny tätä blondi tekniikkaa... Siinä se oli kun tän ostin
biggrin.gif

Oletan, ettei siinä kohtaa mikään auta jos ne sille päälle sattuu
omg.gif

Tuolla on kyllä hyvät hinnat, taidanpa tuolta tilata sliparit. Selailin tässä Allrightin yms. kuvastot ja hieman hain jo esimakua, minkä verran maksaa sliparit uuteen rykköseen, niin nehän maksavat aivan tajuttomasti
omg.gif
Jenkeistä puoleen hintaan.

Joo ja toimituskin on nopea. Ai mistä tiedän, no isot pojat kertoi!  
tounge.gif
Ihan teoreettisesti pohdiskellen jokuhan voisi saada ajatuksen liimata tällaisia tarroja putkiin, jotka eivät ole e-hyväksyttyjä. Menisiköhän tällainen ruma teko läpi viranomaiselta ja jos ei, niin olisikohan viranomaissetä kovin, kovin vihainen tällaisesta?

Tietenkään kukaan ei tällaista tee, kun se on kiellettyä, mutta teoriassa?
Jep, ja mulla ainakin ne E-jutut on stanssattu putkeen, ei mitään tarroja. Siis Akrassa.

Mitenköhän toi tullihomma tän motomummyn kanssa, eli jos tilaan sieltä Pc3 niin meneekö tullin kautta vai tuovatko suoraan kotiin..? UPS ainakin käyttävät..

Back