• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Työmatka kulkine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arto
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Työmatka kulkine -

• BMW GS

Ääniä: 0 0,0%
  • Hayabusa

• HD Spora

• Muu, mikä

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1

Arto

New member
Siis jos oletetaan että joku ajaa työmatkansa 120 km/päivä pitkin Hangontietä, niin mikä olisi paras.

Keli kuin keli ja pitkälle syksyyn asti.

Ja Kuitenkin sen verran hauska että sillä viitsisi huvikseenkin ajella.

Itse ajelen lähes päivittäin R6 :lla töihin väliä helsinki-riksu. 64km sivu. Eikä tee yhtään pahaa. Saattaisin olla erimieltä jos jotain sohvaa koittaisin, mutta kun paremmasta ei tiedä niin eipä sitä tee mielikään.

Minä ajan päivittäin työmatkan Sannainen-Espoo/Keilaniemi-Sannainen (Porvoo), yhteensä 150km (suorinta tietä). Honda CBR XX toimii siihen mainiosti (siksi varmaan myös 'busa), kuten teki myös VTR ja VFR. Jos tuntuu siltä että joku 120km/päivä on paljon tai puuduttaa prsettä liikaa niin kannattaa harkita autoa (mun sitikka on talvella erittäin mukava) tai lisää läskiä hanuriin (ei sekään ongelma minulle). 120km/p ei nimittäin nk. "tosimotoristille" tai edes tavikselle ole kovinkaan paljon. Jollekkin vetomiehelle voi ollakkin :-p.

/MarcusB, kännissä

Auto: Uusi Suzuki Alto, on ilmastoinnit, poppikone, lämmitys, ei tartte ajopukua etc. Itse en ainakaan viitsi sotkea hyvää hararstusta tylsiin työmatkoihin.

120km/pv = 60km/siivu = alle tunnissa päräyttää helposti = ei matka eikä mikään about motolla kuin motolla, jopa hiukka viilemmässäkin kelissä
sport05.gif

Oma työmatkani on nykyisellään valitettavasti vain n. 10km/siivu, niin tuossa ei vielä kerkiä edes ajopukuun helle iskemään kun on jo perillä. Ja iltasellakaan ei juuri ole muilta kiireiltä tällä kaudella vielä ajelemaan päässyt
bawling.gif

R1:nen ja 180 km päivä (Orimattila-Hki-Orimattila) ja ei tuollaisessa reissussa pääse vasta kun ajamisen makuun
tounge.gif

taksi. saat nukkua takapenkillä työmatkat ja sit perjantaina voit mukavasti alotella ku lähet töistä
033102beer_1_prv.gif

Noin lyhyellä matkalla noista ehdottomasti Gessu. Jos aikoo ajaa aikaisin keväällä ja syksyllä myöhään, enemmän katettu GT voisi olla vielä parempi. Itse ajan 250 km / pv Pannarilla töihin. Ei valittamista, tänä vuonna ajettu jo yli 20.000 km.

Auto: Uusi Suzuki Alto, on ilmastoinnit, poppikone, lämmitys, ei tartte ajopukua etc. Itse en ainakaan viitsi sotkea hyvää hararstusta tylsiin työmatkoihin.
Mulla vaihtu tylsät työmatkat erittäin mukaviks kun 3-4vuotta sit aloin töihin menee 2-pyöräsellä...
wink.gif
wink.gif
wink.gif

Melkeen hetken jaksaa olla hyväl tuulel ku töihin pääsee sit toki taas normalisoituu...
thumbs-up.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Bleidi.

Eilen Espoo-Uusikaupunki-Espoo ja tänään Espoo-Kotka-Espoo. Taas huomisaamuksi Uuteenkaupunkiin. Hyvin toimii.

Hep

Pistän väli-aikoja mielialasta.

F 800 Gessua kävin kokeilemassa: ehkä karvan verra liian leikkisä, tosin voisi ajaa soraa pitkinkin mikä olisi iso +
Boxeri gessu vois olla kuin nappi otsaan vai miten se meni.

Hayabusa-Blckbird-ZZR akseli : voi olla että olis terveellisempää pysyä erossa moisista ...vetinkoneista, on noi keskinopeudet nytkin jo lähteneet lapasesta.

Spora ja ko. merkin maailmankatsomus alkanut kiehtomaan. Nytkin tulee työmatkalla paljon vastaan kova äänistö customia, eli ei kai se ihan huono voi olla, ja saisi nopeuksia alaspäin, kun tulis kateltua maisemiakin eikä vaan hioisi ajolinjoja ja jarrutuspaikkoja...

Back