Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäs takia tollainen ohje? Tuntui noin äkikseltään ettei se kiekko nyt niin paljon paina, että se levyä turmelisi. Kestäähän se jarrulevy kuitenkin melkoisia voimia jarrutuksessakin? Kertokaa nyt joku viisas joku perustelu tollaselle, tai mä tyhmä nakkaan edelleenkin kiekon takapaksiin makaamaan niinkun ennenkinSellainen pilkunn..imisjuttu vielä että pakkaa se vanne auton takapaksiin tms kuljetusplatformiin siten ettei se makaa lappeellaan jarrulevyjen varassa, tästä varoittelee esim.Haynesin manuaali hyvinkin yksiselitteisesti
Pari- kolme lankunpätkää tms renkaan alle korokkeeksi oli ihan toimiva malli![]()
kandee vain uskoa...et olis eka joka ois polkassu jarrulevyn kieroon rangasta vaihtaessa.Minkäs takia tollainen ohje? Tuntui noin äkikseltään ettei se kiekko nyt niin paljon paina, että se levyä turmelisi. Kestäähän se jarrulevy kuitenkin melkoisia voimia jarrutuksessakin? Kertokaa nyt joku viisas joku perustelu tollaselle, tai mä tyhmä nakkaan edelleenkin kiekon takapaksiin makaamaan niinkun ennenkinSellainen pilkunn..imisjuttu vielä että pakkaa se vanne auton takapaksiin tms kuljetusplatformiin siten ettei se makaa lappeellaan jarrulevyjen varassa, tästä varoittelee esim.Haynesin manuaali hyvinkin yksiselitteisesti
Pari- kolme lankunpätkää tms renkaan alle korokkeeksi oli ihan toimiva malli![]()
![]()
Veikkaisin että siksi jos tuo jarrulevy on ulompana kuin ulon osa renkaasta. Jarrulevyn varaan ei kannata laittaa mitään painoa.Minkäs takia tollainen ohje? Tuntui noin äkikseltään ettei se kiekko nyt niin paljon paina, että se levyä turmelisi. Kestäähän se jarrulevy kuitenkin melkoisia voimia jarrutuksessakin? Kertokaa nyt joku viisas joku perustelu tollaselle, tai mä tyhmä nakkaan edelleenkin kiekon takapaksiin makaamaan niinkun ennenkinSellainen pilkunn..imisjuttu vielä että pakkaa se vanne auton takapaksiin tms kuljetusplatformiin siten ettei se makaa lappeellaan jarrulevyjen varassa, tästä varoittelee esim.Haynesin manuaali hyvinkin yksiselitteisesti
Pari- kolme lankunpätkää tms renkaan alle korokkeeksi oli ihan toimiva malli![]()
![]()
Niinpäjuu, kun "väänsit rautalangasta", niin näinhän se varmaan kyllä menee. Täytyypä seuraavan kerran pitää mielessä, kun vie kiekkoa renkaan vaihtoonOtappa muoviviivotin kätees, silleen ett se on pystysuorassa ja kantti kasvoihis päin, pidä alapäästä kiinni, ja taivuttele sitä yläpäästä sivuille. Taipuu helposti, eikö vain, ja rikkikin menee jos vaan haluaa?Minkäs takia tollainen ohje? Tuntui noin äkikseltään ettei se kiekko nyt niin paljon paina, että se levyä turmelisi. Kestäähän se jarrulevy kuitenkin melkoisia voimia jarrutuksessakin? Kertokaa nyt joku viisas joku perustelu tollaselle, tai mä tyhmä nakkaan edelleenkin kiekon takapaksiin makaamaan niinkun ennenkinSellainen pilkunn..imisjuttu vielä että pakkaa se vanne auton takapaksiin tms kuljetusplatformiin siten ettei se makaa lappeellaan jarrulevyjen varassa, tästä varoittelee esim.Haynesin manuaali hyvinkin yksiselitteisesti
Pari- kolme lankunpätkää tms renkaan alle korokkeeksi oli ihan toimiva malli![]()
![]()
Ja sit kierrät viivotinta 90 astetta pystyakselin suhteen, silleen ett kantti on sivulle, ja nyt sit yrität taivuttaa sitä köpöstä muoviviivotinta sivuille. Taipuuko? Taipuuko millin murto-osaakaan?
Sit mietit ett miten päin voimat vaikuttaa mopon jarrulevyyn kun jarrutat, ja miten päin ku paiskot sitä kiekkoa takapaksiin...